Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ja dat zeker wel maar ik meen me te herinneren dat het niet de eerste keer is dat marianne haar kinderen naar de rechtbank stuurt : zo was er o.a. de strijd voor sandrine met marianne/ann langs de ene kant en tom/peggy aan de andere kant.
En eens het terug goed komt tussen tom en marianne dan laat die laatste nancy vallen als een baksteen. En nog vergeten te vermelden : dat rozig ensembetje dat marianne vorige week droeg vond ik echt beeldig
Kiki_Dee schreef: di 11 jun 2019, 16:49
Marianne *zucht* weeral bijna iedereen kwijt
Een beetje raar, net nu het weer goed gekomen was met Ann en Tom.
Dat Ann - die eindelijk weer met haar broer door één deur kon - zich ook hier weer door haar moeder voor de kar laat spannen, zegt veel over haar intelligentie. Het zou anders zijn moest Marianne niet zo dik zijn met Tania.
Dit is toch bijna exact dezelfde scene als een paar maand eerder dat ze ook dronken en eenzaam troost zocht bij Dries? Waarom in vredesnaam herhalen ze diezelfde situatie nu nog eens?
ikke schreef: di 25 jun 2019, 07:57
Arme Marianne: op één avond twee keer hard het deksel op de neus gekregen. Dat moet verdomd veel pijn doen.
Ja, dat moet inderdaad pijn doen: ze valt van een hoge toren! Marianne= niemand die haar nog nodig heeft. Zo zie je maar dat veel geld hebben ook niet altijd veel vrienden maakt
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dat geld heeft altijd vriendschappen gekocht, maar dat blijft niet duren als je jezelf onmogelijk gedraagt.
Marianne is het slachtoffer van haar eigen weelde en van haar opvoeding.