Inderdaad, en dat is meteen ook het grootste probleem wat ik persoonlijk met Bob heb, eerlijk gezegd.satine schreef: za 07 sep 2019, 12:32 En Bob had haar inderdaad geen dingen mogen beloven die hij niet kon waarmaken.
Maar Tamara had hem afgewezen, dus dat was wat hem betreft voorgoed voorbij (terwijl een ander niet op zou geven).
Dus ging hij zijn belofte houden, zo zit Bob nu eenmaal in elkaar.
Ik vind die man echt vreselijk.
Christine is een verschrikking, dus dan is het makkelijk om aan Bob's acties voorbij te gaan en gewoon blij te zijn dat dat huwelijk niet doorgaat. Zo'n vrouw gun je namelijk niemand, eigenlijk.
Maar als je de acties van Bob daar even los van ziet, dan vind ik het ronduit waardeloos hoe hij met mensen omspringt. Vroeger was dat ooit best grappig en kon het bovendien vaak nog op een bepaalde vorm van autisme o.i.d. gegooid worden, maar inmiddels vind ik ook dat niet meer passend.
Hij ruilt telkens de ene tegen de andere vriendin in en kijkt daarbij totaal niet naar de schade die hij aanricht. Hij is alleen bezorgd en "liefdevol" als hij een relatie met hen heeft, maar zodra daar een klein kinkje in de kabel komt, wordt hij gevoelloos en onverzettelijk en schiet maar meteen door naar een ander, alsof het wegwerpartikelen zijn. Geen wonder dat Christine hem zo makkelijk binnen heeft kunnen hengelen met haar opdringerig gedrag waar zowat ieder ander mens normaal gesproken gillend voor weggerend zou zijn.
De optie "vrijgezel" staat blijkbaar niet meer in Bob's woordenboek.
Ook ik heb geen idee wat hij en Christine nog met elkaar te bespreken zouden moeten hebben, want veel mensen zouden al nooit tot een huwelijk gekomen zijn op deze basis (en dat geldt zowel voor hem als voor haar), laat staan dat er nu nog iets te redden valt na dat debacle (mocht een van de 2 dat al willen), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me de frustratie van Lowie heel goed voor kan stellen.
Ik krijg persoonlijk elke keer zin om weg te zappen als ik Bob weer voorbij zie komen met zijn overspannen gedrag bij Boowie...