Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Is die nu helemaal kierewiet aan het worden?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5

Waar je mee omgaat word je mee besmet, dat is bij Waldek nu al pijnlijk duidelijk. Hij heeft de krankzinnigheid van Mayra al te pakken. Of heeft hij ook zwangerschapshormonen die opspelen.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En dan misschien in 't vervolg eens de deur op slot doen ????Elli schreef:OMG, ik erger me blauw aan Waldek!![]()
Wat een loser zeg, nog gaan proberen bij Simonne![]()
De 'heilige Waldek days' zijn duidelijk over en uit!
Simonne had wat mij betreft nog wel wat kletsen extra mogen uitdelen..
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dat is de enige verklaring. Alsof zijn aanwezigheid bij Simone (toen Frank ieder moment kon binnen komen) nog niet dom genoeg was, moest hij haar zonodig ook nog uitgbeid willen koesen. Grrrr!Crackers schreef:Is die nu helemaal kierewiet aan het worden?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Soapseut
- x 435
Ik begin dat stilaan ook een reden voor ontslag te vinden. Hij blijft het maar proberen met de vrouw van zijn "beste maat", de moeder van de bazin dus. Simone kan dit maar beter vertellen aan Sam en moest ik Sam zijn, ik smeet hem buiten. Dan moet ze enkel Frank en Adil betalen, en gezien het feit dat ze geen werk hebben, komt dat mooi uit.
Die Waldek heeft ze niet meer allemaal... en dat voor een zwangerschap van iemand op leeftijd, iets wat waarschijnlijk niet eens goed zal aflopen?
Die Waldek heeft ze niet meer allemaal... en dat voor een zwangerschap van iemand op leeftijd, iets wat waarschijnlijk niet eens goed zal aflopen?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Zozo, het schijnheilig paterke is eindelijk van zijn preekstoel gevallen. Enfin, gemept.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik kan nu ook even niet meer volgen hoe het er in eijn hoofd aan toe gaat.
Tot die poging-koes kon je nog even naïef zijn om te denken dat het enkel om de teloorgegane vriendschap ging.
Hij heeft er nu net in geslaagd om terug het vertrouwen te winnen van Frank en dan haalt hij zoiets stom in gedachten.
Hij heeft er nu net in geslaagd om terug het vertrouwen te winnen van Frank en dan haalt hij zoiets stom in gedachten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Waldek was heel zat, daar had Mayra wel voor gezorgd. Want dat was allemaal deel van haar plan.tvx1 schreef:Misschien omdat dat helemaal niet het geval is. Ze zijn in een zatte bui samen in bed beland met de gekende gevolgen. En Mayra is van in het begin heel eerlijk geweest over die gevolgen. Waldek neemt gewoon zijn verantwoordelijkheid op.
Daarna heeft ze Waldek op bed gegooid en ondanks het feit dat hij 'nee' bleef zeggen, is ze gewoon boven op hem gaan zitten.
Ook wel wetende dat hij een hele tijd in de gevangenis had gezeten en ook maar een mens is.
Als het andersom zou zijn, als Mayra hier de man was geweest, dan was dit verkrachting.
En nu niet?
In mijn ogen zeker wel.
En of Mayra nu eerlijk is of niet - ze heeft hem gewoon platweg misbruikt.
Net zoals ze indertijd Kurt en andere mannen heeft misbruikt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik vroeg me af met wat Waldek naar Simonne ging bellen om te vragen of zijn GSM daar lag
Ja en toen zei Mayra "neem mijn GSM en bel"
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Ja jongen, de waarheid kan hard aankomen, niewaar? Maar het is de waarheid en niets anders dan de waarheid.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
En mocht hij nu nog niks met de waarschuwing van Rosa doen, dan hoop ik in elk geval dat hij haar woorden goed genoeg in zijn oren knoopt om er nog eens aan terug te kunnen denken als hij het zoveelste slachtoffer van Mayra's leugens wordt.
En mocht hij nu nog niks met de waarschuwing van Rosa doen, dan hoop ik in elk geval dat hij haar woorden goed genoeg in zijn oren knoopt om er nog eens aan terug te kunnen denken als hij het zoveelste slachtoffer van Mayra's leugens wordt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waldek bevindt zich momenteel in een roes: een kind krijgen dat dit keer zijn eigen vlees en bloed zal zijn. Wat zijn omgeving daarover denkt zal hem worst wezen. Naar goede gewoonte van Waldek zal de cruciale vraag of hij ook altijd aanwezig zal zijn terwijl dat kind opgroeit, wel later overdacht worden.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Frank brengt een klus aan en HIJ moet er over nadenken??? Sedert wanneer heeft hij de Kabouters overgenomen? Dat er met Sam overlegd moet worden, ja. Maar HIJ heeft geen beslissingen te nemen en al zeker niet de baas te spelen over zijn collega's.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Misschien is het niet zo slecht om er eens over na te denken?
Als ik het goed begrepen heb, is de initiële job al gedaan (was dat geen twee weken werk?
)
Er zou nog een week nu bijkomen voor die vijver.
Maar voor de eerste job is nog maar 10% betaald.
Er moet een graafmachine komen - die had Frank al besteld.
Dus nog meer kans op betrapping, meer kans op ongelukken, meer kans op investering van de Kabouters, zonder dat meneer Kasteel de hele rekening betaalt.
De manier waarop Waldek reageerde was er dik over, maar het enthousiasme van Frank ook.
Die zat ook niet in een positie om 'ja' te zeggen en al machines te bestellen.
Die had dat even goed aan Sam moeten overlaten.
Soms denk ik wel eens dat Waldek de enige is die nog nadenkt daar.
Hij en Adil...
Als ik het goed begrepen heb, is de initiële job al gedaan (was dat geen twee weken werk?
Er zou nog een week nu bijkomen voor die vijver.
Maar voor de eerste job is nog maar 10% betaald.
Er moet een graafmachine komen - die had Frank al besteld.
Dus nog meer kans op betrapping, meer kans op ongelukken, meer kans op investering van de Kabouters, zonder dat meneer Kasteel de hele rekening betaalt.
De manier waarop Waldek reageerde was er dik over, maar het enthousiasme van Frank ook.
Die zat ook niet in een positie om 'ja' te zeggen en al machines te bestellen.
Die had dat even goed aan Sam moeten overlaten.
Soms denk ik wel eens dat Waldek de enige is die nog nadenkt daar.
Hij en Adil...
0 x