Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Of zoals we vroeger leerden op school "hoge bomen vangen veel wind" 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Misschien een vorm van jaloezie van de klasgenootjes?? 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Is één van de meest voorkomende oorzaken van pesten niet jaloezie?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Arm kind, tegen niemand kunnen of durven zeggen wat er gebeurd is...
[/quote]
[/quote]
Ja, vooral in combinatie met een gebrek aan hersens.ikke schreef: do 14 nov 2019, 17:40 Is één van de meest voorkomende oorzaken van pesten niet jaloezie?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Britney zegt steevast tegen iedereen dat ze er niks van begrijpen, natuurlijk niet als zij niet zegt wat er echt gebeurd is dan kan niemand dat begrijpen, ze kunnen immers dat niet rieken.
Resultaat is dat Nancy natuurlijk zeer kwaad op haar dochter is want die denkt dat Britney weer eens zotte kuren heeft wat natuurlijk niet zo is.
Resultaat is dat Nancy natuurlijk zeer kwaad op haar dochter is want die denkt dat Britney weer eens zotte kuren heeft wat natuurlijk niet zo is.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
kinderen (bij uitbreiding pubers en zelfs volwassen) die gepest worden spreken daar niet over. Het is jammer maar het is de werkelijkheid. Daarom dat pestgedrag zo moeilijk uitroeibaar is. En als de gepeste het toch aandurft zijn mond open te trekken dan zijn de gevolgen des te groter. En niet positief dan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Inderdaad, pubers... en pesters... en onkundige schooldirecties voor wie niets aan de hand is. Breek me de bek niet open!
Maar Britney kent haar moeder intussen ook al wel en weet dat die haar eerst niet zal geloven, het dan zal minimaliseren om tegen pasen hare frank te laten vallen.
Wat haar manieren tegen Angèle betreft, daar is ze te ver gegaan ja, die kon er ook niets aan doen dat Eddy niet thuis was, en had ze het tegen haar gezegd had ze waarschijnlijk op veel meer begrip kunnen rekenen dan bij haar eigen moeder.
Maar Britney kent haar moeder intussen ook al wel en weet dat die haar eerst niet zal geloven, het dan zal minimaliseren om tegen pasen hare frank te laten vallen.
Wat haar manieren tegen Angèle betreft, daar is ze te ver gegaan ja, die kon er ook niets aan doen dat Eddy niet thuis was, en had ze het tegen haar gezegd had ze waarschijnlijk op veel meer begrip kunnen rekenen dan bij haar eigen moeder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Waarschijnlijk wel inderdaad, maar ja...
Laat ik voorop stellen dat ik het gepest ongelofelijk sneu vind voor haar. Als er iets is waar ik helemaal niet tegen kan, dan is het dat wel.
Echt een stelletje jaloerse ettertjes, die "vriendinnetjes" van haar, die wat mij betreft eens flink aan hun oren getrokken mogen worden.
Maar dat gezegd hebbend, moet ik toch toegeven dat ik Britney de laatste tijd sowieso erg onvriendelijk en respectloos vind tegenover zo'n beetje iedereen in haar omgeving. Niet moeilijk ook, met een stiefvader die zich gedraagt alsof hij ongeveer even oud als haar is, en een vader die haar in alles naar de ogen kijkt omdat hij schrik heeft haar te verliezen. En Nancy kan Britney qua intelligentie helaas ook niet echt de baas, want ze bedoelt het vast goed, maar geestelijk lijkt Nancy toch ook een stuk jonger dan ze in feite is.
Van de ene kant gun ik Britney dus alle begrip van de wereld qua het pesten, zodat daar snel korte metten mee gemaakt wordt.
Van de ander kant hou ik mijn hart vast dat het gebrek aan opvoeding er dadelijk voor zorgt dat er met Britney niks meer aan te vangen valt...
Laat ik voorop stellen dat ik het gepest ongelofelijk sneu vind voor haar. Als er iets is waar ik helemaal niet tegen kan, dan is het dat wel.
Echt een stelletje jaloerse ettertjes, die "vriendinnetjes" van haar, die wat mij betreft eens flink aan hun oren getrokken mogen worden.

Maar dat gezegd hebbend, moet ik toch toegeven dat ik Britney de laatste tijd sowieso erg onvriendelijk en respectloos vind tegenover zo'n beetje iedereen in haar omgeving. Niet moeilijk ook, met een stiefvader die zich gedraagt alsof hij ongeveer even oud als haar is, en een vader die haar in alles naar de ogen kijkt omdat hij schrik heeft haar te verliezen. En Nancy kan Britney qua intelligentie helaas ook niet echt de baas, want ze bedoelt het vast goed, maar geestelijk lijkt Nancy toch ook een stuk jonger dan ze in feite is.
Van de ene kant gun ik Britney dus alle begrip van de wereld qua het pesten, zodat daar snel korte metten mee gemaakt wordt.
Van de ander kant hou ik mijn hart vast dat het gebrek aan opvoeding er dadelijk voor zorgt dat er met Britney niks meer aan te vangen valt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Briney heeft een grote mond maar durft duidelijk die niet openen tegen haar "vriendinnen"
0 x
-
- x 435
Hoe waren we zelf als lager schoolkind en puber???nounake schreef: za 16 nov 2019, 10:21 Briney heeft een grote mond maar durft duidelijk die niet openen tegen haar "vriendinnen"
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Toen gaven we mekaar wat klop of trokken aan mekaars haar en kregen straf van de juf of meester (allé, ik toch toen iemand mij pestteikke schreef: za 16 nov 2019, 12:04 nounake schreef: ↑za 16 nov 2019, 11:21
Briney heeft een grote mond maar durft duidelijk die niet openen tegen haar "vriendinnen"
Hoe waren we zelf als lager schoolkind en puber???

0 x
-
- Nog geen rang
heb respekt voor Britney zo een dapper meiske ,jammer genoeg zijn er pesters die er altijd al geweest zijn en er altijd zullen blijven
niki
niki
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Britney krijgt een bebloede foto van Vick toegestuurd, als Peter en Femke daar achter zullen komen dan zal het kot te klein zijn.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
En Peter die advocaat is...er moet daar toch iets niet kloppen in die relatie...op de leeftijd die Britney heeft moet ze toch weten dat hij daar iets kan aan doen;..ofwel is Peter weer niet de sociaalste als het om bepaalde interne relaties gaat. Nu ik erover nadenk...ik heb hem nog nooit met Britney zien pratenapestaart schreef: zo 24 nov 2019, 21:50 Britney krijgt een bebloede foto van Vick toegestuurd, als Peter en Femke daar achter zullen komen dan zal het kot te klein zijn.

Laatst gewijzigd door daffy duck op ma 25 nov 2019, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat is omdat Peter het altijd zo ont-zet-tend druk heeft.
Ik heb met Britney te doen, ik hoop dat ze snel haar hart kan luchten bij een begripvolle volwassene.
En dan niet iemand die meteen in een paniek-kramp schiet, maar dit rustig aanpakt.

Ik heb met Britney te doen, ik hoop dat ze snel haar hart kan luchten bij een begripvolle volwassene.
En dan niet iemand die meteen in een paniek-kramp schiet, maar dit rustig aanpakt.
0 x