Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
BELACHELIJK die scene gisteren !
Hoe karikaturaal kunne ze Nacy nu nog maken ?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

...door haar te voet naar de luchthaven te laten vertrekken, gekleed in haar standaard Nancy-outfit en met een rose trolley aan de hand.nounake schreef:BELACHELIJK die scene gisteren !![]()
![]()
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat zou er echt over zijn, zeker als er in de verste verte geen luchthaven in de buurt is, stel u voor dat ze het zo zot zouden maken in ThuisCaptain Cuckoo schreef:...door haar te voet naar de luchthaven te laten vertrekken, gekleed in haar standaard Nancy-outfit en met een rose trolley aan de hand.nounake schreef:BELACHELIJK die scene gisteren !![]()
![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Was dat niet aan het station?Captain Cuckoo schreef:...door haar te voet naar de luchthaven te laten vertrekken, gekleed in haar standaard Nancy-outfit en met een rose trolley aan de hand.nounake schreef:BELACHELIJK die scene gisteren !![]()
![]()
Maar het is idd belachelijk vooral omdat haar schoonzoon toch thuis was en haar dochter mede-eigenaar is van een taxibedrijf dat hele dagen op en af rijdt naar de luchthaven.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Maar er moest nu eenmaal een korte scene met Dieter plaatsvinden ........ en die werkt nu eenmaal niet op de luchthaven 
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Jules
- Poster rang 1

Wat denkt Tom wel, dat arm schaap zo knijpen en dooreenschudden! En ze heeft waarschijnlijk al zoveel trauma's van al die tijd met Eddy. Ik vond dat ze nog gauw toegaf. Ik zou zeggen, hopelijk heeft ze Tom een valse naam en plaats van dat kuuroord opgegeven om van hem af te zijn... maar Nancy kennende is dat wellicht ijdele hoop.
Ik hoop maar dat ze zelf in Zwitserland niet in gevaar geraakt.
En nu kan je wel vinden dat haar outfit karikaturaal is maar als zij dat nu graag ziet? 't Zijn misschien de beste kleren die ze op dit moment heeft. En haar regenjas is misschien de enige jas die ze heeft. En die roze rolvalies vind ik best leuk, veel toffer dan mijn zwarte!
Maar ik vind wel dat Peter haar naar de luchthaven en tot aan de correcte check-in had mogen brengen. Nu gaat ze in haar eentje: wel je moet het maar doen, op die leeftijd zo ver uit haar "comfortzone" in haar eentje naar de luchthaven en in een vliegtuig stappen! Ik vind luchthavens keiverwarrend, ik hoop dat ze haar vliegtuig niet mist door verloren te lopen.
En nu kan je wel vinden dat haar outfit karikaturaal is maar als zij dat nu graag ziet? 't Zijn misschien de beste kleren die ze op dit moment heeft. En haar regenjas is misschien de enige jas die ze heeft. En die roze rolvalies vind ik best leuk, veel toffer dan mijn zwarte!
Maar ik vind wel dat Peter haar naar de luchthaven en tot aan de correcte check-in had mogen brengen. Nu gaat ze in haar eentje: wel je moet het maar doen, op die leeftijd zo ver uit haar "comfortzone" in haar eentje naar de luchthaven en in een vliegtuig stappen! Ik vind luchthavens keiverwarrend, ik hoop dat ze haar vliegtuig niet mist door verloren te lopen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waarom Peter? Heeft één van haar dochters toevallig geen eigen taxibedrijf?Jules schreef:Wat denkt Tom wel, dat arm schaap zo knijpen en dooreenschudden! En ze heeft waarschijnlijk al zoveel trauma's van al die tijd met Eddy. Ik vond dat ze nog gauw toegaf. Ik zou zeggen, hopelijk heeft ze Tom een valse naam en plaats van dat kuuroord opgegeven om van hem af te zijn... maar Nancy kennende is dat wellicht ijdele hoop.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

-
Jules
- Poster rang 1

Dat zei ik ook al, amai je moet het maar doen! Ik zou verloren lopen. Luchthavens zijn zo verwarrend!flodderke schreef:Straffe Nancy, nog nooit gevlogen en alleen in de luchthaven !
Hopelijk mist ze haar vliegtuig niet!
Yep, sorry niet aan gedacht! 'k Was zeker nog niet goed wakker.Captain Cuckoo schreef: Waarom Peter? Heeft één van haar dochters toevallig geen eigen taxibedrijf?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Waarschijnlijk ontmoet ze Tom op de luchthaven die ervoor zal zorgen dat ze tijdig op het juiste vliegtuig zit. Ik zie het anders ook niet meteen goedkomen. 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Linne
- Poster rang 2

Marianne zal Nancy blij ontvangen in de wetenschap dat de kinderen van niets weten. Zij had kunnen denken dat dit ter sprake zou komen als ze oppas zoekt voor Britney. Volgens Nancy mag Femke dat weten want dat is niet tegen een " kind " van Marianne.
Als ze toegeeft dat Tom het weet zou men WIlliam zijn gezicht moeten zien. Even terzijde : Tom laat zijn moeder niet in de steek ook al pakt hij het niet altijd even juist aan, ik begrijp daarom wel dat hij het uit Nancy moest krijgen waar zijn moeder zat.
Als ze toegeeft dat Tom het weet zou men WIlliam zijn gezicht moeten zien. Even terzijde : Tom laat zijn moeder niet in de steek ook al pakt hij het niet altijd even juist aan, ik begrijp daarom wel dat hij het uit Nancy moest krijgen waar zijn moeder zat.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nancy geraakt alleen en zonder probleem van Thuisdorp tot aan het hotel aan het meer van Genève, maar het lukt haar daar niet om aan de balie uit te leggen dat ze Marianne zoekt. 
0 x
-
ikke
- x 435
't Probleem werd door Marianne zelf opgelost, dus waarom hier moeilijk doen?Captain Cuckoo schreef:Nancy geraakt alleen en zonder probleem van Thuisdorp tot aan het hotel aan het meer van Genève, maar het lukt haar daar niet om aan de balie uit te leggen dat ze Marianne zoekt.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
We hebben Nancy duidelijk onderschat.
Ik moest vooral lachen omdat ze zo enthousiast klonk over haar maaltijd op het vliegtuig.
Met welke boeiing heeft die in godsnaam gevlogen?
Ik moest vooral lachen omdat ze zo enthousiast klonk over haar maaltijd op het vliegtuig.
Met welke boeiing heeft die in godsnaam gevlogen?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Of ze er nu in slaagde om zich verstaanbaar te maken of niet, het was gewoon zalig om haar Marianne te horen beschrijven. Pas très grande, zoiets ongeveer, chevaux blonde van 't potteke natuurlijk...
En dat de receptioniste het niet begreep, so what? Nancy durfde het tenminste toch proberen
En dat de receptioniste het niet begreep, so what? Nancy durfde het tenminste toch proberen
0 x