Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Re: Britney Van Notegem
Ik heb Nancy in het ziekenhuis niet veel horen zeggen - en zij was niet degene die Britney telkens onderbrak.
Ik heb ook niet gezegd dat Nancy Britney niet aan het woord liet.
Het was Dieter die alle aandacht naar zich toe wou trekken met zijn goocheltrucs waardoor Britney in de kou bleef staan.
Het was Dieter die alle aandacht naar zich toe wou trekken met zijn goocheltrucs waardoor Britney in de kou bleef staan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
satine schreef:Ik heb Nancy in het ziekenhuis niet veel horen zeggen - en zij was niet degene die Britney telkens onderbrak.
Als ik het goed heb is Britney 12. Nancy en Dieter hadden haar ook gewoon even alleen naar Eddy kunnen laten gaan en ondertussen met zijn tweetjes samen gezellig een koffie kunnen drinken in de cafetaria.
Waarom moeten ze daar ineens bij zijn als de dochter haar echte vader in het ziekenhuis wil bezoeken? Op woensdag na school stond ze toch ook zonder begeleiding voor de deur van zijn flat?
Alsof Eddy op die goocheltrucs zat te wachten.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik dacht iets dergelijksTiboko schreef:satine schreef:Ik heb Nancy in het ziekenhuis niet veel horen zeggen - en zij was niet degene die Britney telkens onderbrak.
Als ik het goed heb is Britney 12. Nancy en Dieter hadden haar ook gewoon even alleen naar Eddy kunnen laten gaan en ondertussen met zijn tweetjes samen gezellig een koffie kunnen drinken in de cafetaria.
Waarom moeten ze daar ineens bij zijn als de dochter haar echte vader in het ziekenhuis wil bezoeken? Op woensdag na school stond ze toch ook zonder begeleiding voor de deur van zijn flat?
Alsof Eddy op die goocheltrucs zat te wachten.

Dat ze even meegingen om te horen hoe het met Eddy ging, dat zou ik nog kunnen begrijpen. Dat is tenslotte wel zo beleefd.
Maar ze hadden Britney wel wat tijd alleen met haar papa moeten gunnen. Vooral omdat ze dat al aangaf toen z zei dat ze hem wilde bezoeken "ik zie hem al maar 1 keer in de week en gisteren kon ik hem niet bezoeken"
0 x
-
- x 435
Ze heeft de dans al enkele keren kunnen onstpringen, maar sterven zal ze. Voorwaar, dit is Thuis, waar alle kinderen worden geofferd aan de Soap God!
0 x
-
- x 435
Onzin. Franky/Kaat en Lowie zijn al twee voorbeelden van Thuis-kinderen die gezond en wel volwassen zijn geworden.Donderkop schreef:Ze heeft de dans al enkele keren kunnen onstpringen, maar sterven zal ze. Voorwaar, dit is Thuis, waar alle kinderen worden geofferd aan de Soap God!
0 x
-
- x 435
Britney Van Notegem
Moet ook wel raar zijn voor Britney om daar terug in haar oude kamer te slapen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Britney Van Notegem
Het is Angel haar appartement, dus Britney een beetje meer respect voor waar je te gast mag zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Britney Van Notegem
Als ik het goed voorheb heeft Angèle het appartement overgenomen van Nancy op aanraden van Rosa die toen al in het gebouw woonde.ikke schreef: vr 27 sep 2019, 12:10 daffy duck schreef: ↑vr 27 sep 2019, 08:18
Het is Angel haar appartement
Dacht ook al: Britney's oude kamer???
0 x
-
- x 435
Britney Van Notegem
Ik weet het niet. Dacht dat het elders was, die oude kamer van Britney...heidiw schreef: vr 27 sep 2019, 12:28 Als ik het goed voorheb heeft Angèle het appartement overgenomen van Nancy op aanraden van Rosa die toen al in het gebouw woonde.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Britney Van Notegem
Het appartement van Angele is inderdaad dat van Nancy. Tja, Britney, zoals hierboven ergens gezegd : een beetje respect maar dat heeft de überbepamperde puber generatie van vandaag niet meer. Waar zouden ze het nog leren ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Britney Van Notegem
Ha zo, dan woont Eddy dan terug in zijn vroegere appartement, ik heb zo de indruk dat hij dat precies niet beseft.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Britney Van Notegem
't Zal de hoeveelheid Slurfkes zijn die wat celletjes hebben doen afsterven!apestaart schreef: vr 27 sep 2019, 15:43 Ha zo, dan woont Eddy dan terug in zijn vroegere appartement, ik heb zo de indruk dat hij dat precies niet beseft.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Britney Van Notegem
De quote van de dag: "als oude mensen met de tijd proberen mee te zijn
".
zo herkenbaar! Enfin, in mijn geval toch 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Britney haar filmpjes wordt blijkbaar op school niet gewaardeerd sterker nog zij wordt gepest, haar medeleerlingen vonden er niet beter op van haar rugzak over en weer naar elkaar te gooien alsof het een basketbal is, gevolg haar smartphone kapot en zodoende kan zij voorlopig geen nieuwe filmpjes meer maken.
Hiermee wordt een thema aangehaald van pesten op school.
Hiermee wordt een thema aangehaald van pesten op school.
0 x