Mayra Magiels (Muriel Bats)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik wist al van in t begin van die bedscene met Waldek dat Mayra n kindje wou.
Als ze Sandrientje niet meer mag zien, maakt ze er wel een van haarzelf ...
Wel straf dat ze zo rap 'prijs' heeft op haar leeftijd.
Als ze Sandrientje niet meer mag zien, maakt ze er wel een van haarzelf ...
Wel straf dat ze zo rap 'prijs' heeft op haar leeftijd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik denk wel dat het haar opzet was om zwanger te worden, daarom heeft ze Waldek dan ook zat gevoerd en verkracht.
Ik vind ook dat ze al heel snel een positieve test heeft
Hopelijk weet ze waar ze mee bezig is, ik twijfel er aan of dit in haar voordeel gaat spreken.
Eerst een klacht wegens aanranding, daarna eentje voor mishandeling.
En dan blijkt ze na een jarenlange relatie met een vrouw ook binnen de kortste keren zwanger is...
Dan mag ze nog een pitbull van een advocaat hebben, een rechter oordeelt over wat het beste is voor het kind in kwestie.
En met dit allemaal gebeurd in het recente verleden, is de beste optie niet Mayra...
En ja, Mayra is blijkbaar super vruchtbaar, zelfs op haar leeftijd nog.
Twee verkrachtingen en twee keer prijs.
Zelfs de testen geven rapper resultaat bij haar dan bij andere vrouwen!
Ik vind ook dat ze al heel snel een positieve test heeft

Hopelijk weet ze waar ze mee bezig is, ik twijfel er aan of dit in haar voordeel gaat spreken.
Eerst een klacht wegens aanranding, daarna eentje voor mishandeling.
En dan blijkt ze na een jarenlange relatie met een vrouw ook binnen de kortste keren zwanger is...
Dan mag ze nog een pitbull van een advocaat hebben, een rechter oordeelt over wat het beste is voor het kind in kwestie.
En met dit allemaal gebeurd in het recente verleden, is de beste optie niet Mayra...
En ja, Mayra is blijkbaar super vruchtbaar, zelfs op haar leeftijd nog.
Twee verkrachtingen en twee keer prijs.
Zelfs de testen geven rapper resultaat bij haar dan bij andere vrouwen!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, ik vind het ook allemaal vrij "miraculeus" gelopen moet ik zeggen
Maar ze laat hiermee in elk geval duidelijk zien dat ze allesbehalve stabiel is, ook aan een rechter, en ook ik kan me niet voorstellen dat dit in haar voordeel spreekt.
En dan weten we nog niet eens hoe Waldek gaat reageren als die achter haar zwangerschap komt, want of hij hier ook zo blij mee gaat zijn, valt nog maar af te wachten. Aangezien hij eigenlijk de laatste persoon is die Mayra nog over heeft na haar escapades van de laatste tijd, zou ze zich ook op dat vlak wel eens heel erg in haar vingers kunnen snijden...

Maar ze laat hiermee in elk geval duidelijk zien dat ze allesbehalve stabiel is, ook aan een rechter, en ook ik kan me niet voorstellen dat dit in haar voordeel spreekt.
En dan weten we nog niet eens hoe Waldek gaat reageren als die achter haar zwangerschap komt, want of hij hier ook zo blij mee gaat zijn, valt nog maar af te wachten. Aangezien hij eigenlijk de laatste persoon is die Mayra nog over heeft na haar escapades van de laatste tijd, zou ze zich ook op dat vlak wel eens heel erg in haar vingers kunnen snijden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Waldek wilde een eigen kind... Kasper is hij kwijt. Die zal ondanks alles blij zijn dat er een kind van hem op weg is. Hij beschouwt wat er gebeurd is niet eens als verkrachting (hoewel het dat eigenlijk wel is). Of Mayra het ouderschap met hem zal willen delen is een andere zaak. En dan begint de miserie.
0 x
-
- x 435
Mensen, nogmaals: We wéten nog niet eens wat de uitslag van de test is. Voor hetzelfde geld is hij negatief. De scenaristen zetten ons maar al te graag op het verkeerde been, laat staan op vrijdagavond.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
We weten het inderdaad nog niet zeker.
Maar ik denk dat Mayra haar eigen kinderwens nooit echt heeft opgeborgen, of toch niet al te ver weg.
Die avond met Waldek was voor haar een uitgelezen kans om die toch nog waar te maken.
Anders zou ze toch Waldek niet zat gevoerd hebben om hem daarna in haar netten te strikken?
Dus het zou mij ten zeerste verwonderen dat ze zo blij is omdat de uitslag van de test negatief was.
Zeker nu ze niet weet wat er haar boven het hoofd hangt ivm Sandrine.
Maar ik denk dat Mayra haar eigen kinderwens nooit echt heeft opgeborgen, of toch niet al te ver weg.
Die avond met Waldek was voor haar een uitgelezen kans om die toch nog waar te maken.
Anders zou ze toch Waldek niet zat gevoerd hebben om hem daarna in haar netten te strikken?

Dus het zou mij ten zeerste verwonderen dat ze zo blij is omdat de uitslag van de test negatief was.
Zeker nu ze niet weet wat er haar boven het hoofd hangt ivm Sandrine.
0 x
-
- x 435
Ik sluit ook niet uit dat het wél kan hoor, maar na een paar jaar Thuis kijken ben ik wel op mijn hoede.
Maar het zou niet in haar voordeel spelen denk ik, denkt ze daar dan ook aan?

