Ik weet echt niet waarom je de indruk hebt dat het Bob alleen maar om Leootje te doen zou zijn? Hij heeft nu toch echt wel de voorbije twee afleveringen duidelijk gemaakt dat hij haar oprecht nog steeds graag ziet. Hij heeft ook duidelijk aangegeven er steeds te zullen zijn voor hen ("ik zal er zijn voor jullie") alsook dat hij haar alle tijd wil geven die ze nodig heeft. Hij maakte haar ook spontaan een ontbijt klaar.martha schreef: zo 13 okt 2019, 17:45 hopelijk valt vlug haar nikkel dat het Bob eigenlijk om "zijn zoon" te doen is en dat hij Tamara er maar bij pakt. En weet Tamara eigenlijk wel dat Bob wel degelijk gehuwd is met Christine ? Want Olivia heeft wel gezegd dat hij weggelopen is van zijn trouw toen Tamara moest bevallen maar later is hij toch met Christine gehuwd. En zelfs dit huwelijk zal moeten gevolgd worden door een echtscheiding.
Tamara Vereken (Tine Priem)
-
- x 435
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 15 okt 2019, 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
Nee. Hij heeft immers zo goed als de dag na zijn trouw de echtscheidingsprocedure ingezet. Hij heeft niets meer met Christine te maken.
0 x
-
- x 435
Dat is nu net het speciale aan liefde en wat dat ook gewoon zo mooi maakt. Een groot geluk dat liefde niet volgens een strikte handleiding verloopt. Dat echte liefde soms heel zware stormen kan overwinnen op soms vreemde manieren is gewoon één van de dingen die het leven juist zo mooi maakt.Christel schreef: ma 14 okt 2019, 12:10 Ook ik ben heel gelukkig dat we van heel dat gedoe rond Bob en zijn proces af zijn, maar de manier waarop dat gebeurd is, irriteert me mateloos. Onvoorstelbaar dat Tamara hem op deze manier terug wil, na alles wat er gebeurd is. Het is in elk geval alvast een "koppel" wat ik met geen mogelijkheid nog serieus kan nemen...
0 x
-
- x 435
Het was Tamara die de relatie beëindigde, niet Bob. En dat "paraderen" ging van Christine uit, terwijl Bob zich daar steeds ongemakkelijk bij voelde. Maar waarom dat nog zit oprakelen als Tamara zelf dat niet doet?satine schreef: ma 14 okt 2019, 13:08 En die beëindigen dan ook meteen de relatie en komen binnen de kortste keren al paraderen met een nieuw lief, waar ze dan binnen de 9 maanden ook nog mee trouwen?
0 x
-
- x 435
Dan heb je duidelijk niet goed gekeken naar de laatste twee afleveringen. Hij heeft zijn zoon meermaals bij de naam genoemd.martha schreef: ma 14 okt 2019, 13:55 Ja ik dacht ook dat het kwam omdat Tamara vergeten de pil in te nemen had. In feite is kleine Leo een ongelukje. Ook al op gelet dat Bob nog nooit de naam "Leo" in zijn mond genomen heeft ? Het is altijd "mijn zoon".
0 x
-
- x 435
Dat is nog altijd slechts een mening. Ik had eerder de indruk dat het besef dat het om een mens van vlees en bloed (o.a. zijn bloed) ging dat de doorslag gaf. Het zou volgens mij niet anders geweest zijn als het een Leatje was geweest. En de indrukken van de voorbije afleveringen tonen toch dat hij echt wel een goede vader gaat zijn.jessie V. schreef: ma 14 okt 2019, 18:38 Inderdaad heeft het feit dat zijn kind een ZOON was bij hem de doorslag gegeven om vader te worden. Dan ben ik weer benieuwd naar wat hij gedaan zou hebben als het (maar?) een dochter was geweest. Wat voor vader gaat dat worden?
Moderator bericht:
Dat is inderdaad waar het forum voor bedoeld is, voor meningen.
Jouw posting is jouw mening, dus mag een ander de zijne of hare hier ook posten.
Daar hoeft niet iedereen constant op gewezen te worden.
Jouw posting is jouw mening, dus mag een ander de zijne of hare hier ook posten.
Daar hoeft niet iedereen constant op gewezen te worden.
0 x
-
- x 435
Van harte wel. Het was gewoon allemaal wat veel voor haar op korte tijd. Het heeft gewoon wat tijd nodig voor alledrie om te wennen (zeker in een soap).jessie V. schreef: ma 14 okt 2019, 22:20 Die indruk heb ik ook. Het gaat nog niet erg van harte. Het is ook een beetje een rare situatie. Van het ene moment op het andere wil ze absoluut niks meer van hem weten en in een vingerknip is alles weer koek en ei
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar hij volgde toch maar, mak als hij was in de buurt van Christine.tvx1 schreef: di 15 okt 2019, 01:31 En dat "paraderen" ging van Christine uit, terwijl Bob zich daar steeds ongemakkelijk bij voelde. Maar waarom dat nog zit oprakelen als Tamara zelf dat niet doet?
En zij rakelt het inderdaad niet op, maar hoe lang zijn ze opnieuw samen? 48 uur?
Ze zijn het er beiden over eens dat het nooit meer zal zijn zoals tevoren.
Dus als zij dit zomaar achter zich laat dan is dat soap-eigen, omdat het moet vooruit gaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bedankt voor deze uitleg over wat liefde inhoudt...tvx1 schreef: di 15 okt 2019, 01:29 Dat is nu net het speciale aan liefde en wat dat ook gewoon zo mooi maakt. Een groot geluk dat liefde niet volgens een strikte handleiding verloopt. Dat echte liefde soms heel zware stormen kan overwinnen op soms vreemde manieren is gewoon één van de dingen die het leven juist zo mooi maakt.

