Uhm...geen goede kijkcijfers meer?
Mensen dreigen misschien wel met afhaken, maar blijven ondertussen toch gewoon volgen (daar heb ik mezelf ook al schuldig aan gemaakt

), aangezien een dagelijkse soap die je al jaren volgt, een soort gewoonte wordt waar je niet al te makkelijk afscheid van neemt.
Kijkcijfers van vorige maandag bijvoorbeeld: 1.346.221 (Nr. 1 in de kijkcijfer top 10)
Niet echt iets om over te klagen, dus...
En hoezo zijn alle grote waarden weg? Er zijn inderdaad een aantal acteurs vertrokken de afgelopen tijd, maar er blijven er toch nog meer dan genoeg over?
Ook ik heb best wel wat aan te merken op de verhaallijnen de laatste jaren, en ook ik vind Thuis lang zo leuk niet meer als "vroeger", maar in mijn geval heeft dat dan weer vooral te maken met de manier waarop dingen gerekt worden om toch die extra zomermaand vol te krijgen zodat de zomerstop korter wordt.
Dat vind ik persoonlijk geen fijne ontwikkeling, maar dat is slechts mijn mening, er zullen vast heel veel mensen zijn die daar anders over denken en er juist wel blij mee zijn. Hetzelfde geldt voor favoriete personages/acteurs die mee gaan doen of juist verdwijnen. De een vindt het jammer terwijl de ander bijna persoonlijk een afscheidsfeestje zou willen geven.
Maar om nou te zeggen dat het lijkt alsof ze ermee willen stoppen...

Volgens mij is het tegendeel waar, als ik zie hoeveel aandacht er besteed wordt aan Facebookpagina's en nieuwsberichten bijvoorbeeld...