Inderdaad. Ann was ook duidelijk veel later dan ze had voorzien. Er is echt niets dat er op wijst dat maar een paar minuten zaten tussen het moment dat Mayra haar dochter afhaalde en het moment dat ze aan het inschepen waar in het vliegtuig.satine schreef:Ik dacht dat die dame van de school zei 'Sandrine De Decker? Maar die is al lang afgehaald'.
Omdat er verder geen ouders of kinderen te zien zijn, was het misschien de bedoeling dat Sandrine in de nabewaking bleef, terwijl Mayra haar meteen na school had afgehaald?
Dan is er wel een tijdje tussen einde schooltijd en het moment dat Ann daar aan kwam.
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Die Sandrien is al net zo een tutmeloen als haar moeder. Vraagt zich niets af en vindt alles maar gewoon. Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen. Mayra kan toch niet zomaar van de aardbodem verdwijnen al is dat in Thuis wel heel normaal.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Mayra is toch behoorlijk naïef. Dacht zij nu echt dat David nooit ging opnemen als Ann of Marianne belden? 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat had ze inderdaad wel kunnen raden...
Maar ik vond haar ook niet echt alert overkomen, eigenlijk. Ook niet toen haar vader haar allerlei vragen stelde.
Die hele vlucht met Sandrine en de manier waarop ze alles aangepakt heeft, is geen actie die we van uitgekookte Mayra gewend zijn...
Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat ze totaal niet weet waar ze mee bezig is.
Maar ik vond haar ook niet echt alert overkomen, eigenlijk. Ook niet toen haar vader haar allerlei vragen stelde.
Die hele vlucht met Sandrine en de manier waarop ze alles aangepakt heeft, is geen actie die we van uitgekookte Mayra gewend zijn...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4
het feit dat ze met Sandrine alleen naar die school wilde gaan, en dan ook achteraf ( veronderstel ik) een soort van poging deed om Sandrine daar in te schrijven, ( ze bleef ervoor speciaal thuis van een uitje met haar vader en dochter) waren dan misschien eventjes heldere momenten, maar inderdaad als ze het echt slim had aangepakt zat ze nu met haar dochter ergens totaal anders.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vermoed dat ze dan eerst à la Julia (met Waldek) Anns bankrekening had moeten plunderen...annekeHU schreef:maar inderdaad als ze het echt slim had aangepakt zat ze nu met haar dochter ergens totaal anders.
Anderzijds, ik denk helemaal niet dat Mayra met Sandrine een nieuw leven wil beginnen. Ze doet dit enkel om Ann te treffen en daarin is ze duidelijk geslaagd. Wellicht komt het straks (als M & S terug zijn) tot een juridisch steekspel. Benieuwd welke advocaat Peter haar een paar weken geleden aangeraden heeft...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als Mayra dit alleen deed om Ann te treffen, waarom zou ze Sandrine dan in willen schrijven op haar oude school in Kaapverdië? Dat doe je toch alleen als je daar wilt blijven?
En als ze sterk had willen staan in een juridisch steekspel, dan had ze dit ook allemaal niet gedaan.
Voor dit alles stond ze wél heel sterk. Ze heeft altijd heel goed voor Sandrine gezorgd en was minstens evenveel moeder als Ann, zowel op papier als irl.
Door haar vlucht en het feit dat ze ook nog eens te lang wegbleef, waardoor Sandrine school mist, heeft ze alleen maar een smet geworpen op al die punten die in haar voordeel spraken...

En als ze sterk had willen staan in een juridisch steekspel, dan had ze dit ook allemaal niet gedaan.
Voor dit alles stond ze wél heel sterk. Ze heeft altijd heel goed voor Sandrine gezorgd en was minstens evenveel moeder als Ann, zowel op papier als irl.
Door haar vlucht en het feit dat ze ook nog eens te lang wegbleef, waardoor Sandrine school mist, heeft ze alleen maar een smet geworpen op al die punten die in haar voordeel spraken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Ben wel beniewd naar de reactie / manier van handelen van pappielief (David) . Nee Yvette geen speculatie. Ik kijk gewoon uit naar straks !
0 x
- zonderhandschoenen
- Nog geen rang
Vandaag kwam ik intrigerende tweets tegen die ik jullie niet wil onthouden
Moderator bericht:
the hate is real

Moderator bericht:
Edit: link verwijderd

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Wie wat soort tweets plaatst over een personage uit een TV-serie heeft verzorging (of internering) nodig.zonderhandschoenen schreef:Vandaag kwam ik intrigerende tweets tegen die ik jullie niet wil onthouden Moderator bericht:
the hate is realEdit: link verwijderd![]()

0 x
- Suske
- Poster rang 2
- x 238
- x 187
Inderdaad!
Dat is dus ook de reden dat wij het volgende in onze forumregels hebben staan:
Dat is dus ook de reden dat wij het volgende in onze forumregels hebben staan:
Je kunt je mening over een personage ook op een fatsoenlijke, normale manier overbrengen...5. LET OP JE TAALGEBRUIK
Geen grof taalgebruik (niet vloeken) en geen beledigingen!
Ook grove taal om duidelijk te maken hoe groot je afkeer van een personage of actie is, is hier niet gewenst.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Was Mayra nu op de computer Sandrine aan het inschrijven op een school? Ik kon het niet goed zien.
Als dat zo is dan heb ik de idee dat Mayra haar plan als volgt is.
Dat ze op Kaap Verdie wil blijven wonen en dat ze hoopt dat Ann naar daar komt,
en dat ze dan ook hoop dat Ann daar met haar zal willen trouwen, misschien doet
ze dan wel een zogenaamd romantisch aanzoek waarbij ze hoopt dat Ann geen neen kan zeggen.
Maar
Hopelijk steekt pa David daar nu samen met Marianne een stokje voor.
Als dat zo is dan heb ik de idee dat Mayra haar plan als volgt is.
Dat ze op Kaap Verdie wil blijven wonen en dat ze hoopt dat Ann naar daar komt,
en dat ze dan ook hoop dat Ann daar met haar zal willen trouwen, misschien doet
ze dan wel een zogenaamd romantisch aanzoek waarbij ze hoopt dat Ann geen neen kan zeggen.
Maar
Hopelijk steekt pa David daar nu samen met Marianne een stokje voor.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Enfin het is dus anders gelopen.
Invloed van pa heeft effect gehad
Maar... toen ze daar aan tafel zat met Ann...
Had ik de idee dat ze er nog altijd van uit gaat dat het terug goed zal komen.
En best wel erg dat ze niet meteen besefte dat ze een fout heeft gemaakt door met Sandrine naar het buitenland te gaan.
Maar denk dat ze het, gezien het feit ze plots weg stormde, nu misschien toch wel heeft begrepen,
dat het voor Ann over en out is.
Invloed van pa heeft effect gehad

Maar... toen ze daar aan tafel zat met Ann...
Had ik de idee dat ze er nog altijd van uit gaat dat het terug goed zal komen.
En best wel erg dat ze niet meteen besefte dat ze een fout heeft gemaakt door met Sandrine naar het buitenland te gaan.
Maar denk dat ze het, gezien het feit ze plots weg stormde, nu misschien toch wel heeft begrepen,
dat het voor Ann over en out is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik vraag me toch af of Mayra alles verteld heeft aan haar vader. Dus ook over Jessica.
0 x