Michiel de Meyer in 40-45

Heb je een Thuis-acteur zien meespelen in een film, in het theater,... Vertel er hier alles over!
Forumregels
Hier kan je alles kwijt over Thuis-acteurs die ook in andere (tv)-series spelen.
Plaats reactie
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 » zo 16 jun 2019, 14:20

Ik weet dat het hier niet om een serie gaat, maar ik heb Michiel de Meyer de rol van Louis zien vertolken in de musical 40-45 en ik moet toegeven dat ik toch wel onder de indruk was. Het was een aangename verrassing dat hij een van de hoofdrollen had de keer dat ik ging kijken, vooral na wat zijn personage in Thuis een paar maanden geleden doormaakte, hoewel ik Jonas Van Geel natuurlijk ook goed had gevonden om bezig te zien.

Ook de musical was in één woord: perfect. Heel intens met een goede verhaallijn. Je vraagt je af waarom ze over Thuis nog nooit een musical hebben gemaakt. Tenminste, ik neem aan dat dit niet zo is.

O ja, De Meyer speelt ook nog mee in Ghost Rockers, ik weet niet of dit op het forum al aangehaald is. Zelf kijk ik de serie niet, maar ik vond het wel een goed idee om Jules (personage dat De Meyer vertolkt) een koppel te laten zijn met Alex (zijn echte naam ontschiet me nu even).
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » di 18 jun 2019, 00:38

Fijn om te lezen! :-) Want ik heb inmiddels ook al tickets voor volgend jaar! Het is dus afwachten of het dan ook met Jonas Van Geel zal zijn (ik had gelezen dat hij papa gaat worden :smile: ) of met James Cooke. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind James ook wel een toffe kerel. Dus we zien nog wel.

Begin semptember ga ik ook nog naar de musical 'titanic' in Berlare. 't Is in openlucht en op een meer, dus feeërieker dan dat kan het haast niet zijn hé, en daar doet Michiel ook in mee. :yup:
Als ik de positieve comments lees, ga ik er wel vanuit dat hij het daar ook wel zal weten te nailen.
En behalve Michiel doen Nordin de Moor, LInne Ellegiers & Dorian (de vriend van James Cooke) ook mee in beide producties! :thumbup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 » di 18 jun 2019, 11:01

Ik hoop dat Dorian en James een keer getrouwd raken. Dat zou mooi zijn :clap: :thumbup:

Ik had al iets vernomen over Titanic, maar ik had niet gedacht dat ze het echt op een meer zouden doen. Inderdaad zeer feeëriek. Ik hoop alleszins dat je er veel van zult genieten :smile:

Wat Michiels rol in 40-45 betreft, ik vind dat ze er erg goed aan gedaan hebben om hem Louis te laten vertolken. Die rol past echt wel goed bij hem. Wat misschien een klein minpuntje was in de musical was dat de rollen van Schultze en Wolff minder uitgediept waren, maar gelukkig heb je nog het boek met meer details. En voor de rest blijf ik bij mijn mening: perfect gedaan. :angel:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » di 18 jun 2019, 21:30

Kleine correctie; 't Is AAN het Donkmeer! :yup: Het is nog altijd theater en dus in scene gezet. De acteurs moeten niet echt verdrinken. :lol:

Heb je ergens een uitzonderlijk talent voor? Dan kun je misschien nog SNEL SNEL een bv worden, en hopen dat je nog uitgenodigd wordt op hun eventuele toekomstige huwelijk. :lol:
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 » di 18 jun 2019, 22:10

Ik hou het op een mogelijke ontmoeting over zoveel jaar. Misschien tijdens een fandag of zo. Heb ik nog altijd de kans om eersteklas beelden te krijgen van de trouw ;)
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » zo 07 nov 2021, 00:59

Allez...Een wonder is geschied; Na anderhalf jaar uitstel ben ik terug van 40-45!

Jelle Cleymans, Michiel Demeyer & Marleen Merckx (maar ook de andere acteurs/actrices) deden dat fantastisch!

(maar best ook want kheb engelengeduld nodig gehad! :angel: )
0 x

Plaats reactie