Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel creepy dat hij enkel geinteresseerd is in de gezondheid van zijn zoon en niet in die van Tamara, alsof zij maar een soort draagmoeder of couveuse is …
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dan is het geen wonder dat Tamara aan Dries vraagt om het kind te erkennen als zijn zoon.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die man is gek en dat dateert niet van deze week ....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: do 28 feb 2019, 09:40 Ik vind het wel creepy dat hij enkel geinteresseerd is in de gezondheid van zijn zoon en niet in die van Tamara, alsof zij maar een soort draagmoeder of couveuse is …
Bob heeft echt wel toenaderingspogingen gedaan naar Tamara. Maar ze heeft hem steeds genegeerd of nogal agressief wandelen gestuurd in de Frens. Het moment dat Tamara besloot om te liegen tegen Bob over het vaderschap is er duidelijk iets geknakt bij hem, en dat is niet zo verwonderlijk eigenlijk. Sindsdien ligt zijn interesse enkel bij zijn kind. Dat is toch duidelijk aan bod gekomen. Tamara heeft duidelijk geen enkele intentie om ook maar een greintje respect te hebben voor hem, dus waarom zou hij dat omgekeerd wel moeten doen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij heeft natuurlijk ook niet veel respect getoond voor Tamara toen ze hem vertelde dat ze zwanger was. Zijn reactie was toch tamelijk absurd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 28 feb 2019, 15:14 Hij heeft natuurlijk ook niet veel respect getoond voor Tamara toen ze hem vertelde dat ze zwanger was. Zijn reactie was toch tamelijk absurd.
Hij was geschokt. Hij had het totaal niet verwacht. En ja hij heeft overdreven afstandelijk gereageerd, maar wanneer hij uiteindelijk bijdraaide en toenadering zocht heeft Tamara hem geen echte kans gegeven. Ze haalde steeds haar grote mond boven en stuurde hem wandelen. Paulien heeft haar nog eens serieus op haar plaats gezet, maar het mocht niet baten. Toen ze loog over dat vaderschap is er bij Bob duidelijk iets geknakt. Sindsdien heeft hij nog weinig sympathie voor Tamara, maar ik kan hem ergens wel begrijpen. Van de andere kant is er ook geen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Toen hij bijdraaide was zijn kans voorbij. Die man heeft er geen minuut bij stil gestaan hoe absurd zijn reactie was. Ik ben geen fan van Tamara, maar zij was hier erg door gekwetst. Wie zou dat niet zijn.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Zijn reactie op de zwangerschap was zo buiten proporties dat hij een tweede kans (voorlopig) niet waard is. Zijn twijfels die hij uitte bij Lowie had hij beter in alle rust met Tamara kunnen bespreken en dan alsnog wat afstand genomen en tot bezinning komen, dan zou alles veel vlotter gegaan zijn.

Ik moet wel zeggen dat Tamara hier evengoed fout bezig is. Zo nu en dan haar pil “vergeten” te nemen , haar korte bedrog met Dries, om nog maar te zwijgen van haar tegenwoordige houding tegen iedereen. Als ze niet oplet heeft ze straks niemand nog om zich heen, buiten haar kindje dan.

Wat heb ik een medelijden met het kind. Hij is nog niet geboren en wordt door beide ouders als een of ander bezit gezien. :thumbdown:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 28 feb 2019, 19:00 Toen hij bijdraaide was zijn kans voorbij. Die man heeft er geen minuut bij stil gestaan hoe absurd zijn reactie was. Ik ben geen fan van Tamara, maar zij was hier erg door gekwetst. Wie zou dat niet zijn.
Gekwetst zijn is één ding, hoe je er mee omgaat een ander. Mensen maken nu eenmaal fouten. Ze hadden hier al lang op een volwassen manier een uitweg kunnen vinden. Vergevingsgezindheid is een mooie eigenschap. Zeker als er een kind in het spel is. Helaas laat madam zich leiden door haar ego en kan ze niets anders bedenken dan haar grote mond opzetten en graaft ze een steeds diepere put voor zichzelf.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik krijg zo ineens beelden voor mijn ogen van de seizoensfinale met een huwelijk van Bob en Christine wanneer er plots iemand binnenkomt (Paulien of zo) met de mededeling dat Tamara aan het bevallen is waarna Bob na een korte aarzeling Christine laat staan aan het altaar omdat hij naar zijn zoon moet... :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Bob wordt plat gewalst.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Is die nu helemaal zijn verstand kwijt? Of denkt hij er écht vanaf te komen met een jarenlange verloving? En zijn reactie toen ze ongevraagd in het ziekenhuis opdook... Toen Tamara hem vertelde dat ze zwanger is kon hij dat niet aan omdat het niet in zijn gestructureerde leven paste. Christine, die hij amper kent, stormt binnenstormen met enkele kinderen die in haar plaats een aanzoek doen en jij zegt ja. Toen ze opdook in het ziekenhuis sloeg hij net niet tilt. Hij was altijd een zeer gestructureerde en beheerste piet precies en is nu impulsief, kolderiek, wispelturig...er klopt iets niet.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: do 28 feb 2019, 21:26 Toen Tamara hem vertelde dat ze zwanger is kon hij dat niet aan omdat het niet in zijn gestructureerde leven paste.
Dat was toch niet omdat het niet in zijn gestructureerde leven paste. Dat was omdat hij zelf geen band had met zijn vader en hij door een gebrek aan een goed voorbeeld schrik had niet in staat te zijn vader te zijn. Dat heeft hij eens letterlijk gezegd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

tvx1 schreef: do 28 feb 2019, 14:57 johan1969 schreef: ↑do feb 28, 2019 10:40 am
Ik vind het wel creepy dat hij enkel geinteresseerd is in de gezondheid van zijn zoon en niet in die van Tamara, alsof zij maar een soort draagmoeder of couveuse is …

Bob heeft echt wel toenaderingspogingen gedaan naar Tamara. Maar ze heeft hem steeds genegeerd of nogal agressief wandelen gestuurd in de Frens. Het moment dat Tamara besloot om te liegen tegen Bob over het vaderschap is er duidelijk iets geknakt bij hem, en dat is niet zo verwonderlijk eigenlijk. Sindsdien ligt zijn interesse enkel bij zijn kind. Dat is toch duidelijk aan bod gekomen. Tamara heeft duidelijk geen enkele intentie om ook maar een greintje respect te hebben voor hem, dus waarom zou hij dat omgekeerd wel moeten doen?
Ik vind dat hij Tamara maar als een 'omhulsel' van zijn zoon beschouwt. Als er iets met haar gebeurt, dat kan geen kwaad, zolang er maar niks met zijn zoon gebeurt
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat hij ja zei op dat bizar huwelijksaanzoek, is totaal van de pot gerukt.
0 x
Gesloten