Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door johan1969 »

Nee, maar als Toon, Adil thuis oppikt, of Sam springt nog bij Simonne binnen voor t werk, is t al licht !
0 x
ecirvers
x 435

Bericht door ecirvers »

Daarstraks zei Simonne "taxi Leo" als ze de telefoon opnam. Moet dat niet taxi Ter Smisse zijn?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

ecirvers schreef:Daarstraks zei Simonne "taxi Leo" als ze de telefoon opnam. Moet dat niet taxi Ter Smisse zijn?
Taxi Ter Smisse dat is al heel lang geleden... ik denk dat ze in seizoen 17 of 18 van naam veranderd zijn naar Taxi Leo, maar nadien is het volgens mij niet meer veranderd.. ik denk niet dat Simonne, of Femke die naam veranderd heeft!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:
ecirvers schreef:Daarstraks zei Simonne "taxi Leo" als ze de telefoon opnam. Moet dat niet taxi Ter Smisse zijn?
Taxi Ter Smisse dat is al heel lang geleden... ik denk dat ze in seizoen 17 of 18 van naam veranderd zijn naar Taxi Leo, maar nadien is het volgens mij niet meer veranderd.. ik denk niet dat Simonne, of Femke die naam veranderd heeft!
Inderdaad. Taxi Ter Smissen was in de tijd dat het taxibedrijf nog in Ter Smissen was. Sinds de noodgedwongen verhuis naar de Zu&Zo heet het Taxi Leo.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Toen Simonne tijdens haar werkuren aan het brunchen was (slecht beeld van een zelfstandige), wie deed dan de dispatch? Ik heb Femke niet gezien?
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Misschien had ze de telefoon van de dispatch overgeschakeld naar haar gsm? Ze hebben er deze keer wel niets van gezegd, maar soms doen ze dat wel eens.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Spelletjesavond, Kaat staat 's avonds in panne... midden in de winter.. en toch is het nog licht buiten.
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Femke schrijft gisteren een vacature uit. De dag erna zit de brievenbus propvol post. Toch een beetje snel hé!!
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Waarschijnlijk online vacature.. En de sollicitaties via email, die ze dan uitgeprint hebben.. In de moderne tijd van nu kan het idd snel gaan.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Wat niet klopt met die CV's; Femke verzendt de vacature naar een interimbureau (dat zei ze zelf tegen Nancy) en een interimbureau zendt nooit een CV met naam, adres en telnr van de kandidaat naar de klant. Deze CV's blijven anoniem zodat je de kandidaat niet rechtstreeks kan bereiken.
+ het feit dat deze CV's zo disparaat zijn: een interimbureau selecteert strenger op de criteria ve vacature wanneer (in dit geval) een kok wordt gevraagd als bv "ik ben afwasser maar wil wel koken"
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Arciat schreef:Wat niet klopt met die CV's; Femke verzendt de vacature naar een interimbureau (dat zei ze zelf tegen Nancy) en een interimbureau zendt nooit een CV met naam, adres en telnr van de kandidaat naar de klant. Deze CV's blijven anoniem zodat je de kandidaat niet rechtstreeks kan bereiken.
+ het feit dat deze CV's zo disparaat zijn: een interimbureau selecteert strenger op de criteria ve vacature wanneer (in dit geval) een kok wordt gevraagd als bv "ik ben afwasser maar wil wel koken"
Klopt niet altijd, de persoon die het werkvolk nodig heeft, kan wel vacature uitschrijven via interim bureau, maar kan ook vragen alles rechtstreeks bij hun te regelen ipv interimbureau
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

vdbemdsa schreef:
Arciat schreef:Wat niet klopt met die CV's; Femke verzendt de vacature naar een interimbureau (dat zei ze zelf tegen Nancy) en een interimbureau zendt nooit een CV met naam, adres en telnr van de kandidaat naar de klant. Deze CV's blijven anoniem zodat je de kandidaat niet rechtstreeks kan bereiken.
Klopt niet altijd, de persoon die het werkvolk nodig heeft, kan wel vacature uitschrijven via interim bureau, maar kan ook vragen alles rechtstreeks bij hun te regelen ipv interimbureau
Niet echt waar. Het eerste interview gebeurt altijd op het interimkantoor dat een selectie maakt en de bevoegste kandidaten doorstuurt naar de klant op interview.
Wat, indien jouw stelling zou kloppen, met het commissieloon van het uitzendkantoor wanneer de klant afspreekt met de kandidaat om rechtstreeks een contract aan te vaarden en niet via het interimbureau? De 3 eerste maanden kan/mag je als klant wettelijk gezien met de uitzendkracht geen arbeidscontract ondertekenen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Het kunnen ook gewoon mensen uit hun bestand zijn waarvan het kantoor al gegevens doorgaf aan de Withoeve.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

heidiw schreef:Het kunnen ook gewoon mensen uit hun bestand zijn waarvan het kantoor al gegevens doorgaf aan de Withoeve.
Dan nog blijven de CV's anoniem.
0 x
tisaltijdiets
Nog geen rang

Bericht door tisaltijdiets »

Ik erger mij nu al aan het accent van younes. Hij zou de broer van adil zijn, maar ze hebben een totaal ander dialect. Bij younes was mijn eerste indruk dat hij Franstalig is opgevoed en zelfs een beetje gebrekkig Nederlands praat terwijl adil perfect Nederlands spreekt. En dat voor twee zonen uit hetzelfde gezin, dat klopt niet.
0 x
Plaats reactie