Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Kwast »

Wat een gannef! Ze zou toch eens een centimeter toegeven. Het verbaasd me nog dat ze niet begon te janken. Dat mens staat altijd te janken. Zet d'r in de Sahara is de droogte in één klap voorbij. Het is toch niet te geloven. Anderen moeten altijd maar toegeven. Stel je voor dat zij zich één keer in Frank zou verdiepen. Dat is eng! Franky eeh Kaat gaat er beter mee om dan Simon. Het is een lastige kwestie maar voor Simon is alles o zo simpel behalve als het Frank betreft in deze situatie.

Ik vond haar vroeger nog wel leuk maar ik ben haar nu echt zat. Frank is beter af zonder die vrouw maar ja. Gaat die rare stoeipoes ook nog eens Waldek zoenen. Waar sloeg dat in godsnaam op? :doh: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar dat is om een gezellig onderonsje te hebben Simonne-Julia in het volgende seizoen hé. :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, het heeft lang geduurd. Ze heeft al het grootste deel van het seizoen troost gevonden bij Waldek waardoor ze ook gevoelens voor hem kreeg. Toen hij met Julia begon was ze toch wat ontgoocheld. Dus het komt niet uit het niets.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Bitchfight! Ik zet 10 euro in op Juli. Wie bakt de popcorn? Kwast zorgt voor de drankjes.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik kan Simonne wel begrijpen.
Als je een moeder vraagt om te kiezen tussen haar man en haar kind... Ook al is dat kind volwassen? :denk:
Als een vader zijn eigen vooroordelen boven het geluk van zijn eigen kind stelt, dan zou ik het daar ook ontzettend moeilijk mee hebben.

Maar ontopic:
ze had wel een compromis mogen voorstellen: Frank komt terug naar huis, Kaat wordt bespreekbaar en de rest komt stap voor stap.
Met eventueel professionele hulp, want daar is over gepraat, maar later komt daar dan weer niks van.

De kus met Waldek... die zat er aan te komen - dat was al een hele tijd duidelijk.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef:
hannanaske schreef:
martha schreef:Maar ik begrijp niet waarom Simonne niet zegt tegen Waldek en Julia dat zij de "koes" in de ziekenhuiskamer heeft gezien, zelfs tegen Frank houdt zij haar mond. :denk:
Het is in elk geval duidelijk dat ze niet staat te popelen omdat die twee ietske hebben. Waarschijnlijk negeert ze het omdat ze moeilijk enthousiast kan reageren op hun verhouding, want dat zou in strijd zijn met haar ware gevoelens. Ik vermoed dat ze die wegsteekt om niet door de mand te vallen, of misschien is het voor zichzelf niet duidelijk dat ze met die jaloezie kampt.

Toen ze vandaag aan tafel zat met Frank om over Kaat te praten, viel het ook weer op dat Simonne totaal niet kan rekenen op steun van Frank. Niet veel later komt Waldek erbij zitten en haar blik sprak (voor mij althans) boekdelen.
Ik denk dat ze bang is om haar beste vriend te verliezen aan Julia. En mss steekt het ook omdat Julia ook haar beste vriendin is. Als die twee effectief samen een koppel zullen vormen dan kan Simonne met niemand meer praten.
:doh: :?: :?: :?: :?:
Simonne had gisteren een eerlijk gesprek met Waldek, en eergisteren een eerlijk gesprek met Julia. Voor mij
ikke schreef:
hannanaske schreef:
martha schreef:Maar ik begrijp niet waarom Simonne niet zegt tegen Waldek en Julia dat zij de "koes" in de ziekenhuiskamer heeft gezien, zelfs tegen Frank houdt zij haar mond. :denk:
Het is in elk geval duidelijk dat ze niet staat te popelen omdat die twee ietske hebben. Waarschijnlijk negeert ze het omdat ze moeilijk enthousiast kan reageren op hun verhouding, want dat zou in strijd zijn met haar ware gevoelens. Ik vermoed dat ze die wegsteekt om niet door de mand te vallen, of misschien is het voor zichzelf niet duidelijk dat ze met die jaloezie kampt.