Een van de andere dingen die het leven zo mooi maken, is wat mij betreft dat we allemaal verschillende mensen zijn met allemaal een verschillende kijk op de dingen.

Voor mij is liefde als je iemand zo graag ziet, dat je voor diegene door een vuur gaat. Een ongewenste zwangerschap bijvoorbeeld, zou daar in mijn ogen niks aan af doen. Dat is even flink slikken, vervolgens beseffen dat je daar allebei voor verantwoordelijk bent, en dan samen met je geliefde bepalen hoe je daar uiteindelijk mee omgaat.
Liefde is voor mij ook heel veel van iemand houden, zodanig dat diegene onvoorwaardelijk en diep in je hart zit. Dat gaat niet van de ene op de andere dag over en die kun je niet tot op het bot kwetsen door haar al binnen een paar weken te vervangen door een andere vrouw.
Dat is dan ook het probleem wat ik met Bob en Tamara heb: ik zie helemaal geen liefde tussen die 2.

Ik zie wel een vrouw die de laatste maanden zodanig door de mangel is gehaald en die zich zo eenzaam heeft gevoeld, dat ze nu blij is dat er een einde komt aan dat lijden en dat ze er niet meer moederziel alleen voorstaat met haar baby'tje. Om nog maar te zwijgen over de slepende rechtszaak die nu gelukkig niet doorgaat. Niet moeilijk dat Tamara deze kans met beide handen aangrijpt, maar het gaat bij haar wel degelijk met aarzeling, en ik hoop van ganser harte dat ze ooit nog gaat beseffen dat ze ook verder kan met een warme man die niet alles ingecalculeerd bekijkt en die wél echt van haar houdt, terwijl er een goede bezoekregeling voor Leo loopt met Bob.
En ik zie een man die heeft gegokt met een nieuwe vriendin en daar ontzettend bot gevangen heeft, en die nu achteraf beseft dat hij niet alleen wil achterblijven terwijl zijn kind door een ander opgevoed wordt. Hij heeft dat eerst kwaadschiks proberen op te lossen met zijn rechtszaak, maar o.a. door Dries en Olivia heeft hij een makkelijkere manier gevonden nu, waarop het ook goedschiks kan. Dat is voor mij geen liefde, maar berekening. Een analyse die hij eerder ook al op Jana uitvoerde, bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door Christel op di 15 okt 2019, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Christel schreef: di 15 okt 2019, 11:19 Dat is dan ook het probleem wat ik met Bob en Tamara heb: ik zie helemaal geen liefde tussen die 2.
Ik zie wel een vrouw die de laatste maanden zodanig door de mangel is gehaald en die zich zo eenzaam heeft gevoeld, dat ze nu blij is dat er een einde komt aan dat lijden en dat ze er niet meer moederziel alleen voorstaat met haar baby'tje. Om nog maar te zwijgen over de slepende rechtszaak die nu gelukkig niet doorgaat...
Maar het gaat bij Tamara met aarzeling, en ik hoop van ganser harte dat ze nog gaat beseffen dat ze ook verder kan met een warme man die niet alles ingecalculeerd bekijkt en die wél echt van haar houdt, terwijl er een goede bezoekregeling voor Leo loopt met Bob.
