Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)
Kobe heeft die levensgevaarlijke stunt uitgehaald onder invloed van ...wiet? 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat het in combinatie met alcohol was - dat lust hij ook wel.jessie V. schreef:Kobe heeft die levensgevaarlijke stunt uitgehaald onder invloed van ...wiet?
0 x
-
- Nog geen rang
In Thuis? Jawel!Tiboko schreef:Echt realistisch is het niet dat die gast van zo hoog valt en gewoon weer opstaat en wegloopt...
0 x
-
- Nog geen rang
Tijd om het hele Kobe is van het padje af af te ronden jongens.
Niemand zit te wachten op afleveringen die bijna volledig over personages als Bob en Kobe gaan.
Sid moet daarenboven nog eens scenes spelen die hij duidelijk nog niet aankan.
Niemand zit te wachten op afleveringen die bijna volledig over personages als Bob en Kobe gaan.
Sid moet daarenboven nog eens scenes spelen die hij duidelijk nog niet aankan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Waarop baseer je je opmerking dat Kobe (Sid) scenes niet aan kan?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij viel ook niet bepaald op de grond hé. Ik had de indruk dat het toch een tamelijk dik valkussen was. Maar toch, met of zonder beveiliging zal toch een serieus verschil maken.Erica schreef:In Thuis? Jawel!Tiboko schreef:Echt realistisch is het niet dat die gast van zo hoog valt en gewoon weer opstaat en wegloopt...
En ik denk ook niet dat het onder invloed van gewone wiet was gezien zijn agressiviteit.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik baseer mij op de tenenkrullende scenes met flippende Kobe.jessie V. schreef:Waarop baseer je je opmerking dat Kobe (Sid) scenes niet aan kan?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een irritant mannetje is dat. Wordt dat schepsel dan nooit volwassen? Stiekem jointjes roken op het werk en dan denken dat niemand dat doorheeft. Amsterdam kan je ook al ruiken als je over de ringweg rijdt. Peter moet zich eens gaan verdiepen in de kenmerken van drugsgebruik. Zoals de pupillen e.d.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tja, hij oogst wat hij zaait.
Zijn reactie naar Kaat toe bevestigde mijn eerdere vermoeden dat Kobe geneigd is om altijd en heel gauw zijn zin te krijgen.
En daarbij hoort: anderen de schuld geven als iets niet lukt of anders loopt dan je gehoopt had.
Zijn reactie naar Kaat toe bevestigde mijn eerdere vermoeden dat Kobe geneigd is om altijd en heel gauw zijn zin te krijgen.
En daarbij hoort: anderen de schuld geven als iets niet lukt of anders loopt dan je gehoopt had.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Oeie, dat zal toch wel een klein beetje genepen hebben
En nu Nancy ook het fijne weet is hij haar onvoorwaardelijke steun wellicht ook kwijt. Als die dan nog sprekend dagblad speelt tegen hare Didi ziet het er niet zo goed uit.

En nu Nancy ook het fijne weet is hij haar onvoorwaardelijke steun wellicht ook kwijt. Als die dan nog sprekend dagblad speelt tegen hare Didi ziet het er niet zo goed uit.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wel heel dom van Kobe, vermits Peter hem zélf betrapt heeft. Bovendien vond ik Kobe nog heel goed wegkomen na die aanval op Kaat. Voor hetzelfde geld had zij klacht ingediend wegens geweldpleging.jessie V. schreef:Hij beschuldigt Kaat van "verraad"en "klikken bij Peter".
Er zijn er (Tom met name) die voor minder naar de politie zijn gelopen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar geeft Kobe nog steeds Kaat de schuld van zijn ontslag.
Zielig manneke!
En nee, ik zou niet met hem willen ruilen - zeker niet op die leeftijd - maar elke dag dat hij naar de k**ten helpt is er één waar hij niks aan gehad heeft.
Hij zou beter professionele hulp zoeken, die is hem toch aangeboden toen hij de diagnose kreeg?
En nog iets van zijn leven maken, zolang hij niet ziek is.
Zielig manneke!
En nee, ik zou niet met hem willen ruilen - zeker niet op die leeftijd - maar elke dag dat hij naar de k**ten helpt is er één waar hij niks aan gehad heeft.
Hij zou beter professionele hulp zoeken, die is hem toch aangeboden toen hij de diagnose kreeg?
En nog iets van zijn leven maken, zolang hij niet ziek is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Verschrikkelijk hoe grof hij Kaat gisteren uit zat te schelden
Met alle respect voor zijn situatie (ook ik zou echt niet met hem willen ruilen), maar ik vind Kobe echt een verschrikking...

Met alle respect voor zijn situatie (ook ik zou echt niet met hem willen ruilen), maar ik vind Kobe echt een verschrikking...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..