Niet dus.

Neenee. Laat hem maar gerust in onwetendheid. Dan denkt hij eindelijk eens dat er een meisje is dat geen interesse heeft in hem. Anders gaat hij denken "Ah, maar het komt doordat ze nog in de overgang van man naar vrouw is" en legt hij de reden weer buiten zichzelf.Caligula schreef:Eigelijk zou iemand aan Toon moeten vertellen hoe het zit met Kaat. Dan heeft hij alles au grand complet!
Vrij zielig van Judith. Ze verbreekt inderdaad haar beroepsgeheim.Caligula schreef:Tja Toontje,met Judith heb je het nu ook verkorven.
Technisch gesproken had hij alleen het woord van Tamara, dus wist hij het niet (zeker).Caligula schreef:Beroepsgeheim,tja. Toon weet dat Tamara zwanger is,dat is geen geheim alleen wil hij het niet geloven. Ik vind dat Judith hem eens flink op zijn plaats gezet heeft.
Ik ben het vierkant eens met die grote neeee.Jules schreef:Neenee. Laat hem maar gerust in onwetendheid. Dan denkt hij eindelijk eens dat er een meisje is dat geen interesse heeft in hem. Anders gaat hij denken "Ah, maar het komt doordat ze nog in de overgang van man naar vrouw is" en legt hij de reden weer buiten zichzelf.Caligula schreef:Eigelijk zou iemand aan Toon moeten vertellen hoe het zit met Kaat. Dan heeft hij alles au grand complet!
Vierkant mee eens.satine schreef:Technisch gesproken had hij alleen het woord van Tamara, dus wist hij het niet (zeker).Caligula schreef:Beroepsgeheim,tja. Toon weet dat Tamara zwanger is,dat is geen geheim alleen wil hij het niet geloven. Ik vind dat Judith hem eens flink op zijn plaats gezet heeft.
Ze heeft dus het beroepsgeheim wel degelijk geschonden.
En Toon was overdonderd door haar reactie, maar hij had wel gelijk toen hij dat zei.
Het was totaal ongepast.