apestaart schreef:Dat Luc vermoord is is allemaal larie en apekool, moest Luc vermoord zijn dan zou die wetsdokter dat allang vastgesteld hebben en zou het lijk van Luc niet vrijgegeven worden.
Neen, die wetsdokter heeft gewoon een natuurlijke dood vastgesteld niet meer en niet minder.
Als die wetsdokter geen opzet vermoedt, dan kan ik me toch wel voorstellen dat zo'n lijkschouwing anders (en misschien minder grondig?) verloopt dan wanneer men al op voorhand denkt dat iemand geen natuurlijke dood gestorven is.
Ze hadden geen enkele reden om aan te nemen dat Luc niet uit zichzelf is gestorven, dus mocht een moordenaar zoiets slim aanpakken, dan zou hij/zij daar best mee weg kunnen komen, denk ik
Soapseut schreef:Wie zou er nog een eitje te pellen hebben met Luc, iemand die Julia misschien wel heeft geholpen?
Jana?
Leontine (ervan uitgaand dat die toch nog zou leven, in Thuisland kan alles).
Een schimmig personage uit een ver verleden waar ik niet aan denk?...
Schimmige personages genoeg natuurlijk, maar Jana kan ik me niet voorstellen omdat ze het dan wel eerder geprobeerd had (die is er ook helemaal het meisje niet naar), en Leontien zou dan haar zoon al jaren in de waan laten dat ze dood is. Lowie was haar alles, dus dat kan ik me ook niet voorstellen...
Ook ik vind het nogal ver gezocht dat Luc vermoord zou zijn en dat Julia handlangers zou hebben. Van de andere kant snap ik toch ook niet hoe die krans daar ineens komt, net zoals ik niet begrijp hoe Julia het destijds voor elkaar gekregen heeft om Waldek naar die kelder te krijgen in haar eentje.