Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Borusia D09
- Nog geen rang
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Hallo iedereen, sorry voor het storen. Nieuw hier en al direct ambetante vragen stellen, maar wat hield de slotscene van vandaag nu eigenlijk in? Door mijn visuele beperking heb ik dat even gemist. Bedankt. 
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
WelkomBorusia D09 schreef:Hallo iedereen, sorry voor het storen. Nieuw hier en al direct ambetante vragen stellen, maar wat hield de slotscene van vandaag nu eigenlijk in? Door mijn visuele beperking heb ik dat even gemist. Bedankt.
Er bestaan helemaal geen ambetante vragen
Marianne vond een revolver in een schuif, denk ik, en daar schrok ze zichtbaar van.
William was er niet, Tom wel, maar denk iet dat hij het (al) gezien heeft
0 x
-
Borusia D09
- Nog geen rang
Ah, merci voor de info.
Zal morgen wel iets mee gebeuren.
0 x
-
ikke
- x 435
'k Was 't al vergeten, maar nu je't zegt!Duimelijntje schreef:WelkomBorusia D09 schreef:Hallo iedereen, sorry voor het storen. Nieuw hier en al direct ambetante vragen stellen, maar wat hield de slotscene van vandaag nu eigenlijk in? Door mijn visuele beperking heb ik dat even gemist. Bedankt.
Marianne vond een revolver in een schuif, denk ik, en daar schrok ze zichtbaar van.
Ik vond het wel een vreemde plaats om een revolver te verbergen. Onder een bloemenvaas, begot!
Dat is toch iets wat Marianne toch regelmatig gebruikt(vroeger toch?!)?
Daar kan ik met mijn verstand nu toch echt niet bij, tenzij William wou dat Marianne die revolver zag en liefst ook nog eens vastpakt?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Om te muggenziften >> in één van de bovenste kasten in de keuken. In een schuif zou het nogal lomp zijn.Duimelijntje schreef:WelkomBorusia D09 schreef:Hallo iedereen, sorry voor het storen. Nieuw hier en al direct ambetante vragen stellen, maar wat hield de slotscene van vandaag nu eigenlijk in? Door mijn visuele beperking heb ik dat even gemist. Bedankt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Achter de bloemenvaas was ook niet meteen de beste plaats.lord F. schreef: In een schuif zou het nogal lomp zijn.
Tenzij W. wil dat Marianne het vindt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ook waar.satine schreef:Achter de bloemenvaas was ook niet meteen de beste plaats.lord F. schreef: In een schuif zou het nogal lomp zijn.
Maar waarom zou Walter willen dat Marianne die revolver vindt?
0 x
-
ikke
- x 435
???lord F. schreef:Ook waar.satine schreef:Achter de bloemenvaas was ook niet meteen de beste plaats.lord F. schreef: In een schuif zou het nogal lomp zijn.
Maar waarom zou Walter willen dat Marianne die revolver vindt?
Mag ik even speculeren?satine schreef:
Waarom zouden haar vingerafdrukken op het wapen moeten staan?
William heeft misschien een scenario voor ogen: Hij betrapt Marianne met de revolver in haar handen, en wil haar verhinderen iets doms te doen en in de schermutseling die daarmee gepaard gaat, gaat het wapen toch ("per ongeluk") af en wordt Marianne gedood, of heel zwaar gewond...
Of hij gebruikt meteen het wapen, met de vingerafdrukken van Marianne, om haar te doden... en vertelt dan bovenvermeld verhaaltje...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Volgens mij wou William (Walter voor onze vrienden uit Gent
) helemaal niet dat Marianne die revolver vond. Marianne zal wel ergens vazen staan hebben waar ze makkelijker bij kan. Hier had ze al een laddertje nodig om helemaal bovenaan in een kast die waarschijnlijk nooit gebruikt wordt te kunnen, want ik dacht nog dat ze met haar hoge hakken van het opstapje zou donderen
. Ik heb ook zo'n kast, in meer dan een jaar niet in gekeken
! Het was wel een spannende aflevering.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ben ik de enige die het er gisteren een beetje over vond met die "party"? Al was het wel leuk voor Nancy natuurlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nee, niet echt. Persoonlijk vind ik het hele gedoe rond Nancy & Dieter er een beetje over. Sommige momenten valt Nancy nog goed mee, maar de laatste tijd vind ik het weer teveel karikatuur....Lazylady schreef:Ben ik de enige die het er gisteren een beetje over vond met die "party"? Al was het wel leuk voor Nancy natuurlijk.
1. Nancy is stomdronken op cafe en begint te vechten.
2. Nancy gaat op reis en sleept haar koffers te voet naar de luchthaven.
3. Nancy komt haar dochter bezoeken met een set oorverwarmers, een bambischriftje
4. Nancy begint weer over haar lelijk trouwkleed.
5. Nancy en haar 'goede raad' om te scheiden...
pas op; ik vind Nancy ook een leuk personage, maar een beetje minder mag wel. Temeer omdat ze ervoor wel redelijk goed meeviel, dat het zo opvalt. Sinds Eddy in de bak zit, raakt ze eigenlijk alleen nog maar in gênante situraties
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Idd, nog niet redelijk.hannanaske schreef:Persoonlijk vind ik het hele gedoe rond Nancy & Dieter er een beetje over.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik vond het *geeuw, geeuw*. Waarom kan Thuis niet zoals vroeger eindigen einde mei ? Vorig seizoen was ook de maand mei schermvulling en dit jaar idem dito. Nog een week of 2 doorbijten en dan naar een finale die hopelijk wat vonken geeft. En Dieter in zijn gala politie uniformLazylady schreef:Ben ik de enige die het er gisteren een beetje over vond met die "party"? Al was het wel leuk voor Nancy natuurlijk.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik was nog even bang dat verwacht werd dat Dieter zou gaan strippen met dat uniform - toch een Chippendale voor Nancy. Zo maf zijn ze momenteel wel bezig met die verhaallijn.
Gelukkig liet men hem in zijn waarde en werd Nancy niet nog meer genant neergezet.
Gelukkig liet men hem in zijn waarde en werd Nancy niet nog meer genant neergezet.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, ik hoop dat ze ooit inzien dat ze beter terugkeren naar 3 maanden zomerstop.martha schreef:Ik vond het *geeuw, geeuw*. Waarom kan Thuis niet zoals vroeger eindigen einde mei ? Vorig seizoen was ook de maand mei schermvulling en dit jaar idem dito. Nog een week of 2 doorbijten en dan naar een finale die hopelijk wat vonken geeft. En Dieter in zijn gala politie uniformLazylady schreef:Ben ik de enige die het er gisteren een beetje over vond met die "party"? Al was het wel leuk voor Nancy natuurlijk.awel, ik vraag me af : mag dat (privé) ? Gelukkig hebben ze nog niet getoond dat Nancy in een politiecombie zat op weg naar de frens met de nodige zwaailichten en geluid
![]()
Verhalen worden toch maar eindeloos gerekt.
0 x