Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Mss was de Thuis-mug niet beschikbaar...Maar de procedure zoals door heidiw beschreven is wel de juiste. Snelheid mensen en niet zeveren!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
het duurde toch wel lang voordat er op het hulp geroep van Judith werd gereageerd dacht ik .
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat viel toch wel mee? 
Judith begon met reanimeren en na een paar keer drukken stond de verpleging er ook.
Judith was alleen vergeten die plank onder Marianne te leggen (dit werd wel meteen door de verpleging gedaan toen ze binnenkwamen), maar dat kan ik me onder de gegeven omstandigheden eigenlijk ook wel voorstellen.
Marianne is geen standaard patiënte van Judith, en dan hebben we het nog niet eens over de situatie waarin ze ineens terecht kwam, terwijl ze eigenlijk alleen maar even bij haar schoonmoeder op bezoek ging. Een mens zou zich voor minder een hoedje schrikken.
Al bij al vind ik dat ze het helemaal niet zo slecht aangepakt heeft, in ieder geval zeker niet iets wat niet klopt in Thuis.

Judith begon met reanimeren en na een paar keer drukken stond de verpleging er ook.
Judith was alleen vergeten die plank onder Marianne te leggen (dit werd wel meteen door de verpleging gedaan toen ze binnenkwamen), maar dat kan ik me onder de gegeven omstandigheden eigenlijk ook wel voorstellen.
Marianne is geen standaard patiënte van Judith, en dan hebben we het nog niet eens over de situatie waarin ze ineens terecht kwam, terwijl ze eigenlijk alleen maar even bij haar schoonmoeder op bezoek ging. Een mens zou zich voor minder een hoedje schrikken.
Al bij al vind ik dat ze het helemaal niet zo slecht aangepakt heeft, in ieder geval zeker niet iets wat niet klopt in Thuis.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Foutje in één en dezelfde scene gisteren:Waldek komt afscheid nemen,want hij zegt dat hij straks vertrekt.Op het eind vd scene zegt Simonne dat ze morgen afscheid neemt van Julia.Huh? 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat was me idd ook opgevallen. Mss wil Simonne Julia liever niet onder ogen komen...
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Dat is waar. Hoewel ik het raar blijf vinden dat men niet op defibrilleren over ging. Die methode is toch effectiever dan reanimatie. Anderzijds, in Thuis geneest men dikwijls op miraculeuze wijze.Christel schreef:Dat viel toch wel mee?
Al bij al vind ik dat ze het helemaal niet zo slecht aangepakt heeft, in ieder geval zeker niet iets wat niet klopt in Thuis.![]()

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Zo is't, dus 't klopt als een bus.Kwast schreef:Dat is waar. Hoewel ik het raar blijf vinden dat men niet op defibrilleren over ging. Die methode is toch effectiever dan reanimatie. Anderzijds, in Thuis geneest men dikwijls op miraculeuze wijze.Christel schreef:Dat viel toch wel mee?
Al bij al vind ik dat ze het helemaal niet zo slecht aangepakt heeft, in ieder geval zeker niet iets wat niet klopt in Thuis.![]()
0 x
-
- x 435
In dat appartement van Toon... Eerst komen ze via de ene deur binnen, daarna gaat Toon via de deur aan de andere deur weer naar buiten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat de deur waar ze eerst uit kwamen, naar de bad-/slaapkamer(s) gaat en de andere deur naar de gang.Lazylady schreef:In dat appartement van Toon... Eerst komen ze via de ene deur binnen, daarna gaat Toon via de deur aan de andere deur weer naar buiten.
Net het omgekeerde van het appt waar Peter en Femke vroeger woonden dus.
0 x
-
- Poster rang 1
Met andere woorden men heeft het decor van Femke en Peter gerecycleerd, maar de deuren verandert zodat het niet opvalt.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik dacht dat ik ook elementen zag uit het vroegere appartement van Tim, o.a. de kleur van de keukenkasten. Maar ja, wellicht zullen ze uit besparingsopzicht zoveel mogelijk dingen trachten te hergebruiken van vroegere decors.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
1. ReanimatieKwast schreef:Hoewel ik het raar blijf vinden dat men niet op defibrilleren over ging. Die methode is toch effectiever dan reanimatie.
2. Defibrillatie. Nog niet een paar minuten wachten tot er een defibrillator komt of denk je dat er in elke kamer zo eentje staat?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Zucht nee natuurlijk niet maar je kan er wel toe over gaan. Ze kunnen zo een ding wel ophalen maar goed.Caligula schreef:1. ReanimatieKwast schreef:Hoewel ik het raar blijf vinden dat men niet op defibrilleren over ging. Die methode is toch effectiever dan reanimatie.
2. Defibrillatie. Nog niet een paar minuten wachten tot er een defibrillator komt of denk je dat er in elke kamer zo eentje staat?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Nog geen rang
Hoeveel personages hebben er nu al in het ziekenhuis gelegen?Ik ben de tel kwijt.Maar elke keer liggen die op een 1 - persoonskamer.Terwijl dat in elk ziekenhuis afgeraden wordt.
0 x
-
- Nog geen rang
De vrt heeft een degelijke hospitalisatieverzekering afgesloten voor de volledige cast.Erica schreef:Hoeveel personages hebben er nu al in het ziekenhuis gelegen?Ik ben de tel kwijt.Maar elke keer liggen die op een 1 - persoonskamer.Terwijl dat in elk ziekenhuis afgeraden wordt.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )