Ik denk niet dat ze momenteel al toe is aan een nieuwe relatie, dus ik zie niet goed in waarom ze dingen moet gaan forceren.
Toeschietelijker moest ze volgens mij niet zijn. Maar 't was wel veel minder stroef geweest als ze wat relaxter was geweest.jessie V. schreef:Maar ze kon wel een beetje toeschietelijker zijn, in die zin dat ze gewoon met hem gepraat zou hebben. Ze zat erbij of ze hem ervan verdacht ieder moment ten aanval te zullen gaan. Ze had er toch in toe gestemd iets met hem te gaan drinken?
En als die echtgenoot dan toch nog leeft en plots voor de deur staat, wat dan?Lolplayer schreef:Nee, ze moet verder gaan met haar leven.satine schreef:Charité is getrouwd, maar haar man is vermist.flodderke schreef:Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.
Ze weet niet of hij nog leeft, maar die kans bestaat wel.
Waarom moet zij dan gekoppeld worden aan iemand anders?
Is ze niet ok zonder partner hier?
Misschien voelt ze wel een klik maar blokt ze het meteen af omdat ze bang is voor wat ze zou kunnen voelen?Flower-Power schreef:Het is wel duidelijk dat Charité er heel anders over denkt dan Dieter.
Dieter is er van overtuigd dat het iets zal worden, hij zei zelf tegen Tim dat er langst twee kanten een klik was.
Terwijl er volgens mij voor Charité totaal geen klik is, dat kan natuurlijk nog komen, maar... dat hoeft niet mijn gedacht, vind dat het perfect mogelijk moet zijn dat ze gewoon single blijft als ze dat wenst.
Waar is de Charité gebleven die vrolijk godsdienstige liederen liep te zingen tijdens het afstoffen? De zaak van de boze huisbaas is toch opgelost?nounake schreef:Moet die nu echt zo'n treurwilg gezicht opzetten als ze Dieter ziet ? Dat ze toch gewoon zegt dat ze een man heeft die ver weg woont .
Dat was van meetaf aan overduidelijk, vind ik.Caligula schreef:Ja,het is wel zo dat Charité een diepgelovig meiske is en dat ze haar man nog altijd als haar man beschouwt. Zolang het niet bewezen is dat hij overleden is zal Dieter blijven rondtrappelen denk ik.