Toch niet hoor. Het is duidelijk daarom dat hij zo veel moeite heeft om zijn emoties onder controle te houden.Tiboko schreef:Intussen is Tom kwaad op (1) Dries die zijn kantoor schade toebrengt, (2) Karin die hetzelfde doet, (3) zijn moeder omdat ze gaat getuigen tegen zijn zakelijke partner.
Intussen is hij vergeten dat er nog iets (veel ergers) gebeurd is, zijn biologische dochter is dood. Een detail??
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik kan me niet herinneren dat Tom zich ooit met zijn dochter bemoeit heeft. Ik heb hem er ook nooit een woord over horen zeggen.
Ik denk dat zijn grootste frustratie momenteel zijn geweten is. En misschien een beetje spijt.
Ik denk dat zijn grootste frustratie momenteel zijn geweten is. En misschien een beetje spijt.
0 x
-
- x 435
Dat was dan ook omdat ze nooit echt zijn dochter is geweest. Voor hem was ze zijn nichtje en petekind. Wat de opvoeding betreft heeft hij dat logischerwijze steeds overgelaten aan de wettelijke ouders.jessie V. schreef:Ik kan me niet herinneren dat Tom zich ooit met zijn dochter bemoeit heeft. Ik heb hem er ook nooit een woord over horen zeggen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Laat ons wel wezen.
Frank geeft meer om zijn kleindochter Hannah dan Tom ooit zal geven om één van zijn twee (biologische) kinderen.
Frank geeft meer om zijn kleindochter Hannah dan Tom ooit zal geven om één van zijn twee (biologische) kinderen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik meen me te herinneren dat dit een afspraak was, dat Tom hem afzijdig hield, en dus vond ik de reactie van Ann gisteren er wel overtvx1 schreef:Dat was dan ook omdat ze nooit echt zijn dochter is geweest. Voor hem was ze zijn nichtje en petekind. Wat de opvoeding betreft heeft hij dat logischerwijze steeds overgelaten aan de wettelijke ouders.jessie V. schreef:Ik kan me niet herinneren dat Tom zich ooit met zijn dochter bemoeit heeft. Ik heb hem er ook nooit een woord over horen zeggen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bij Tom hangt het gewoon van de persoon in kwestie af, en ook hoeveel interesse die in hém toont. Of dat nou volwassenen of kinderen zijn, maakt niet zoveel uit. Stan heeft hem bijvoorbeeld altijd graag om zich heen gehad, en daar heeft Tom dan ook een uitzonderlijk goede band mee. Met Emma veel minder...
Robin werd hem echter al meteen ontzegd, en ook met Sandrine had hij niet zoveel te maken (al dan niet omdat Ann en Tom nogal vaak overhoop gelegen hebben en hij Sandrine dan ook zo goed als niet op heeft zien groeien), en daar hoor je Tom dan ook nooit meer over.
"Vlees en bloed" zegt Tom blijkbaar niet zoveel, en dat kan...
Maar Tom is geen onmens, dus natuurlijk vindt hij het vreselijk wat er met Sandrine gebeurd is. Ik heb alleen niet de indruk dat hij dit veel erger vindt dan wanneer eender welk ander kind iets zou overkomen.
Hij lijkt mij op dit moment vooral overstuur omdat heel zijn omgeving zo over z'n toeren is, en daar dat gedoe van Karin (waar hij zich ook geen raad mee weet) dan nog eens bovenop komt...
Robin werd hem echter al meteen ontzegd, en ook met Sandrine had hij niet zoveel te maken (al dan niet omdat Ann en Tom nogal vaak overhoop gelegen hebben en hij Sandrine dan ook zo goed als niet op heeft zien groeien), en daar hoor je Tom dan ook nooit meer over.
"Vlees en bloed" zegt Tom blijkbaar niet zoveel, en dat kan...
Maar Tom is geen onmens, dus natuurlijk vindt hij het vreselijk wat er met Sandrine gebeurd is. Ik heb alleen niet de indruk dat hij dit veel erger vindt dan wanneer eender welk ander kind iets zou overkomen.
Hij lijkt mij op dit moment vooral overstuur omdat heel zijn omgeving zo over z'n toeren is, en daar dat gedoe van Karin (waar hij zich ook geen raad mee weet) dan nog eens bovenop komt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Ik vind zijn huidige gedrag op zijn zachtst gezegd hysterisch en totaal onredelijk.
