Ook als ze niet de late heeft kan hij vallen maar blijkbaar denkt madame er anders over.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 112
- x 27
Het gemekker van Roza na de valpartij van Steven.
Ook als ze niet de late heeft kan hij vallen maar blijkbaar denkt madame er anders over.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Als ze niet de late heeft kan hij natuurlijk ook vallen.
Maar dan is de kans wel groter dat hij niet alleen is, dat Kobe, Waldek, Leo of Simonne in de buurt is.
Maar dan is de kans wel groter dat hij niet alleen is, dat Kobe, Waldek, Leo of Simonne in de buurt is.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!
Pas al Karin vs Christine, en nu met Tania vond ik ook super.
Zulke scènes mogen er meer voorbij komen!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Ik begin mij te vragen of ze ze nog alle vijf hebben bij de VRT. Geven ze meteen na de aflevering een telefoonnummer en uitleg van een hulpcentrum omdat er iemand in de aflevering een valse beschuldiging uit??
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
We weten niet of die vals is he, ze kunnen ons weer op een dwaalspoor zetten, want we hebben het begin van het gesprek gezien, maar dan gewoon een overstuurse Stan die buiten kwam, meer hebben ze ons niet laten zien.tvx1 schreef: di 12 mar 2019, 00:17 Ik begin mij te vragen of ze ze nog alle vijf hebben bij de VRT. Geven ze meteen na de aflevering een telefoonnummer en uitleg van een hulpcentrum omdat er iemand in de aflevering een valse beschuldiging uit??
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat gaat niet van de VRT uit, dat wordt van boven opgelegd.
Ontopic:
Ik denk niet dat Stan en Jacques beleefd handjes hadden geschud na hun gesprek als er echt iets gebeurd was.
Ontopic:
Ik denk niet dat Stan en Jacques beleefd handjes hadden geschud na hun gesprek als er echt iets gebeurd was.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
En Stan is nu niet bepaald het type dat iemand zomaar zou laten begaan, die zou beginnen schreeuwen zijn, of iets dergelijks.satine schreef: di 12 mar 2019, 10:22 Ik denk niet dat Stan en Jacques beleefd handjes hadden geschud na hun gesprek als er echt iets gebeurd was.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Dat hij nu liegt of niet, ik moet zeggen dat ik die scene dat Stan niks zegt en gewoon Joren omhelst wel mooi vond.
En zo te zien is de Luc-mobiel terug! Allé nu, dat Steven dat niet wil. Hij weet niet hoe snel dat ding kan zeker?
En zo te zien is de Luc-mobiel terug! Allé nu, dat Steven dat niet wil. Hij weet niet hoe snel dat ding kan zeker?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Die van bovenaf, bedoel je soms de Vlaamse regering om precies te zijn de minister van media Sven Gatz?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wat ik vond van de aflevering?
Ik merk dat ik Steven-moe aan het worden ben.
Maar vooral Stan-moe... Met alle respect voor de acteur, want die doet waarschijnlijk zijn best.
Maar hij overtuigt mij hoe langer hoe minder.
Als het niet zo was dat er een heleboel andere mensen zijn betrokken bij zijn verhaallijn, dan zou ik scènes met hem gewoon doorspoelen.
en degenen die mij kennen, weten dat dit NIKS met de geaardheid van Stan te maken heeft.
Ik merk dat ik Steven-moe aan het worden ben.
Maar vooral Stan-moe... Met alle respect voor de acteur, want die doet waarschijnlijk zijn best.
Maar hij overtuigt mij hoe langer hoe minder.
Als het niet zo was dat er een heleboel andere mensen zijn betrokken bij zijn verhaallijn, dan zou ik scènes met hem gewoon doorspoelen.
en degenen die mij kennen, weten dat dit NIKS met de geaardheid van Stan te maken heeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan, en ook bij mij heeft het niks met de geaardheid van Stan te maken.
Wel met de manier waarop het gebracht wordt, en vooral de manier waarop het personage hoe langer hoe meer "aftakelt".
Ik vond hem vroeger juist zo'n verademing in dat gezin; chaotische Judith, grillige Emma, en dan begripvolle Stan die gewoon lief was voor de mensen rondom hem.
Er is niks meer van dat manneke over...
En het gebeuren rond Steven...Tsja...
Bij mij is het al mis gegaan door de manier waarop Steven in Thuis geïntroduceerd is. De manier waarop hij omsprong met Karin, Rosa én zijn plotselinge vaderschap, hebben hem voor mij al zodanig afgebroken dat ik nu nog maar moeilijk met hem mee kan voelen tijdens zijn ziekteproces. Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor hem dat hij ziek is, maar ik vind het geen pretje om de dagelijkse gedachtegang van Steven te moeten volgen, gewoon omdat ik het een onplezierige vent en een ongelofelijke egoist vind...
Wel met de manier waarop het gebracht wordt, en vooral de manier waarop het personage hoe langer hoe meer "aftakelt".
Ik vond hem vroeger juist zo'n verademing in dat gezin; chaotische Judith, grillige Emma, en dan begripvolle Stan die gewoon lief was voor de mensen rondom hem.
Er is niks meer van dat manneke over...
En het gebeuren rond Steven...Tsja...
