Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
zoals die met zichzelf in de knoop zit...niet meer te verteren!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Niet een personage, maar een hele familie. Zijn ze daar bij de familie De Grote allemaal hun verstand verloren of zo? De éne wil met Vic naar een psychiater, de andere wil hem een nieuwjaarsbrief laten voorlezen terwijl dat manneke amper een woord kan zeggen, laat staan lezen. Hebben ze er al eens één seconde aan gedacht dat dat manneke zo overweldigd is omdat iedereen rond hem veel meer van hem wil dan dat een kind van die leeftijd kan begrijpen. Willen ze die mensen eens duidelijk maken dat dat Manneke nog geen 3 jaar oud is en geen 10 of zo...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
In het eerste kleuter zijn dat amper 5 zinnetjes die ze ruim op voorhand van buiten leren zeggentvx1 schreef: zo 05 jan 2020, 21:55 een nieuwjaarsbrief laten voorlezen terwijl dat manneke amper een woord kan zeggen, laat staan lezen.

1 x
-
- x 435
Alleen zit hij nog niet in de eerste kleuterklas, maar in de peuterklas. Ik weet ook wel dat ze doorgaans al proberen in de kleuterklas zoiets vanbuiten te leren, maar dat moet nu toch ook echt niet. Er zijn ook timide kinderen die niet zo in de schijnwerpers willen staan. En Vic lijkt net zo'n rustig manneke die nog niet eens begrijpt waar het om gaat. Ze forceren hem gewoon veel te veel.heidiw schreef: zo 05 jan 2020, 22:34 In het eerste kleuter zijn dat amper 5 zinnetjes die ze ruim op voorhand van buiten leren zeggen Ik zie de mijne nog staan: met vele wensen voor grote en kleine mensen... en nog iets... Veel houdt dat echt niet in hoor, maar ze zijn wel fier als een gieter.
En is het niet eens alleen Nancy. Femke, Peter, Els, Britney en haar "vrienden". Het is gewoon veel te veel voor dat ventje van nog geen drie jaar oud...heidiw schreef: zo 05 jan 2020, 22:34Maar dat hij overweldigd is... ik denk dat iedereen overweldigd zou zijn met een Nensie in volle actie in de buurt En dan weten ze nog niet wat er op school gebeurt...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Raar dat ze nog niet gezegd hebben: en jij wordt dan ook advocaat zoals papa Peter? Dit forcerende familietje begint er bij mij ook op te werken! 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Tamara, wat een ongelooflijk irritant en onverbeterlijke moeial dat ze is. 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Doe daar maar gerust de vrouwelijke helft van het olijke speurdersduo bij.Thom schreef: ma 06 jan 2020, 21:00 Tamara, wat een ongelooflijk irritant en onverbeterlijke moeial dat ze is.
2 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Nancy! Zo doordraven dat die tegenwoordig kan! Het lijkt wel een Duracel konijn!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ann en Tania...zeemzoeterige bedoening!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Deze avond zeker Judith. Tegen Stan. Ze kan het niet laten. Waarom altijd op dezelfde manier door zaniken en dat ventje weer op stang jagen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Tamara, hoeft geloof ik, geen uitleg verschuldigd.
Dieter, vanwege zijn kinderachtige gedrag telkens Marianne weer tevoorschijn komt. Kan hij zich echt niet normaal en vooral professioneel zich tegenover haar opstellen
Nancy, omdat ze een oververmoeiende moeial is. En om maar naar één kant van het verhaal te willen horen.
Simonne, wat kan zij toch overdramatiseren. Maar sowieso loopt ze er tegenwoordig ook verzuurd bij, zelfs Frank is aangenamer geworden dan haar.
Dieter, vanwege zijn kinderachtige gedrag telkens Marianne weer tevoorschijn komt. Kan hij zich echt niet normaal en vooral professioneel zich tegenover haar opstellen

Nancy, omdat ze een oververmoeiende moeial is. En om maar naar één kant van het verhaal te willen horen.
Simonne, wat kan zij toch overdramatiseren. Maar sowieso loopt ze er tegenwoordig ook verzuurd bij, zelfs Frank is aangenamer geworden dan haar.
1 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Karin, voor de vakkundige manier waarop ze Stan en Robin van de eettafel wegjoeg. En Lowie. Zit die nu echt elke dag op een ander? Tamara moet er zich weliswaar niet steeds mee bemoeien, maar in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat ze zich ergert. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hier ligt de schuld toch ook een beetje bij Tom. Hij "teasde" haar door te zeggen dat Peter eindelijk weg is (= we hebben het kot voor ons alleen) en dat hij lekker voor haar ging koken (met toespelingen op een leuk dessertje) en dan blijkt daar ineens ook het volledige plus gezin van Tom te zitten, inclusief Stan - die hij sinds zijn terugkeer uit Italië niet meer gesproken had.ThuisStan123 schreef: do 23 jan 2020, 21:25 Karin, voor de vakkundige manier waarop ze Stan en Robin van de eettafel wegjoeg.
Wellicht dacht ze dat Robin bij een van zijn zeven oma's of opa's logeerde.
0 x