Die heeft er nog nooit van gehoord dat je altijd twee klokken moet horen luiden alvorens conclusies te trekken.
En dat voor een advocaat! Man, man, man
Die heeft er nog nooit van gehoord dat je altijd twee klokken moet horen luiden alvorens conclusies te trekken.
En dat voor een advocaat! Man, man, man
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tom is verhaal gaan halen bij Peter in verband met die dagvaarding voor Karin, Peter probeert Tom uit te leggen dat hij geen wrok koestert jegens Karin en dus niet op wraak uit is en het enkel doet voor die bedrogen slachtoffers maar ik heb zo de indruk dat Tom daar niet veel geloof aan hecht want hij is zodanig van overtuigd dat peter dat wel doet uit wraak.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Op het einde van de aflevering had hij nochtans eindelijk door hoe de vork aan de steel zit.apestaart schreef:maar ik heb zo de indruk dat Tom daar niet veel geloof aan hecht want hij is zodanig van overtuigd dat peter dat wel doet uit wraak.
0 x
-
- Poster rang 1
Zoals gewoonlijk veel te laat... Nen kopige ezel karin wou het al paar keer zeggen maar liet haar niet uitspreken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja...veel te laat voor wat?
Toen Karin het hem uit wilde leggen, was het ook al te laat, hè?
Het kwaad was al geschied toen ze Dries in dienst genomen hebben, eigenlijk. Zowel Tom als Karin hebben Dries vertrouwd en daar betalen ze nu de prijs voor. Dat kan iedereen overkomen...
Ik snap wel dat Tom nooit verwacht had dat zijn zakenpartner zo'n bedenkelijke dingen gedaan heeft in het verleden, en er ook niet vanuit gegaan is dat zijn stagiair erop uit was om de boel te doen ontploffen.
Als je al bij voorbaat van zo'n dingen uit moet gaan, dan is het einde zoek...
Het kwaad was al geschied toen ze Dries in dienst genomen hebben, eigenlijk. Zowel Tom als Karin hebben Dries vertrouwd en daar betalen ze nu de prijs voor. Dat kan iedereen overkomen...
Ik snap wel dat Tom nooit verwacht had dat zijn zakenpartner zo'n bedenkelijke dingen gedaan heeft in het verleden, en er ook niet vanuit gegaan is dat zijn stagiair erop uit was om de boel te doen ontploffen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben toch wel benieuwd naar de beweegredenen van Dries.
En naar een uitleg van Karin. Hoe zat dat in elkaar, waarom deed ze dat. Het strookt, in mijn ogen, niet met haar fanatieke opvattingen over haar beroep.Of zijn die achteraf ontstaan uit een schuldgevoel?
En naar een uitleg van Karin. Hoe zat dat in elkaar, waarom deed ze dat. Het strookt, in mijn ogen, niet met haar fanatieke opvattingen over haar beroep.Of zijn die achteraf ontstaan uit een schuldgevoel?
0 x
-
- Poster rang 1
Het bespaart je minder stress door te realiseren wie de verantwoordelijke is zodat je er iets aan kan doen. Daarvoor zat hij boos te worde tegenover karin en dat het haar schuld was dat peter wraak wilt nemen. en ging hij ook de confrontatie aan met peter.Christel schreef:Mja...veel te laat voor wat?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat deze carrièrevrouw (die voor haar cliënten door het vuur gaat, zelfs stapelgekke Arne - recent nog) zomaar mensen die ze moest verdedigen zou hebben bedrogen.jessie V. schreef: En naar een uitleg van Karin. Hoe zat dat in elkaar, waarom deed ze dat. Het strookt, in mijn ogen, niet met haar fanatieke opvattingen over haar beroep.Of zijn die achteraf ontstaan uit een schuldgevoel?
Er moet een goeie reden zijn.
Net zoals er een goeie reden moet zijn waarom Lander deed wat hij deed. Graag had ik dat toch ooit ook vernomen tijdens een of andere ondervraging. Ter afsluiting van het hoofstuk Lander, bijvoorbeeld.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tom gaat Ann helpen in de rechtbank. Niet meer dan normaal, Sandrientje was zijn dochter ! Dat wordt blijkbaar nergens meer vermeld in Thuis
0 x