Bob ziet Tamara misschien niet alleen maar als broedmachine, maar ik vraag me toch af of ze achteraf ook weer samengekomen waren als ze Leo niet gehad hadden. En dat is dan vooral vanaf Tamara's kant bekeken, want ik kan me niet echt voorstellen dat ze willens en wetens bij een man was teruggegaan die haar destijds al na een paar weken keihard inruilde voor een ander.
Misschien dat daar dan ook wel een deel van Tamara's jaloezie vandaan komt, want vreemdgaan is misschien niet echt Bob's manier van werken vanwege zijn principes, maar hij heeft toch wel al voldoende bewezen dat Tamara ook niet bepaald "de liefde van zijn leven" is, of dat dat begrip voor hem toch nogal rekbaar is.
In die zin kan ik Tamara dan ook wel een beetje begrijpen, maar de manier waarop ze het aanpakt, is niet bepaald leuk. Ook niet voor haar huisgenoten en voor Lexie, die aan die hele historie met Bob niks kunnen doen.
Ik vraag me toch regelmatig af hoe lang die gammele constructie met Bob stand gaat houden, hoor, want veel liefde zie ik daar ook niet meer. Hoe vaak ze ook met "liefje" naar elkaar gooien
Haar gedrag tegenover Dries spreekt inderdaad boekdelen. Ze is over de hele lijn een prettiger mens bij hem, en haar jaloezie w.b.t. zijn afspraakjes met die vrouwen, is er in mijn ogen ook niet voor niks. Dat zou haar normaal gesproken helemaal niet zoveel moeten doen...