Toen ze vandaag aan tafel zat met Frank om over Kaat te praten, viel het ook weer op dat Simonne totaal niet kan rekenen op steun van Frank. Niet veel later komt Waldek erbij zitten en haar blik sprak (voor mij althans) boekdelen.
Ik denk dat ze bang is om haar beste vriend te verliezen aan Julia. En mss steekt het ook omdat Julia ook haar beste vriendin is. Als die twee effectief samen een koppel zullen vormen dan kan Simonne met niemand meer praten.
:doh: :?: :?: :?: :?:
Simonne had gisteren een eerlijk gesprek met Waldek, en eergisteren een eerlijk gesprek met Julia. Voor mij wijst niets erop dat ze een liefderelatie tussen haar beide goede vrienden een vals hart toedraagt. :denk:
voila! En toen kreeg ik nog ongelijk! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

annekeHU schreef:
Flower-Power schreef:Wat was dat nu voor een rare bevlieging van Simonne om ineens Waldek te kussen :crazy:
Dat slaat gewoon totaal nergens op.
Als men hier verder een verhaal gaat rond maken is dat echt wel zeer ver gezocht en zeer raar :crazy:
Eerlijk gezegd zag ik dat al lang aankomen, dat er tussen die 2 iets zou gebeuren. Eigenlijk al vanaf halverwege het seizoen, toen Waldek bij Frank en Simonne introk.
Ik ook! En de nogal "vreemde" reactie van Simonne toen Julua zei dat ze met Waldek samen was.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Lazylady schreef:
Lazylady schreef:
annekeHU schreef:
Flower-Power schreef:Wat was dat nu voor een rare bevlieging van Simonne om ineens Waldek te kussen :crazy:
Dat slaat gewoon totaal nergens op.
Als men hier verder een verhaal gaat rond maken is dat echt wel zeer ver gezocht en zeer raar :crazy:
Eerlijk gezegd zag ik dat al lang aankomen, dat er tussen die 2 iets zou gebeuren. Eigenlijk al vanaf halverwege het seizoen, toen Waldek bij Frank en Simonne introk.
Ik ook! En de nogal "vreemde" reactie van Simonne toen Julua zei dat ze met Waldek samen was.

