Dat van Hannah was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen, gewoon omdat ik op de kinderen niet meer let, juist door dit soort akkefietjes iedere keer.
Ik heb me vooral groen en geel zitten ergeren aan Eddy's erectieprobleem de afgelopen afleveringen.
Het is sowieso een 1 op 1 gerecyclede verhaallijn van Franks erectieprobleem een aantal jaren geleden, en dat maakt op zich niks uit (ik bedoel; zoiets komt wel vaker voor, dus logischerwijs ook in Thuis), maar ook de daarbij behorende platvloerse "misverstanden" worden 1 op 1 herhaald.
Inmiddels is zowat het hele dorp op de hoogte van het feit dat Eddy - om het in zijn eigen woorden te zeggen - geen Engelse draad kan trekken op het moment. Angèle neemt Simonne in vertrouwen en die reageert op het nieuws alsof ze een giechelende 13 jarige puber is, Angèle zoekt dan maar zelf naar de meest platte oplossingen waar normaal gesproken alleen een leeghoofd op zou komen, Eddy bestelt pillen en die komen nota bene via zijn dochter uitgerekend op de vloer van zijn ex-vrouw terecht, die daaruit dan weer de idiote conclusie trekt dat - als die pillen niet van haar man zijn - ze wel van haar dochter en schoonzoon moeten zijn. Want dat is allemaal zo lekker voor de hand liggend?
Ik vraag me inmiddels bij elk nieuw "misverstand" af wanneer Markske opduikt om een item van dit alles te maken voor Radio Hallo...