Dat was gisteren, en dan eindigde de aflevering, kan goed zijn dat het vandaag begint met alleszins dan toch hopelijk Stan die zich wel omkeert, Boris daar twijfel ik aan.Kiki_Dee schreef: do 20 jun 2019, 11:34 Ik vond het ook raar en laf dat ze wegreden. Mooie vrienden voor Joren.
Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
0 x
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Stan gaf er geen f*ck om - zijn eigen vel redden was het belangrijkst.
Net zoals die 'tedere kus' vorige week na het zwemmen.
Dat was alleen om Joren te sussen zodat die zijn mond zou houden over het filmpje.
Want Stan weet goed genoeg wat Joren voor hem voelt en hij maakt daar schaamteloos misbruik van.
Ik vraag me af hoe hij het verhaal nu gaat draaien zodat hij er toch weer goed uit komt.
Net zoals die 'tedere kus' vorige week na het zwemmen.
Dat was alleen om Joren te sussen zodat die zijn mond zou houden over het filmpje.
Want Stan weet goed genoeg wat Joren voor hem voelt en hij maakt daar schaamteloos misbruik van.
Ik vraag me af hoe hij het verhaal nu gaat draaien zodat hij er toch weer goed uit komt.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Vind het inderdaad heel laf, dacht toch dat hij ging terugkeren. Maar het is wel niet zijn fout dat Joren daar viel he, dus dat kun je hem niet verwijten.satine schreef: vr 21 jun 2019, 08:32 Ik vraag me af hoe hij het verhaal nu gaat draaien zodat hij er toch weer goed uit komt.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Ik vraag me af waar Judith en Tom hem gevonden hebben achteraf. Hij was niet thuis en de politie wist niet waar hij was. Hebben ze gewoon op goed geluk gezocht? Hebben ze hem gebeld en heeft hij geantwoord? En heeft de politie hem eigenlijk al ondervraagd? Dat was allemaal nogal vaag, moet ik zeggen.
Ben eens benieuwd of hij nu de moeite gaat nemen om te zien hoe het met Joren gesteld is. Betwijfel het eigenlijk. Meh.
Ben eens benieuwd of hij nu de moeite gaat nemen om te zien hoe het met Joren gesteld is. Betwijfel het eigenlijk. Meh.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eerlijk gezegd hoop ik echt dat hij dat uit zijn nek laat en Joren gewoon met rust laat in de toekomst.niemand schreef: vr 21 jun 2019, 09:20 Ben eens benieuwd of hij nu de moeite gaat nemen om te zien hoe het met Joren gesteld is. Betwijfel het eigenlijk. Meh.![]()
Hij heeft inmiddels ruimschoots en langs alle kanten bewezen dat hij geen zier om Joren geeft en dat die jongen alleen maar heel goed af is als Stan uit zijn buurt blijft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
'k Heb het gisteren gehoord op de radio. Stan is dus echt helemaal ontSPOORd! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Van mij moegen ze dat personnage incl.acteur uit de serie halen
Niet te doen !

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En weeral proberen zijn moeder haar pols om te draaien. Die mot had hij écht niet verwacht maar des te meer verdiend! "Joren kan toch ook zelf bellen..." Alsof die dat nu zou willen of daar zelfs maar aan denkt.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Zoals gedacht nam hij niet te moeite maar het voorval zit hem duidelijk wel dwars.
Ik vroeg me eigenlijk al af of ze Stan zijn angst 'slecht bloed' te hebben van zijn vader nog zouden terugbrengen en voilà daar hebben we het.
Dat leek me eigenlijk zo'n typische reactief excuus dat gezegd wordt zonder erbij stil te staan, in een poging zijn eigen gebrek aan bellen te verantwoorden. Zwak maar niet letterlijk te namen, me dunkt.heidiw schreef: di 25 jun 2019, 08:47 "Joren kan toch ook zelf bellen..." Alsof die dat nu zou willen of daar zelfs maar aan denkt.
Ik vroeg me eigenlijk al af of ze Stan zijn angst 'slecht bloed' te hebben van zijn vader nog zouden terugbrengen en voilà daar hebben we het.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Judith heeft Stan een mot gegeven?! Dat wil ik met mijn eigen ogen zien.
Van mij hoeft het personage niet te verdwijnen, ik zie er best nog potentieel in, zolang hij maar (beter vroeger dan later) tot inzicht komt. Als dat gebeurt, zou Stan echt nog wel een meerwaarde kunnen vormen. En dan moet je de acteur er ook bij nemen

Van mij hoeft het personage niet te verdwijnen, ik zie er best nog potentieel in, zolang hij maar (beter vroeger dan later) tot inzicht komt. Als dat gebeurt, zou Stan echt nog wel een meerwaarde kunnen vormen. En dan moet je de acteur er ook bij nemen

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Gisteren zag ik toch eindelijk eens iets oprecht aan hem, het ongeval doet hem toch duidelijk meer dan dat hij laat uitschijnen aan Judith. Maar desondanks was die klap zeker verdiend , hopelijk heeft het hem wakker geschud om zijn eigen fouten in te zien en vooral de schade die hij inmiddels heeft aangericht.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik kan Stan niet volledig de schuld geven omdat hij duidelijk zwaar geestelijk ziek is. Hij weet niet meer wie hij is en is zich niet bewust van zijn daden, alsof er een andere persoon in hem leeft. Dat heb ik nu wel gezien.
Maar ik heb inderdaad ook kunnen afleiden dat er ergens nog medegevoel en zelfs spijt in hem zat. Hij is nog niet verloren, hij kán nog een goed persoon worden. Alleen moeten de mensen in zijn omgeving dat duidelijk maken. Die klap van Judith vond ik al een goed begin op hem wakker te schudden.
Maar ik heb inderdaad ook kunnen afleiden dat er ergens nog medegevoel en zelfs spijt in hem zat. Hij is nog niet verloren, hij kán nog een goed persoon worden. Alleen moeten de mensen in zijn omgeving dat duidelijk maken. Die klap van Judith vond ik al een goed begin op hem wakker te schudden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nu Judith, Tom en de psychiaters nogThuisStan123 schreef: di 25 jun 2019, 10:54 Ik kan Stan niet volledig de schuld geven omdat hij duidelijk zwaar geestelijk ziek is. Hij weet niet meer wie hij is en is zich niet bewust van zijn daden, alsof er een andere persoon in hem leeft. Dat heb ik nu wel gezien.

0 x
- niemand
- Nog geen rang
Dat denk/hoop ik nu al maanden en ik had de hoop zowat op gegeven na het treinongeval maar gisteren meende ik toch ook wat berouw te zien. Misschien is het toch niet verloren dan.ThuisStan123 schreef: di 25 jun 2019, 10:17 Van mij hoeft het personage niet te verdwijnen, ik zie er best nog potentieel in, zolang hij maar (beter vroeger dan later) tot inzicht komt. Als dat gebeurt, zou Stan echt nog wel een meerwaarde kunnen vormen.
0 x