Met Jana kon het niet volgens hem werken omdat zij te bazig en te veeleisend was en nu is hij opeens Tamara's chihuahua
Ik denk dat er nog maar weinig mensen zo onder de sloef hebben gelegen in Thuis als Bob.
Triestig...

Wat is dat?satine schreef:En een kazakkendraaier.

Dus eigenlijk net het tegenovergestelde van hoe Bobje Precies normaliter handelt en denkt?satine schreef:Een kazakkendraaier is iemand die ineens van houding verandert en totaal het tegenovergestelde doet van wat hij vroeger zei.

Dat waren geen koeken, dat was één of andere klem om minder verstaanbaar te zijn en zo de quiz die ze speelden nog wat moeilijker te maken.Crackers schreef:Over Bob: zei hij niet dat de koekjes voor na de lasagne waren? Waarom zat hij dan met twee koeken in zijn mond?

Omdat dat het enige bed is in dat huis dat beneden staat, dacht ik.jessie V. schreef:En waarom moeten Luc en Marieke in Bob zijn bed?

Dat is waar, maar ik denk dat er normaal gesproken toch wel speciale accommodaties zijn voor dergelijke afspraken, toch?catherine schreef:Omdat dat het enige bed is in dat huis dat beneden staat, dacht ik.jessie V. schreef:En waarom moeten Luc en Marieke in Bob zijn bed?