Arne Guns (Michiel De Meyer)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Bericht door hannanaske »

Zoals ik het verhaal interpreteerde had Arne een sterke band met zijn zus die een jaar ouder was. Doordat zijn ouders vaak afwezig waren door het werk enzo, nam Frederika die zorgende rol over en was ze er steeds voor hem. Toen werd ze ziek en verloor hij haar steun en toeverlaat. In onze ogen is een meisje van 15 jaar nog een kind, maar voor een jongen van 13 of 14 jaar is dat een grote zus waar hij naar opkijkt, dus ik vind die redenering van Arne eigenlijk héél normaal.

Of hij het verhaal heeft verzonnen of net de waarheid spreekt valt nog af te wachten, maar ik had er alleszins nog nooit van gehoord. Ik zou het eerlijk gezegd een beetje raar vinden als hij dat zomaar uit zijn duim kon zuigen.

Dat spreekt zijn daden natuurlijk nog niet goed.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

satine schreef:Hij zei toch dat ze eerst blind werd en daarna verder aftakelde en uiteindelijk in een rolstoel zat.
Misschien was dit inderdaad gespreid over een aantal jaren.
Als je opzoekt wat de ziekte inhoudt, zou ik eerder vermoeden dat hun zorg-relatie omgekeerd was. Zo'n kinderen krijgen vrij snel problemen met hun ogen, om uiteindelijk blind te worden, krijgen epilepsie. ... Ik denk dat hij voor haar zorgde, niet omgekeerd. Tja we zullen zien. Voorlopig verklaar het strikt niks. Dus het is afwachten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Frederika voor Arne zorgde,omdat de ouders blijkbaar niet vaak aanwezig waren. Maar toen ze ziek werd kon ze dat niet meer en dat zit Arne zwaar. Want hij heeft wel iemand nodig, hij kan het niet alleen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik denk dat Frederika voor Arne zorgde,omdat de ouders blijkbaar niet vaak aanwezig waren. Maar toen ze ziek werd kon ze dat niet meer en dat zit Arne zwaar. Want hij heeft wel iemand nodig, hij kan het niet alleen.
Dat is inderdaad zowat letterlijk wat Arne vrijdag vertelde aan Ruben. Ook de symptomen die hierboven beschreven worden, zoals het blind worden van Frederieke, heeft hij vermeld.
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Toen hij vertelde dat hij zo een goede band had met zijn zus, vreesde ik echt dat hij ging zeggen dat hij een incestueuze relatie met haar had gehad. Maar gelukkig was dat niet het geval.
0 x
2fast
Nog geen rang

Bericht door 2fast »

Misschien lijkt Olivia heel fel op die Frederieke? En dat ie het daarom moeilijk heeft om seks te hebben met haar? Want volgens mij heeft ie eerder alleen foto,s gemaakt toen Olivia gedrogeerd was, we zagen hem overgeven toen hij verder wou gaan.
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Ik dacht ook onmiddellijk dat Olivia misschien lijkt op die overleden zus en daarom fotos van haar gemaakt heeft...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Foto's ok,maar de rest...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk net als 2fast dat er verder niks gebeurd is, dat hij net op tijd genoeg van zichzelf walgde om het NIET te doen.
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Wij denken allemaal dat er "en de rest" was ... maar we hebben er eigenlijk nooit veel van gezien hé ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij heeft haar wel half uitgekleed en is dan met zijn broek op zijn knieën gaan kotsen tegen een boom. Een tekeninkse nodig?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, een tekening is niet nodig.
Maar heb jij het gezien dan? Ik niet.
Er is geen enkel bewijs dat het gebeurd is.

Let's agree to disagree. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Nee, een tekening is niet nodig.
Maar heb jij het gezien dan? Ik niet.
Er is geen enkel bewijs dat het gebeurd is.

Let's agree to disagree. ;)
Ik heb gezien dat hij tegen een boom stond te kotsen met zijn broek op zijn knieën,punt.
En er is idd niks verder gebeurd om de simpele reden dat hij het niet kon.Voilà.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ik heb gezien dat hij tegen een boom stond te kotsen met zijn broek op zijn knieën,punt.
En er is idd niks verder gebeurd om de simpele reden dat hij het niet kon.Voilà.
Dat heeft iedereen wel gezien denk ik. Maar hij kan toch ook over zijn nek gegaan zijn voordat hij echt te ver is gegaan?
Gewoon de gedachte alleen al, kan hem net zo goed ziek gemaakt hebben. Daar weten wij voorlopig nog helemaal niks vanaf...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

slipstreamdrive schreef:Toen hij vertelde dat hij zo een goede band had met zijn zus, vreesde ik echt dat hij ging zeggen dat hij een incestueuze relatie met haar had gehad. Maar gelukkig was dat niet het geval.
Wel dat weten we ook nog niet echt hé.
Christel schreef:Daar weten wij voorlopig nog helemaal niks vanaf...
Dat is waar. Omdat hij het niet kon... Het is wel jammer dat Olivia destijds alleen een bloedproef heeft laten doen ivm drugs en geen gynecologisch onderzoek want dat hadden we het wel geweten.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten