Mayra Magiels (Muriel Bats)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Er zijn mensen die hun kind laten dopen zonder zelf nog praktiserend katholiek te zijn, 'voor de zekerheid, het moést toch maar eens waar zijn wat er gezegd wordt'.
En dan zijn er ook mensen die hun kind laten dopen 'omdat het zo hoort' of om iemand anders een plezier te doen.
Meestal gaat het dan om 1 of meerdere van de (groot)ouders, in het geval van Mayra is het Waldek.
En dan zijn er ook mensen die hun kind laten dopen 'omdat het zo hoort' of om iemand anders een plezier te doen.
Meestal gaat het dan om 1 of meerdere van de (groot)ouders, in het geval van Mayra is het Waldek.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Sommige mensen laten hun kind dopen inderdaad voor "je weet maar nooit". 

0 x
-
- x 435
Vroeger(zo'n 30-40 jaar geleden) kon je je kind enkel laten dopen onder strikte voorwaarden. Een eerste voorwaarde was dat de ouders gehuwd waren voor de kerk, zoniet geen doopsel, geen communies. Een tweede voorwaarde was dat je als ouder(s) op regelmatige basis de H. Mis bijwoonde.jessie V. schreef:Sommige mensen laten hun kind dopen inderdaad voor "je weet maar nooit".
Laten dopen voor "je weet maar nooit", mocht je zelfs niet denken!
Ik vind ook dat je je kind maar zelf de keuze moet laten als je niet gelovig noch praktiserend bent!.. Ik zou het nu alleszins op die manier doen, mocht ik de keuze hebben, die ik vroeger niet had ...
0 x
-
- Poster rang 1
Is de verhaallijn over de omgewisselde baby's nu voorgoed afgerond?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik hoop van niet.
Niet omdat het zo'n geweldige verhaallijn is, maar omdat ik het wel straf zou vinden als ze er zomaar mee weg komt.
Niet omdat het zo'n geweldige verhaallijn is, maar omdat ik het wel straf zou vinden als ze er zomaar mee weg komt.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik kan totaal niet begrijpen dat Mayra zich zo gelukkig voelt met haar kind, terwijl ze weet dat het het kind van andere mensen is. Mensen die nu verdrietig zijn over de dood van een kind, terwijl hun eigen kind in feite nog leeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en van verdriet dat haar eigen dochter - haar eigen vlees en bloed nota bene - nog maar pasgeleden gestorven is, daar merk je ook al niks meer van.jessie V. schreef:Ik kan totaal niet begrijpen dat Mayra zich zo gelukkig voelt met haar kind, terwijl ze weet dat het het kind van andere mensen is. Mensen die nu verdrietig zijn over de dood van een kind, terwijl hun eigen kind in feite nog leeft.

Ik denk dat het Mayra met grote voorsprong het meest verknipte en harteloze personage in de geschiedenis van Thuis maakt, al merk je dat minder op omdat ze het afwisselt met vriendelijk gedrag tegenover zowel haar vrienden als Sandrine.
Ook ik hoop toch echt dat ze er deze keer eindelijk een keer niet mee wegkomt...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Met zoiets kan je niet voor altijd en in alle situaties mee wegkomen. Verknipte Mayra denkt van wel.Christel schreef:
Ook ik hoop toch echt dat ze er deze keer eindelijk een keer niet mee wegkomt...
Daartegen moeten de ouders van Zoë zo snel mogelijk hun dochtertje terugkrijgen.
0 x
-
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Inhoud verwijderd wegens spoiler en ongepast taalgebruik.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Oei, een koes!!!
Het hing al wel een tijdje in de lucht, het plagen, de tedere blikken naar elkaar.
Ben benieuwd hoe dit verder loopt.

Het hing al wel een tijdje in de lucht, het plagen, de tedere blikken naar elkaar.
Ben benieuwd hoe dit verder loopt.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 6
- x 7
Ik heb de indruk dat Mayra een relatie wel zou zien zitten maar dat Waldek zelf al meer denkt aan toekomstige problemen en daarom direct afkoelt.
0 x
-
- x 435
Ik heb de indruk dat Mayra al een koppel vormt met Waldek.
Niet te geloven! Ik keur het af, maar, ja, wie ben ik?
Niet te geloven! Ik keur het af, maar, ja, wie ben ik?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De indruk? Waldek heeft het laatst toch tegen Adil verteld, dat ze 'samen' waren?
0 x