Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Aisha. wat een hardvochtig kreng. Tom is een volkomen vreemde voor dat kind. Hem zo weg halen uit zijn vertrouwde omgeving en bij zijn zusje:twisted:
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Inderdaad ! wat een harteloos mens is dat !jessie V. schreef: vr 08 nov 2019, 22:36 Aisha. wat een hardvochtig kreng. Tom is een volkomen vreemde voor dat kind. Hem zo weg halen uit zijn vertrouwde omgeving en bij zijn zusje:twisted:
0 x
-
- x 435
Een dikke lap rond de oren van Marianne en Aisha. Alletwee omdat ze werkelijk geen enkele interesse tonen voor de gevoelens van Robin. Die jongen is geen kleuter meer en heeft dus wel al besef over deze dramatische situatie waarin hij plots verzeild geraakt is. Geen van de twee lijkt er ook maar een seconde bij stil te staan dat die jongen nog volop aan het proberen begrijpen is dat hij zijn ouders kwijt is. Marianne ziet hem enkel en alleen als een bezit van haar familie en Aisha ziet hem enkel en alleen als een probleem waar ze snel mogelijk moet van verlost raken. Aisha lijkt zelfs geen enkel verdriet te hebben over het verlies van haar vader. En moet zij mbt Robin niet eens eerst overleggen met Youssef ipv alles over hun gezin op haar eentje te beslissen?? Het is ook tenenkrommend dat zowel Marianne als Aisha de overgebleven familieleden van Robin als "vreemden" bestempele, terwijl hij gewoon is opgegroeid met Aisha als een grote zus, Youssef een schoonbroer en hun kind(eren) als neefjes en/of nichtjes. Bovendien is Jenny niet alleen de halfzus van Aisha maar ook van Robin. Dus in tegenstelling tot wat die twee dames beweerden, heeft hij daar wel nog een bloedverwante. Al de opgesomde mensen zijn veel minder vreemden voor hem dan die wildvreemden uit een wildvreemd land die hem nu bijna komen ontvoeren. Het werd gisteren ook pijnlijk duidelijk dat die jongen in de verste verten nog niet klaar is om ineens met een vreemde naar een vreemd land te gaan verhuizen. Ze gaan daar gewoon allemaal veel te snel over. En ondertussen vergeten ze dat er nog een grootouder van Robin mee met hen in Marokko is die daar geen enkele steun van hen krijgt in zijn verdriet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
^ Inderdaad!
We zijn het lang niet altijd eens, maar hier heb je voor 100% gelijk, wat mij betreft.
We zijn het lang niet altijd eens, maar hier heb je voor 100% gelijk, wat mij betreft.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Hier sluit ik me ook volledig bij aan. Ik lag dan nog niet zo lang kijken, maar ik heb genoeg weet van de verhaallijnen van weleer. Dit is echt touwtrekken om een kind. Volgens mij ziet Marianne haar kleinzoon als 'erfgenaam' en niet als een kind dat net een trauma te verwerken heeft gehad. We leven niet meer in de middeleeuwen, maar dat weet ze volgens mij niet.
En uitgerekend Frank wordt buitengesloten. Het is wel zijn dochter die nu onder de grond ligt, hé
Ik denk dat Robin bij hem en Simonne veel beter af zou zijn.
En uitgerekend Frank wordt buitengesloten. Het is wel zijn dochter die nu onder de grond ligt, hé

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik kan me daar alleen maar helemaal bij aansluiten, en van mij dus ook een dikke lap voor Aisha en Marianne. Ik heb echt met verbazing naar dat hele tafereel in Marokko zitten kijkentvx1 schreef: za 09 nov 2019, 17:31 Een dikke lap rond de oren van Marianne en Aisha. Alletwee omdat ze werkelijk geen enkele interesse tonen voor de gevoelens van Robin.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Frank, omdat hij geen oog heeft voor kleine Jenny.
Aisha, omdat ze Robin zomaar meegeeft met een wildvreemde (ook al is Tom de biologische papa)
Aisha, omdat ze Robin zomaar meegeeft met een wildvreemde (ook al is Tom de biologische papa)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nancy, om niet eens te vragen aan Britney wat er juist gebeurd was.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, aan de andere kant, wie wil zich door Britney laten behandelen zoals Dieter en Angèle?
Als Eddy thuis was geweest had die ook de volle laag gekregen (als hij niet meteen geld gaf voor een nieuwe foon).
Nancy had niet zo tegen Britney moeten roepen, maar haar eerst laten uitrazen kon zeker geen kwaad.
En het leek ook niet alsof Britney de intentie had om tegen wie dan ook te zeggen wat er gebeurd was.
Ik vind Britney op korte tijd erg veranderd en dat Dieter het pikt hoe ze altijd tegen hem spreekt, verdient een lap - vind ik.
Als Eddy thuis was geweest had die ook de volle laag gekregen (als hij niet meteen geld gaf voor een nieuwe foon).
Nancy had niet zo tegen Britney moeten roepen, maar haar eerst laten uitrazen kon zeker geen kwaad.
En het leek ook niet alsof Britney de intentie had om tegen wie dan ook te zeggen wat er gebeurd was.
Ik vind Britney op korte tijd erg veranderd en dat Dieter het pikt hoe ze altijd tegen hem spreekt, verdient een lap - vind ik.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Niet alleen Dieter verdient een lap, ook al de anderen die dit gedrag van Britney tolereren. Gevolg van jarenlang gepamper en verdeling van mening in opvoeding als ze in de verschillende gezinnen terechtkomt? Zo herkenbaar tegenwoordig!satine schreef: vr 15 nov 2019, 09:39 Ik vind Britney op korte tijd erg veranderd en dat Dieter het pikt hoe ze altijd tegen hem spreekt, verdient een lap - vind ik.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nancy en Dieter hadden vooral niet onmiddellijk de conclusie moeten trekken dat Britney niet voor haar spullen zorgt en die zelf in de modder had gegooidsatine schreef: vr 15 nov 2019, 09:39 Nancy had niet zo tegen Britney moeten roepen, maar haar eerst laten uitrazen kon zeker geen kwaad.

Maar ja, Nancy en voorbarige conclusies... hebben we daar eigenlijk nog lappen voor op overschot?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nancy. Iemand begint weer in oude gewoontes te hervallen
En de lappen zijn omdat ze geen moeite doet een deftig gesprek met Britney te beginnen.

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tamara verdient eigenlijk 10 motten tegen haar kop, met welk recht stelt zij haar veto op tegen het feit dat Lexi komt inwonen en alsof het nog niet genoeg is gaat zij een beetje een ultimatum stellen van: " Het is zij of wij", zij heeft heeft nogal veel lef wat zeg ik veel noten op haar zang, het wordt dringend tijd dat zij een toontje lager zingt, wie denkt zij wel wie zij is?

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Nancy, om zo uit te vallen naar de mama van Peter. Was dominant en helemaal niet nodig. Ja, ze voelt zich altijd schuldig als het kwaad geschied is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Van mij een klinkende oorveeg voor Eddy.
Normaal ben ik fan van hem, maar gisteren werkte hij behoorlijk op mijn zenuwen.
Alsof Jacques zelf de coke in Thilly's neus had geduwd.
Hopelijk blijft dit weer niet dagenlang aanslepen, zijn gezaag.
Normaal ben ik fan van hem, maar gisteren werkte hij behoorlijk op mijn zenuwen.
Alsof Jacques zelf de coke in Thilly's neus had geduwd.
Hopelijk blijft dit weer niet dagenlang aanslepen, zijn gezaag.
0 x