En ik zie een man die heeft gegokt met een nieuwe vriendin en daar ontzettend bot gevangen heeft, en die nu achteraf beseft dat hij niet alleen wil blijven terwijl zijn kind door een ander opgevoed wordt. Hij heeft dat eerst kwaadschiks proberen op te lossen met zijn rechtszaak, maar o.a. door Dries en Olivia heeft hij een makkelijkere manier gevonden nu, waarop het ook goedschiks kan. Dat is voor mij geen liefde, maar berekening. Een analyse die hij eerder ook al op Jana uitvoerde, bijvoorbeeld.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad Christel, dit is het helemaal!
En als het gebeurt dat hun oude vlam terug oplaait, fijn voor hen.
Maar als dit niet gebeurt zou het niet verwonderlijk zijn.
Dan is de 'verzoening' alleszins goed voor Leo, die beter kan opgroeien met ouders die dan misschien niet meer een stel zijn, maar wel samen door 1 deur kunnen.

En als het gebeurt dat hun oude vlam terug oplaait, fijn voor hen.
Dan is de 'verzoening' alleszins goed voor Leo, die beter kan opgroeien met ouders die dan misschien niet meer een stel zijn, maar wel samen door 1 deur kunnen.
0 x
-
- x 435
En ook dit is er "BOENK"op!satine schreef: di 15 okt 2019, 11:28 En als het gebeurt dat hun oude vlam terug oplaait, fijn voor hen.
Dan is de 'verzoening' alleszins goed voor Leo, die beter kan opgroeien met ouders die dan misschien niet meer een stel zijn, maar wel samen door 1 deur kunnen

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor zolang het allemaal duurt natuurlijk.
Zoals we al konden lezen is Tamara blij dat ze "eindelijk" niet meer alleen is, maar of Bob degene is die haar gelukkig zal maken? De kans is héél groot dat er vrij snel weer problemen komen. Zijn "chaotisch" karakter staat hem niet toe om de dingen anders te doen dan hij zelf wil en of Tamara keer op keer Bobs "eigenzinnig" idee over de dingen zal volgen?
Een eerste elementje zagen we gisteren al.
De opmerking "geef je geen borstvoeding"?
Nee, ik had champagne gedronken en dan is dat niet goed.
Volgende keer drinkt Tamara (als het van Bob afhangt) geen alcohol meer.
Zoals we al konden lezen is Tamara blij dat ze "eindelijk" niet meer alleen is, maar of Bob degene is die haar gelukkig zal maken? De kans is héél groot dat er vrij snel weer problemen komen. Zijn "chaotisch" karakter staat hem niet toe om de dingen anders te doen dan hij zelf wil en of Tamara keer op keer Bobs "eigenzinnig" idee over de dingen zal volgen?
Een eerste elementje zagen we gisteren al.
De opmerking "geef je geen borstvoeding"?
Nee, ik had champagne gedronken en dan is dat niet goed.
Volgende keer drinkt Tamara (als het van Bob afhangt) geen alcohol meer.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En dan heeft Tamara nog het geduld om aan hem te vragen of hij Leo eens wil vastnemen! Neen, niet direct, het is te vroeg!!! Wat een komedie! Dat achter al de miserie die Bob gemaakt heeft!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes