Eens benieuwd wat zijn rol zal zijn.
Moderator bericht:
Alternatief? Hij zag er als een gothic-artiest uit.Omega schreef:Hij zag er alleszins zeer deftig uit (ookal door dat haar dat niet meer zwart geverfd is zoals toen, hij ziet er nu minder 'alternatief' uit). Misschien is hij wel een gerespecteerd zakenman geworden.
Er is ooit eens gezegd (een paar seizoenen geleden) dat hij politieagent zou geworden. Ik viel wel van mijn stoel toen ik hem terug hoorde.lord F. schreef:Alternatief? Hij zag er als een gothic-artiest uit.Omega schreef:Hij zag er alleszins zeer deftig uit (ookal door dat haar dat niet meer zwart geverfd is zoals toen, hij ziet er nu minder 'alternatief' uit). Misschien is hij wel een gerespecteerd zakenman geworden.
Het zal intussen wel een gladde zakenman zijn.
Oei nee tis Peggy. De stuk heb ik gemist daarstrakskaren87 schreef:Straks is Benny de baas van het poetsbedrijf. Karin ging daar toch bezoek van krijgen?
Nee, Peggy is de baas niet. Peggy is diegene die komt poetsen.karen87 schreef:Oei nee tis Peggy. De stuk heb ik gemist daarstrakskaren87 schreef:Straks is Benny de baas van het poetsbedrijf. Karin ging daar toch bezoek van krijgen?
Verassing? Behalve de dode Walter.... Hmmmm ik ben even niet meeLolplayer schreef:Leuke verassing !
Nu nog Felicienne en heel de cast van aflevering 1 zit terug in de serie![]()
(met uitzondering dode Walter)