^ Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, eerlijk gezegd...satine schreef: di 01 okt 2019, 18:50 Maar dat ze het alleen doet uit liefde voor haar neefje, zag ik niet meteen.
Thilly heeft graag gelijk en wil dat altijd bewijzen.
Met enige moeite moet ik toegeven dat Stan in mijn ogen gewoon gelijk had met wat hij over zijn tante zei. De manier waarop liet erg te wensen over, en vooral ook dat hij haar aanvloog kan uiteraard totaal niet door de beugel, maar hij vertelde daar geen leugens in die hele tirade. Dat zal Thilly ook wel gestoken hebben, denk ik, dus misschien wilde ze zijn ongelijk ook wel bewijzen en heeft ze zich mede daarom zo vastgebeten in het hele gebeuren?
Hoe dan ook; niet moeilijk dat Stan verkeerd reageert als ze tegen hem zegt dat zij hem nooit in de staak laat. Het verleden heeft al meermaals anders uitgewezen, dat moet Thilly zelf toch ook wel beseffen. Daden spreken nou eenmaal veel meer dan woorden, uiteindelijk, en Thilly's daden hebben altijd voor zich gesproken.
Voor iemand die volgens haarzelf zo wereldwijs is, heeft ze betrekkelijk weinig zelfkennis en inlevingsvermogen...