Ja oké dat zat er eerder in
MAAR het is gewoon raar en dom omdat ondertussen Waldek zo gelukkig is met Julia enfin dat beweerd hij toch steeds.
Door nu Simonne terug te kussen - want zei is begonnen - toont hij eigenlijk aan dat hij de hele tijd zat te liegen wat betref zijn gevoelens voor Julia - kan het niet anders verklaren waarom hij anders Simonne zou kussen. Of gaat hij beweren dat hij plots verliefd is geworden op Simonne? of dat hij plots verliefd is op twee vrouwen tegelijkertijd.
En Simonne domme zet zo je beste vriendin bedriegen :crazy:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Een mogelijke start voor volgend seizoen >> Frank komt tijdens de eerste aflevering al tot inkeer wat betreft Kaat, gaat terug naar Taxi Leo en betrapt daar Simonne en Waldek. :)
(maar dat zal het wellicht niet worden)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Arme Julia
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit het 'lappentopic'
nounake schreef:
jessie V. schreef:Er wordt hier dan wel alleen geëist dat Simonne toegeeft. Frank heeft duidelijk gezegde dat hij dat "nooit zal kunnen".
Dat is toch geen "toegeven" ...dat is gewoon een beetje begrip en geduld. Kaat heeft dat geduld zeker en vast waarom kan Simonne dat dan niet ? Ze maakt Kaat even ongelukkig hierdoor en met de tijd zou Frank wel stilaan bijdraaien op zijn eigen tempo en volgens zijn eigen gecompliceerd karakter .Als moeder weet Simonne dat haar dochter heel verdrietig is dat haar ouders uit mekaar zijn door haar "schuld" ( ook al kan ze daar niks aan doen ocharme) dus zij zal opgelucht zijn als Frank en Smonnez terug onder één dak wonen.
Als Frank zegt dat het niet kan, dat het nooit zal lukken - dan blijven er niet veel opties meer over he.
Simonne had kunnen toegeven en Frank terug in huis nemen. En dan?
Kaat stiekem zien?
Haar leven delen met een man die opstaat en weggaat als hij zijn dochter ziet, omdat hij walgt van haar?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Arme Julia
Wel,heu...Julia is anders ook niet mis hé. Haar echtgenoot, dan Frank-Cois-Guy-Luc-Waldek, toch niet zo slecht niet?
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zoals een echte keukenprinses hé : van alles eerst zelf proeven :yup: :yup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Even gekopieerd uit het 'lappentopic'
nounake schreef:
jessie V. schreef:Er wordt hier dan wel alleen geëist dat Simonne toegeeft. Frank heeft duidelijk gezegde dat hij dat "nooit zal kunnen".
Dat is toch geen "toegeven" ...dat is gewoon een beetje begrip en geduld. Kaat heeft dat geduld zeker en vast waarom kan Simonne dat dan niet ? Ze maakt Kaat even ongelukkig hierdoor en met de tijd zou Frank wel stilaan bijdraaien op zijn eigen tempo en volgens zijn eigen gecompliceerd karakter .Als moeder weet Simonne dat haar dochter heel verdrietig is dat haar ouders uit mekaar zijn door haar "schuld" ( ook al kan ze daar niks aan doen ocharme) dus zij zal opgelucht zijn als Frank en Smonnez terug onder één dak wonen.
Als Frank zegt dat het niet kan, dat het nooit zal lukken - dan blijven er niet veel opties meer over he.
Simonne had kunnen toegeven en Frank terug in huis nemen. En dan?
Kaat stiekem zien?
Haar leven delen met een man die opstaat en weggaat als hij zijn dochter ziet, omdat hij walgt van haar?
Wat Frank zegt is zelden wat hij voelt. Dat hebben we meer dan duidelijk gezien tijdens de eerste "Frank aanvaardt zijn kind niet" verhaallijn. En nee Frank terug in huis nemen moest niet betekenen dat ze tegen haar dochter moet kiezen of die stiekem moet zien. Ze konden ook een proberen een gouden middenweg te vinden waarbij Simonne haar dochter zo veel kan zien als ze wil (door bijvoorbeeld die dochter te gaan bezoeken ipv omgekeerd) zonder Frank te dwingen van stante pede de situatie van zijn zoon/dochter te aanvaarden. Dat is namelijk wat koppels normaal gezien doen: oplossing zoeken. En ik had echt geen indruk van walging bij de Frank die ik gisteren huilend in de armen van Toon zag vallen. Ik meer de indruk dat Frank er echt van afziet dat hij zijn zoon, zijne Franky, nooit meer zal terug zien. En Kaat aanvaarden lost dat niet zomaar op. Ze zullen nooit meer de vader-zoon dingen kunnen doen die ze vroeger deden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Dat een voorstel tot compromis wenselijk ware geweest, is al eerder gezegd in deze topics. ;)

En ja, hij heeft zijn zoon verloren, maar heeft er ook een dochter bij.
Alleen wil hij dat niet inzien en houdt hij teveel vast aan dat verlies.
En hier zou therapie kunnen helpen, maar ook daar is niet (meer) over gesproken.

Edit: ik vraag mij af wat Frank zou gedaan hebben als Franky een zwaar ongeval had gehad.
Dan hadden ze ook een aantal vader-zoon-dingen niet meer samen kunnen doen.
Zou hij dan ook weggelopen zijn? :razz:
Laatst gewijzigd door satine op za 25 jun 2016, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Plaats reactie