Maar het wordt een ander verhaal wanneer iemand ligt te sterven en gereanimeerd wordt. Dan is het totaal niet logisch dat ze doen uitschijnen dat Bob&Co. zich in de eerste plaats over Luc ontfermd hebben om hem aan te kleden en in zijn rolstoel te zetten alvorens ze begonnen zijn aan de reanimatie van Marieke. Hun prioriteiten zouden nogal vreemd liggen dan
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dat ze bepaalde dingen niet in beeld brengen om tijd te besparen, ben ik helemaal met je eens en lijkt me ook logisch. Bijvoorbeeld met het opruimen van de rommel in Bob's kamer; dat hoeven ze niet in beeld te brengen, dat snappen de mensen zo waarschijnlijk ook wel.
Maar het wordt een ander verhaal wanneer iemand ligt te sterven en gereanimeerd wordt. Dan is het totaal niet logisch dat ze doen uitschijnen dat Bob&Co. zich in de eerste plaats over Luc ontfermd hebben om hem aan te kleden en in zijn rolstoel te zetten alvorens ze begonnen zijn aan de reanimatie van Marieke. Hun prioriteiten zouden nogal vreemd liggen dan
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
We hoeven toch ook niet te zien dat ze Luc aankleden? Ik niet, hoor.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Ik ook niet, maar ze hadden Luc al aangekleed en al in zijn rolstoel kunnen zetten, voor Marieke onwel werd.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Nee dat was niet het geval, want toen Luc 'Lowie!! Bobby!! ' riep toen Marieke neergestort was op dat voeteinde van het bed lag hij zelf nog ontkleed onder de lakens. Heb je dan niet goed gekeken Satine?satine schreef:Ik ook niet, maar ze hadden Luc al aangekleed en al in zijn rolstoel kunnen zetten, voor Marieke onwel werd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
-
ecirvers
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Zeg mag de man niet even recupereren misschien?satine schreef:Ze hadden Luc aangekleed in zijn rolstoel KUNNEN zetten
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Klopt natuurlijk maar ik dacht dat ze een lege brancard naar buiten reden en erbij zeiden: "'t is nu voor de begrafenisondernemer".ecirvers schreef:Nog een foutje: ambulanciers mogen geen overledenen vervoeren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies. Ze hadden die scène ook iets later plaats kunnen laten vinden, nadat Marieke Luc weer aangekleed en wel in zijn rolstoel gezet had. Ik denk sowieso dat iedereen inmiddels wel begrijpt wat Marieke daar komt doen zonder in beeld te brengen dat Luc in bed ligt.satine schreef:Ik ook niet, maar ze hadden Luc al aangekleed en al in zijn rolstoel kunnen zetten, voor Marieke onwel werd.
Marieke lag wel op die brancard, Bob legde het laken nog wat beter over haar gezicht zodat niemand haar stoffelijk overschot zou zien bij het naar buiten rijden...heidiw schreef:Klopt natuurlijk maar ik dacht dat ze een lege brancard naar buiten reden en erbij zeiden: "'t is nu voor de begrafenisondernemer".ecirvers schreef:Nog een foutje: ambulanciers mogen geen overledenen vervoeren.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Allé vooruit Christel, na amper 2 weken is de aandacht al niet meer wat het zou moeten zijn 
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Sorry, maar , ambulanciers mogen geen overledenen vervoeren ? moete die dan zelf in uwen auto steken of over uw schouder de bus opdragen ?
Als de dood is vastgesteld gaat toch elke dooie met een ambulance weg .
Als de dood is vastgesteld gaat toch elke dooie met een ambulance weg .
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Nee, de begrafenisondernemer regelt dat vervoer. Alleen als iemand onderweg naar het ziekenhuis overlijdt, mag een ambulance een overledene vervoeren.
0 x
Sanne
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Awel, die brancard kan dan toch gewoon buiten in de begrafeniswagen gezet worden, zoals aangegeven was, dat het nu verder voor de begrafenisondernemer was.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou dan betekenen dat ze Marieke buiten over hebben geheveld op een brancard van de begrafenisondernemer, want het ziekenhuis leent geen brancards uit hè
Als de begrafenisondernemer haar opgehaald had, dan hadden de ambulanciers haar lichaam waarschijnlijk wel gewoon in de kamer achtergelaten...
Als de begrafenisondernemer haar opgehaald had, dan hadden de ambulanciers haar lichaam waarschijnlijk wel gewoon in de kamer achtergelaten...
0 x