Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Nicolaske »

Daar ben ik het niet mee eens. ik vind dat Adils accent klinkt als iemand uit Brussel die waarschijnlijk tweetalig is. Younes heeft inderdaad een sterker accent, maar dat past volledig binnen zijn personage, dat waarschijnlijk nooit de moeite heeft gedaan om beter Nederlands te leren. Zijn Frans zou evengoed gebrekkig (spreektaal met slechte grammatica) kunnen zijn, het zou mij niet verbazen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Younes nooit de moeite heeft gedaan om het om even wat...Een typisch voorbeeld van de multiculturele samenleving misschien? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ken er anders genoeg die autochtoon zijn en even lamlendig als deze.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Adil en Younes zijn broers die onderling verschillen, allochtoon of autochtoon, 't is van alle tijden.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Kaat krijgt een sms van Nancy, zogezegd op het moment zelf. Maar er staat wel bij dat die sms 68 dagen eerder verzonden is. Klein foutje, maar meestal gaan zo'n dingen volledig aan mij voorbij.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nickos schreef:Kaat krijgt een sms van Nancy, zogezegd op het moment zelf. Maar er staat wel bij dat die sms 68 dagen eerder verzonden is. Klein foutje, maar meestal gaan zo'n dingen volledig aan mij voorbij.
Ja,had ik ook gezien! Ze kunnen toch een beetje moeite doen vind ik om dat ding juist af te stellen. Zelfs voor Nancy's looo profaaal!
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Wat ik vooral raar vind is dat Tim en Dieter bij de geüniformeerde dienst werken maar recherchewerk verrichten.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

mijn zoon zag gisteren een foutje, zoals hetgeen waarvoor deze rubriek bedoeld is :
toen Nancy op bezoek kwam bij Marianne om te condoleren, zat Marianne met haar rug naar de koffiepot, en ging Nancy met haar rug naar de deur zitten.
Dan een andere scene, terug naar Nancy en Marianne: die waren ondertussen van plaats gewisseld : Nancy met rug naar de koffiepot, Marianne met rug naar de deur.
Mij lijkt het niet de gewone gang van zaken dat je tijdens zo'n gesprek eventjes van stoel wisselt, of zie ik dat nu verkeerd ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dat was hier ook opgevallen.
Het leek wel of ze even een stoelendans gedaan hadden. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zelf was het me niet opgevallen ( :oops: ), maar da's wel een leuke! :lol: :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat iedereen in Thuis zomaar bij iedereen binnenvalt, alsof er geen deuren bestaan.

Het komt voor in de woning van Tom en Judith (jan en alleman staat daar altijd ineens "zomaar" in de woonkamer), het komt voor in het gemeenschapshuis (via dat koertje wellicht, toen Stan in de vroege ochtend dat ondergoed van Jana kwam pikken), het komt voor bij Frank & Simonne (Julia die indertijd ineens in Simonne's keuken stond en haar kwam bedreigen).

Het komt ook voor in het appartementsgebouw van Rosa (staat ook iedereen ineens voor haar deur) en dat van Toon (hoe vaak Jana ineens binnenviel). In real life hebben appartementsgebouwen een hall, waar je per bewoner op een belletje moet drukken om naar een lift te kunnen gaan. Als de bewoner niet thuis is (of doet alsof), dan kom je niet voorbij de deur, wat een beveiliging is tegen dieven en ander ongewenste gasten.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Tiboko schreef:Dat iedereen in Thuis zomaar bij iedereen binnenvalt, alsof er geen deuren bestaan.

Het komt voor in de woning van Tom en Judith (jan en alleman staat daar altijd ineens "zomaar" in de woonkamer), het komt voor in het gemeenschapshuis (via dat koertje wellicht, toen Stan in de vroege ochtend dat ondergoed van Jana kwam pikken), het komt voor bij Frank & Simonne (Julia die indertijd ineens in Simonne's keuken stond en haar kwam bedreigen).

Het komt ook voor in het appartementsgebouw van Rosa (staat ook iedereen ineens voor haar deur) en dat van Toon (hoe vaak Jana ineens binnenviel). In real life hebben appartementsgebouwen een hall, waar je per bewoner op een belletje moet drukken om naar een lift te kunnen gaan. Als de bewoner niet thuis is (of doet alsof), dan kom je niet voorbij de deur, wat een beveiliging is tegen dieven en ander ongewenste gasten.
Bij ons in het gebouw wordt daar ook redelijk slordig mee omgesprongen.
De deur staat gewoon open vaak, of los, of andere bewoners laten zomaar om het even wie door... Zelf ben ik daar wel heel precies in, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet ;-)
Der staan dus ook meer mensen dan mij lief zijn ineens zomaar voor mijn deur, ipv beneden in de haal. Zo onrealistisch is dat niet...
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Iedereen loopt bij Ruben binnen alsof hij een soort van cafébaas is : geen afspraak nodig, altijd beschikbaar en geen geld voor een visite...
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

idd, is allesbehalve realistisch. Geen wachtkamer geen eigen koffiezettoestel, geen sleutels op zijn deur ... of hij gebruikt ze nie . schrijvers, doe daar iets aan aub . sebiet wil niemand nog hulp zoeken omdat ze bang zijn dat iemand binnenvalt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Van overdrijvingen gesproken: "alle vluchten naar Kaapverdië zijn volgeboekt".
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie