Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat klopt, maar ze heeft daarna toch nog kansen genoeg gehad om het wel te vertellen? Ik vind het ook echt heel vreemd dat Tamara nog nergens vanaf wist.
Maar dat vind ik de situatie rond Tamara sowieso: heel vreemd...

Ze is verhuisd en hoorde ineens van zo goed als niemand meer iets. Ze had alleen Dries nog, in die stacaravan, terwijl het hele studentenhuis bezig was met Bob en zijn Christine. Vervolgens is Tamara bevallen en lag de aandacht weer heel eventjes een beetje op haar, totdat ze met Leo Jr. naar huis is vertrokken en weer niemand nog naar haar omkeek verder, blijkbaar. Alle aandacht ging uit naar Bob en zijn abnormale gedrag.
Het is pas nu - nu dat Olivia naar Londen gaat vertrekken en zich ineens bedenkt dat ze Tamara niet in de steek wil laten omdat die zo alleen is - dat Tamara weer ter sprake komt. :-?

Heel eerlijk; Dries kan zijn wat hij wil, maar als Tamara hem en Leo niet gehad had, dan had het er maar somber voor haar uitgezien de afgelopen tijd. Mooie "vrienden" heeft ze verder. :nope:

In die zin kan ik me dus wel voorstellen dat ze nog niet wist dat Bob en Christine uit elkaar zijn, maar logisch is het totaal niet, vooral niet daar, waar iedereen echt álles van elkaar weet verder.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

De manier waarop het gegaan is, vind ik wel wat ongeloofwaardig, maar ik ben blij dat ze terug samen zijn. Gdaan met heel dat proces gedoe.

het is maar een serie natuurlijk, dus op realiteit moeten we niet rekenen :smile:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste is zeker waar Kiki-Dee. Ik wacht nu wel op de excuses van Bob tegen Tamara voor wat betreft zijn walgelijke reactie op haar mededeling dat ze zwanger was.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

hopelijk valt vlug haar nikkel dat het Bob eigenlijk om "zijn zoon" te doen is en dat hij Tamara er maar bij pakt. En weet Tamara eigenlijk wel dat Bob wel degelijk gehuwd is met Christine ? Want Olivia heeft wel gezegd dat hij weggelopen is van zijn trouw toen Tamara moest bevallen maar later is hij toch met Christine gehuwd. En zelfs dit huwelijk zal moeten gevolgd worden door een echtscheiding.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: zo 13 okt 2019, 17:45 maar later is hij toch met Christine gehuwd
Wordt het b :eek: igami van Bobje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: zo 13 okt 2019, 17:45 hopelijk valt vlug haar nikkel dat het Bob eigenlijk om "zijn zoon" te doen is en dat hij Tamara er maar bij pakt.
Daar heb ik (helaas) een hard hoofd in, als ze dat na zijn acties van de afgelopen 9 maanden zelfs nog niet door heeft...

Ook ik ben heel gelukkig dat we van heel dat gedoe rond Bob en zijn proces af zijn, maar de manier waarop dat gebeurd is, irriteert me mateloos. Onvoorstelbaar dat Tamara hem op deze manier terug wil, na alles wat er gebeurd is. Het is in elk geval alvast een "koppel" wat ik met geen mogelijkheid nog serieus kan nemen... :nope:
jessie V. schreef: vr 11 okt 2019, 21:43 Ik wacht nu wel op de excuses van Bob tegen Tamara voor wat betreft zijn walgelijke reactie op haar mededeling dat ze zwanger was.
Van mij mogen daar ook nog excuses bij voor het feit dat hij haar binnen de kortste keren al ingeruild had voor een ander.
En een kleine uitleg hoe hij eigenlijk naar zijn partners kijkt, zou ook wel fijn zijn.
Is het voor Bob echt voldoende om gewoon van het vrouwelijke geslacht te zijn? Want daar begint het wel hoe langer hoe meer op te lijken... :crazy: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

jessie V. schreef: vr 11 okt 2019, 21:43 Ik wacht nu wel op de excuses van Bob tegen Tamara voor wat betreft zijn walgelijke reactie op haar mededeling dat ze zwanger was.
Ik weet niet hoor, maar zwanger worden bespreek je eerst te samen, je bent met 2 in een relatie. Hij was toen helemaal overdonderd, en ja, zijn reactie toen begreep ik wel, zo zijn er velen hoor die reageren. Hij kon het daarna misschien beter relativeren, maar niet hij of zij dat het dan ook wou bijleggen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

vdbemdsa schreef: ma 14 okt 2019, 12:59 zo zijn er velen hoor die reageren
En die beëindigen dan ook meteen de relatie en komen binnen de kortste keren al paraderen met een nieuw lief, waar ze dan binnen de 9 maanden ook nog mee trouwen?

En het is niet omdat het wel vaker gebeurt, dat het OK is.
De man in kwestie was er toch ook bij?
Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% veilig, dus ongelukjes gebeuren.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ja ik dacht ook dat het kwam omdat Tamara vergeten de pil in te nemen had. In feite is kleine Leo een ongelukje. Ook al op gelet dat Bob nog nooit de naam "Leo" in zijn mond genomen heeft ? Het is altijd "mijn zoon".
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Inderdaad heeft het feit dat zijn kind een ZOON was bij hem de doorslag gegeven om vader te worden. Dan ben ik weer benieuwd naar wat hij gedaan zou hebben als het (maar?) een dochter was geweest. Wat voor vader gaat dat worden? :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: ma 14 okt 2019, 13:55 Ook al op gelet dat Bob nog nooit de naam "Leo" in zijn mond genomen heeft ? Het is altijd "mijn zoon".
weet hij eigenlijk wel hoe die kleine noemt?? :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Volgens mij niet. En misschien wordt dat wel het eerste twistpunt, wat ik niet hoop. Nu hij vader WIL zijn, zal hij wel beginnen zeuren over het feit dat hij ook wel iets te zeggen wil hebben over de naamgeving van zijn ZOON.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij zei vrijdagavond ook tegen Dries iets over 'MIJN huis'.
Ik hoop dat Tamara hem niet te veel vrij spel geeft.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik heb de indruk dat Tamara nog niet echt overtuigd is over haar relatie met Bob
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die indruk heb ik ook. Het gaat nog niet erg van harte. Het is ook een beetje een rare situatie. Van het ene moment op het andere wil ze absoluut niks meer van hem weten en in een vingerknip is alles weer koek en ei
0 x
Gesloten