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Als ze zwanger blijkt, en ik denk wel dat ze dat is,
dan zal Weldek niet blij zijn denk ik, en Rosa die zal ook nogal schrikken
En naar wie zal ze dan op raadpleging gaan bij Judith? Want bij Ann is geen optie,
en vermits er zogenaamd maar twee dokters zijn in thuis
Verder denk ik dan dat als ze zwanger is ze mogelijk zelf de procedure rond Sandrine gaat stopzetten,
want volgens mij draaide alles gewoon om het hebben van een kind, en een eigen kind zal ze wel
belangrijker vinden denk ik, en misschien heeft ze dan toch nog een hart en denkt ze aan Ann die
echt geen kinderen kan krijgen en dan niets meer zou hebben als zei Sandrine opeist, t zou een
mogelijk mooi scenario zijn zonder verliezers.
Indien ze dat niet doet dan denk ik dat haar zwangerschap er voor zal zorgen dat ze Sandrine niet krijgt.
En met wat pech kan het dan later nog zijn dat ze ook dit kind niet krijgt omdat er opnieuw een miskraam volgt,
binnen een maandje of twee drie of zo, terwijl de procedure om Sandrine dan al voorbij is en Ann het hoederecht kreeg.
Ben vooral benieuwd hoe iedereen zal reageren op haar zwangerschap. Vooral Waldek natuurlijk, maar ook Rosa en Ann en Marianne... afwachten we zullen het (hopelijk) snel weten.
dan zal Weldek niet blij zijn denk ik, en Rosa die zal ook nogal schrikken

En naar wie zal ze dan op raadpleging gaan bij Judith? Want bij Ann is geen optie,
en vermits er zogenaamd maar twee dokters zijn in thuis

Verder denk ik dan dat als ze zwanger is ze mogelijk zelf de procedure rond Sandrine gaat stopzetten,
want volgens mij draaide alles gewoon om het hebben van een kind, en een eigen kind zal ze wel
belangrijker vinden denk ik, en misschien heeft ze dan toch nog een hart en denkt ze aan Ann die
echt geen kinderen kan krijgen en dan niets meer zou hebben als zei Sandrine opeist, t zou een
mogelijk mooi scenario zijn zonder verliezers.
Indien ze dat niet doet dan denk ik dat haar zwangerschap er voor zal zorgen dat ze Sandrine niet krijgt.
En met wat pech kan het dan later nog zijn dat ze ook dit kind niet krijgt omdat er opnieuw een miskraam volgt,
binnen een maandje of twee drie of zo, terwijl de procedure om Sandrine dan al voorbij is en Ann het hoederecht kreeg.
Ben vooral benieuwd hoe iedereen zal reageren op haar zwangerschap. Vooral Waldek natuurlijk, maar ook Rosa en Ann en Marianne... afwachten we zullen het (hopelijk) snel weten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 930
- x 1491
@LazyLady: natuurlijk heb je gelijk dat we het eigenlijk niet weten, en je hebt nog meer gelijk over vrijdagavond en verkeerde benen.
MAAR: Mayra heeft wel een allesoverheersende kinderwens (gehad) en als vrouw die ook een gelukkig wel vervulde kinderwens had kan ik mij niet inbeelden dat je dan gaat staan glunderen als een zwangerschapstest negatief is.
Dat ze snel prijs had is waar, maar gezien ze een relatie had met een vrouw zal ze naar alle waarschijnlijkheid geen hormonale anticonceptie nemen en een nog redelijk regelmatige cyclus hebben.
En ja, de reactie van Marianne zal met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid om van te smullen zijn.
MAAR: Mayra heeft wel een allesoverheersende kinderwens (gehad) en als vrouw die ook een gelukkig wel vervulde kinderwens had kan ik mij niet inbeelden dat je dan gaat staan glunderen als een zwangerschapstest negatief is.
Dat ze snel prijs had is waar, maar gezien ze een relatie had met een vrouw zal ze naar alle waarschijnlijkheid geen hormonale anticonceptie nemen en een nog redelijk regelmatige cyclus hebben.
En ja, de reactie van Marianne zal met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid om van te smullen zijn.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Als de test negatief was, zouden we eerder een zucht van opluchting zien, denk ik.
Ik vermoed dat de test positief was.
Natuurlijk weet je nooit in een serie. Het kan heel goed zijn dat ze ons op het verkeerde been willen zetten....
Ik vermoed dat de test positief was.
Natuurlijk weet je nooit in een serie. Het kan heel goed zijn dat ze ons op het verkeerde been willen zetten....
0 x
-
- x 435
Dan toch... Thuis zit ze dus te glunderen en te ontbijten met het pipi-stokje, om dan tegen Waldek te zeggen dat ze toch niet zeker weet of ze het gaat houden blabla. Wat zou daar achter zitten?
0 x
-
- x 435
Weer komedie spelen en manipuleren omdat ze weet dat Paterke Waldek daar gevoelig voor is.Soapseut schreef:Dan toch... Thuis zit ze dus te glunderen en te ontbijten met het pipi-stokje, om dan tegen Waldek te zeggen dat ze toch niet zeker weet of ze het gaat houden blabla. Wat zou daar achter zitten?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Wat doet die nou raar. Wat is ze nou eigenlijk van plan?
Als ze echt een abortus wil, waarom gaat ze dan tegen Waldek vertellen dat ze zwanger is?
Met welk doel zou ze manipuleren?
Als ze echt een abortus wil, waarom gaat ze dan tegen Waldek vertellen dat ze zwanger is?
Met welk doel zou ze manipuleren?
0 x
-
- x 435
Misschien wil ze er niet alleen voor staan. Een kind alleen opvoeden is niet niets.
0 x