Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Leuke aflevering vanavond, met een mooie balans tussen wat drama (Paulien, Waldek en Mayra) en wat gezelligheid. Ook leuk om eens een boel personages (en van alle leeftijden) bij elkaar te zien in het huis van Tom, en later in het gemeenschapshuis. Het maakte de jonge garde meteen een stuk leuker en interessanter om te volgen 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
'k Heb toch (ook) wel wat moeite om die Tilly te plaatsen, hoor. Wat is dat voor een gedoe met dat filmen van "Jan en Alleman"?Christel schreef:Leuke aflevering vanavond, met een mooie balans tussen wat drama (Paulien, Waldek en Mayra) en wat gezelligheid. Ook leuk om eens een boel personages (en van alle leeftijden) bij elkaar te zien in het huis van Tom, en later in het gemeenschapshuis. Het maakte de jonge garde meteen een stuk leuker en interessanter om te volgen
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, het vloggen en "Facebook-live" zijn tegenwoordig toch best wel dingen die je in het dagelijks leven tegenkomt, en er zijn steeds meer mensen die hun hele hebben en houden delen op social media. Mijn ding is het ook niet echt, maar ik begrijp wel dat ze dat ook in Thuis aan bod willen laten komen. Thilly lijkt daar vooralsnog ook een heel ding van te maken, dus ik ben eens benieuwd in welke context zij dat doet. Er zijn mensen die daar zelfs hun volledige inkomen uit halen, en die verdienen daar (vooral ook dankzij sponsor-deals) veel geld mee.ikke schreef:'k Heb toch (ook) wel wat moeite om die Tilly te plaatsen, hoor. Wat is dat voor een gedoe met dat filmen van "Jan en Alleman"?Christel schreef:Leuke aflevering vanavond, met een mooie balans tussen wat drama (Paulien, Waldek en Mayra) en wat gezelligheid. Ook leuk om eens een boel personages (en van alle leeftijden) bij elkaar te zien in het huis van Tom, en later in het gemeenschapshuis. Het maakte de jonge garde meteen een stuk leuker en interessanter om te volgen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Thilly gaat overal,ik herhaal overal voor miserie zorgen!
0 x
Potentia Principatum
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 112
- x 27
Wat een paniek bij de kabouters ivm een mogelijk faillissement na de gemaakte brokken bij Tom en Judith! Hebben die nog nooit van een verzekering BA uitbating gehoord of zo? Hallo scenarioschrijvers!?!
0 x
-
ikke
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Wij zijn akkoord (uitzonderlijk)!ikke schreef:'k Vond er niet veel aan, en jullie?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vond het ook tamelijk saai, maar het kan nou eenmaal niet iedere aflevering spannend zijn.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat is een waarheid als een koe!jessie V. schreef:Ik vond het ook tamelijk saai, maar het kan nou eenmaal niet iedere aflevering spannend zijn.
Vanavond beter?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vond ik wel in elk geval.
Mooie scène tussen Steven en Karin, leuke scène tussen Marianne, Leo en Thilly. Ook leuk om Frank bezig te zien met Hannah en om Paulien weer een beetje op te zien fleuren. De confrontatie tussen Eddy en Peter&Femke vond ik best heftig en vooral mooi gebracht. Je zag Eddy echt verschieten en volledig in de war raken, en hij wist duidelijk niet waar hij het moest gaan zoeken toen hij Femke's reactie op hem zag. En dan hebben we ook nog eens een inkijkje gekregen in de denkwijze van Thilly (als ze geld nodig heeft dat pakt ze dat blijkbaar gewoon), dus daar hebben we het laatste ook nog niet mee meegemaakt waarschijnlijk.
Spannend was het misschien niet, maar ik heb toch ook geen moment zin gehad om verder te spoelen
Mooie scène tussen Steven en Karin, leuke scène tussen Marianne, Leo en Thilly. Ook leuk om Frank bezig te zien met Hannah en om Paulien weer een beetje op te zien fleuren. De confrontatie tussen Eddy en Peter&Femke vond ik best heftig en vooral mooi gebracht. Je zag Eddy echt verschieten en volledig in de war raken, en hij wist duidelijk niet waar hij het moest gaan zoeken toen hij Femke's reactie op hem zag. En dan hebben we ook nog eens een inkijkje gekregen in de denkwijze van Thilly (als ze geld nodig heeft dat pakt ze dat blijkbaar gewoon), dus daar hebben we het laatste ook nog niet mee meegemaakt waarschijnlijk.
Spannend was het misschien niet, maar ik heb toch ook geen moment zin gehad om verder te spoelen
0 x
-
ikke
- x 435
Volledig akkoord. Ik werd onderbroken tijdens de uitzending en ik was lichtjes gepikeerd... Dat wil ook wat zeggen, hé?!Christel schreef:Dat vond ik wel in elk geval.![]()
Mooie scène tussen Steven en Karin, leuke scène tussen Marianne, Leo en Thilly. Ook leuk om Frank bezig te zien met Hannah en om Paulien weer een beetje op te zien fleuren. De confrontatie tussen Eddy en Peter&Femke vond ik best heftig en vooral mooi gebracht. Je zag Eddy echt verschieten en volledig in de war raken, en hij wist duidelijk niet waar hij het moest gaan zoeken toen hij Femke's reactie op hem zag. En dan hebben we ook nog eens een inkijkje gekregen in de denkwijze van Thilly (als ze geld nodig heeft dat pakt ze dat blijkbaar gewoon), dus daar hebben we het laatste ook nog niet mee meegemaakt waarschijnlijk.![]()
Maandag ga ik die "ontbrekende" stukken herbekijken. Dit weekend geen tijd... 't Zal hier nog rustiger zijn...
0 x
-
ikke
- x 435
Gisteren werd ik ook onderbroken... Was 't de moeite waard? 'k Bedoel, is/was de aflevering de moeite waard om te "herbekijken"?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mwah, naar mijn mening kun je vanavond nog prima volgen als je de aflevering van gisteren niet gezien hebt. Er is niet echt iets noemenswaardigs gebeurd.
Mayra heeft Waldek aangeboden om "haar" geld in de Kabouters te investeren, dat is misschien wel belangrijk om te weten, maar we weten nog altijd niet wat ze eergisteravond bij Frank en Simonne is wezen doen.
Mayra heeft Waldek aangeboden om "haar" geld in de Kabouters te investeren, dat is misschien wel belangrijk om te weten, maar we weten nog altijd niet wat ze eergisteravond bij Frank en Simonne is wezen doen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
En Christel je vergeet te vermelden dat Eddy in de whisky vloog, blut was, en toen kwam Angèle heet als een panter binnen en Eddy vloog in "gèleke" haar décolleté
Rozemie had haar zwarte nèglégé aangetrokken en had Antonio op bezoek. Binnenkort in Thuis : de grote krabsessie
En dan had je nog de uitgebreide bedscène van Ann en Jessica en Ann die ook al zo heet stond als een truffel

Rozemie had haar zwarte nèglégé aangetrokken en had Antonio op bezoek. Binnenkort in Thuis : de grote krabsessie
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Och ja! Je hebt helemaal gelijk Martha!
Maar ik denk dat we van het meeste van dit alles vanavond de gevolgen nog wel gaan zien...

Maar ik denk dat we van het meeste van dit alles vanavond de gevolgen nog wel gaan zien...
0 x