Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 20 nov 2019, 10:50 Er wordt hier gezegd dat ze beter een eigen stekje zouden hebben - en daar ben ik meteen en volledig mee akkoord - maar ik heb het gevoel dat ze dat zelf niet willen omdat ze (al dan niet onbewust) niet met elkaar opgescheept willen zitten.
Want veel liefde straalt er niet (meer) tussen die twee.
Daar sla je - ook in mijn ogen - de nagel mee op de kop :yup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Begint dit te neigen naar een late postnatale depressie?? :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Welnee, gewoon een jaloerse ordinaire del. Tamara is altijd zo geweest, al van in het begin dat ze opdook in Thuis. Hoeveel in haar ogen concurentes heeft ze al niet buiten gepest ? Herinner hoe jaloers ze was op de vriendschap tussen Jana en Olivia en ze heeft die twee met succes uit elkaar gehaald. Jessica, toch eerst haar goede vriendin en partner in crime wat pesten betreft liet ze ook vallen als een baksteen. Hoe ze de klanten die haar niet aanstonden behandelde in de frens :roll: Iedere werknemer zou in het echte leven direct buiten vliegen :whistle: Maar wat ik wil zeggen : Tamara is jaloers, stikjaloers op sexie lexie, ze beweert nu wel dat ze "hun vrienden Lowie en Adil zullen kwijt raken" doch ik denk dat ze vooral bang is dat ze bob weeral gaat kwijt spelen. Tijd dus dat Sam weer gaat opduiken of gaat Tamara die ook uitschelden ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind Tamara vrolijker en rustiger als ze met Dries is. Geen slechte humeuren, geen gezanik. Alleen jaloezie, wat ook een heleboel zegt.
Een man als Bob is toch tamelijk "vermoeiend" als je er hele dagen mee opgescheept zit. Misschien wordt ze daar ook wel zo chagrijnig van.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: do 21 nov 2019, 19:31 Ik vind Tamara vrolijker en rustiger als ze met Dries is.
Jammergenoeg voor Tamara (en voor ons) heeft Dries absoluut geen zin om zich aan wie dan ook te binden.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ze is gewoon stil jaloers! Nochtans is Bob niet het type dat haar zou bedriegen, denk ik
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

oei daar ben ik niet zo zeker van. Bob ziet Tamara vooral als de broedmachine van zijn "zoon" en hij zal haar altijd dusdanig beschouwen. Dus als er plots iemand opduikt die zijn interesse opwekt dan laat hij Tamara als zijn partner weeral vallen als een baksteen. Ze zal nog bij hem mogen wonen met zijn "zoon". En ik hoop maar niet dat hij Tamara verbiedt om buitenshuis te gaan werken. Dat hij niet zo ouderwets is dat hij denkt dat zij een moeder aan de haard zal zijn
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: za 23 nov 2019, 18:22 oei daar ben ik niet zo zeker van. Bob ziet Tamara vooral als de broedmachine van zijn "zoon" en hij zal haar altijd dusdanig beschouwen. Dus als er plots iemand opduikt die zijn interesse opwekt dan laat hij Tamara als zijn partner weeral vallen als een baksteen. Ze zal nog bij hem mogen wonen met zijn "zoon". En ik hoop maar niet dat hij Tamara verbiedt om buitenshuis te gaan werken. Dat hij niet zo ouderwets is dat hij denkt dat zij een moeder aan de haard zal zijn
Sorry maar daar geloof ik dus niets van. Het is nu toch al wekenlang meer dan duidelijk gemaakt dat hij haar als allesbehalve als "gewoon een broedmachine" ziet. En ik snap ook echt niet waarom je zou denken dat hij niet zou willen dat ze gaat werken. Hij is verdorie diegene die haar aan werk in de Withoeve heeft geholpen. Toen ze zelfs nog zwanger was.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 21 nov 2019, 19:31 Een man als Bob is toch tamelijk "vermoeiend" als je er hele dagen mee opgescheept zit.
Een vrouw als Tamara is m.i. niet minder vermoeiend om hele dagen mee opgescheept te zitten. Integendeel.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: za 23 nov 2019, 21:54 Het is nu toch al wekenlang meer dan duidelijk gemaakt dat hij haar als allesbehalve als "gewoon een broedmachine" ziet. En ik snap ook echt niet waarom je zou denken dat hij niet zou willen dat ze gaat werken. Hij is verdorie diegene die haar aan werk in de Withoeve heeft geholpen. Toen ze zelfs nog zwanger was.
Hij ziet haar inderdaad niet als broedmachine en hij heeft ook principes dat hij Tamara niet zomaar zal laten vallen.
Maar ik denk wel dat hij liever heeft dat ze vrouw aan de haard wordt i.p.v. gaat werken. Hij schrok precies al toen Tamara zei dat ze blij was dat ze terug kon gaan werken
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar heb je gelijk in Kiki_Dee.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Bob ziet Tamara misschien niet alleen maar als broedmachine, maar ik vraag me toch af of ze achteraf ook weer samengekomen waren als ze Leo niet gehad hadden. En dat is dan vooral vanaf Tamara's kant bekeken, want ik kan me niet echt voorstellen dat ze willens en wetens bij een man was teruggegaan die haar destijds al na een paar weken keihard inruilde voor een ander.
Misschien dat daar dan ook wel een deel van Tamara's jaloezie vandaan komt, want vreemdgaan is misschien niet echt Bob's manier van werken vanwege zijn principes, maar hij heeft toch wel al voldoende bewezen dat Tamara ook niet bepaald "de liefde van zijn leven" is, of dat dat begrip voor hem toch nogal rekbaar is.

In die zin kan ik Tamara dan ook wel een beetje begrijpen, maar de manier waarop ze het aanpakt, is niet bepaald leuk. Ook niet voor haar huisgenoten en voor Lexie, die aan die hele historie met Bob niks kunnen doen.

Ik vraag me toch regelmatig af hoe lang die gammele constructie met Bob stand gaat houden, hoor, want veel liefde zie ik daar ook niet meer. Hoe vaak ze ook met "liefje" naar elkaar gooien :nope:
Haar gedrag tegenover Dries spreekt inderdaad boekdelen. Ze is over de hele lijn een prettiger mens bij hem, en haar jaloezie w.b.t. zijn afspraakjes met die vrouwen, is er in mijn ogen ook niet voor niks. Dat zou haar normaal gesproken helemaal niet zoveel moeten doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een gammele constructie. En dat is het inderdaad.
Zou dat kindje om een of andere trieste reden wegvallen (wat ik natuurlijk niet hoop) dan zou de liefde van Bob voor Tamara toch snel verwateren
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mijn geheugen laat mij even in de steek.
Heeft Tamara indertijd na haar geflikflooi met Dries, dit ook meteen opgebiecht aan Bob?
0 x
Mandarijntje1
Nog geen rang

Bericht door Mandarijntje1 »

satine schreef: wo 01 jan 2020, 00:53 Heeft Tamara indertijd na haar geflikflooi met Dries, dit ook meteen opgebiecht aan Bob?
Ik denk dat zij op dat moment ook niet meer samen was met Bob. Of ben ik mis?
0 x
Gesloten