Bij mij is het al mis gegaan door de manier waarop Steven in Thuis geïntroduceerd is. De manier waarop hij omsprong met Karin, Rosa én zijn plotselinge vaderschap, hebben hem voor mij al zodanig afgebroken dat ik nu nog maar moeilijk met hem mee kan voelen tijdens zijn ziekteproces. Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor hem dat hij ziek is, maar ik vind het geen pretje om de dagelijkse gedachtegang van Steven te moeten volgen, gewoon omdat ik het een onplezierige vent en een ongelofelijke egoist vind...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- niemand
- Nog geen rang
Bij het Steven-moe zijn sluit ik me ook aan. Het klinkt waarschijnlijk hard maar zijn aftakeling is niet bepaald interessant om te zien. Het is erg wat hij meemaakt, uiteraard, maar ik hoef niet nog eens tien scenes van zijn gesukkel te zien. Daarenboven leert hij niet bij: hij blijft maar hulp weigeren, vliegt nu ook nog uit tegen mensen die het goed menen, en maakt het leven niet alleen voor zichzelf maar ook voor Rosa en Kobe ondragelijk. Ik zou hem veel liever tot inkeer zien komen, zich laten neerleggen bij de feiten, en proberen te genieten van het leven dat hem nog rest. Zoals Rosa er ook op wees dat ze samen beloofd hadden.
Stan-moe ben ik juist helemaal niet. Ik kan wel zien waarom mensen zijn personage nu beu zijn maar ik vind hem nu juist zeer interessant en ik kijk altijd uit naar zijn scenes. Hij geeft me nu dat zelfde ietwat frustrerend gevoel dat ik het verleden vaak bij Marianne had. Frustrerend om hem bezig te zien omdat ik wil dat het goed komt maar geïrriteerd ben ik helemaal niet door hem. Ik kijk uit naar hoe het afloopt.
Stan-moe ben ik juist helemaal niet. Ik kan wel zien waarom mensen zijn personage nu beu zijn maar ik vind hem nu juist zeer interessant en ik kijk altijd uit naar zijn scenes. Hij geeft me nu dat zelfde ietwat frustrerend gevoel dat ik het verleden vaak bij Marianne had. Frustrerend om hem bezig te zien omdat ik wil dat het goed komt maar geïrriteerd ben ik helemaal niet door hem. Ik kijk uit naar hoe het afloopt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
En zo is er voor elk wat wils, fijn toch?
Wat ik nog kwijt wou over Tom en Judith:
Tom reageerde wel erg fel, ik had het gevoel dat zelfs Stan er van schrok.
Dat hij het niet zomaar op zijn beloop laat vind ik niet meer dan normaal, maar altijd dat opgefokt gedoe...
Hij heeft pas Dries valselijk beschuldigd, komt het dan nooit in Tom op dat hij soms ook wel eens fouten maakt.
En dat hij beter eerst een fatsoenlijk gesprek had gehad met Stan?
Want ik geloof van dat hele verhaal niks - maar Stan heeft wel aandacht en begrip nodig, en dringend.
Judit reageerde opmerkelijk kalm.
Herinnert zij zich de historie Emma/Jens en wil ze deze keer niet zo hard van stapel lopen?
Of geeft ze meer om Jacques dan ze wil toegeven?
Of is het toch Stan die haar stiekem toetakelt en weet ze waartoe haar zoon in staat is?
Hoewel ik dat laatste niet geloof.
Hij is niet mijn favoriete personage, maar dit zie ik hem toch niet doen, zeker niet bij zijn eigen moeder die hij ondanks haar gebrek aan aandacht soms, toch graag ziet.
Ik lees oa op FB dat het Stan wel zal zijn die Judith slaat, 'want dat is toch zo'n agressief manneke'.
Dan heb ik wel veel gemist van Thuis, want ik vind Stan helemaal niet agressief.
Buiten die ene keer dat hij Leo een duw gaf, heeft hij toch nooit een vinger naar iemand uitgestoken?
Ik hoop maar dat dit 'geheim' niet aansleept tot de seizoensfinale.
Wat ik nog kwijt wou over Tom en Judith:
Tom reageerde wel erg fel, ik had het gevoel dat zelfs Stan er van schrok.
Dat hij het niet zomaar op zijn beloop laat vind ik niet meer dan normaal, maar altijd dat opgefokt gedoe...
Hij heeft pas Dries valselijk beschuldigd, komt het dan nooit in Tom op dat hij soms ook wel eens fouten maakt.
En dat hij beter eerst een fatsoenlijk gesprek had gehad met Stan?
Want ik geloof van dat hele verhaal niks - maar Stan heeft wel aandacht en begrip nodig, en dringend.
Judit reageerde opmerkelijk kalm.
Herinnert zij zich de historie Emma/Jens en wil ze deze keer niet zo hard van stapel lopen?
Of geeft ze meer om Jacques dan ze wil toegeven?
Of is het toch Stan die haar stiekem toetakelt en weet ze waartoe haar zoon in staat is?
Hoewel ik dat laatste niet geloof.
Hij is niet mijn favoriete personage, maar dit zie ik hem toch niet doen, zeker niet bij zijn eigen moeder die hij ondanks haar gebrek aan aandacht soms, toch graag ziet.
Ik lees oa op FB dat het Stan wel zal zijn die Judith slaat, 'want dat is toch zo'n agressief manneke'.
Dan heb ik wel veel gemist van Thuis, want ik vind Stan helemaal niet agressief.
Buiten die ene keer dat hij Leo een duw gaf, heeft hij toch nooit een vinger naar iemand uitgestoken?
Ik hoop maar dat dit 'geheim' niet aansleept tot de seizoensfinale.
0 x