Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Oei oei oei, en dat bloed zou toevallig niet ergens anders vandaan kunnen komen natuurlijk! En toevallig kan niet om het even wie dingen in de vuilnisbak gooien?!
Ik zie de bui alweer hangen...
tvx1 schreef:Ik dacht ze hem reeds foto's hadden laten zien van dat mes.
Denk je? Ik weet het niet zeker,het zou kunnen. Maar niks gaat toch boven aan de "echte moordenaar" het "echte moordwapen" te tonen hé.
In ieder geval maakt Tim zich niet erg populair de laatste tijd en tja,dat is zijn rol natuurlijk niet maar het gaat wel over de moeder van zijn vrouw. Niet gemakkelijk en toch dicht bij betrokkenheid ook.
Ik krijg de neiging om te zappen als die in beeld komt met zijn paljas van een Dieter!n
Als zou blijken dat dat bloed ook van Julia is, zou het mij sterk verwonderen dat Tim op het onderzoek zou blijven. Hij zou dan immers zijn schoonmoeder moeten verhoren.
tvx1 schreef:Als zou blijken dat dat bloed ook van Julia is, zou het mij sterk verwonderen dat Tim op het onderzoek zou blijven. Hij zou dan immers zijn schoonmoeder moeten verhoren.
Zoals we thuis kennen zal hij gewoon op het onderzoek blijven. Belangen vermenging of geen belangen vermenging.
T zal als hij Simonne moet opsluiten wel geen goed doen aan zijn relatie ook al kan hij daar dan niets aan doen.