Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Ja,dat is waar maar de laatste jaren heeft Nancy haar drankprobleem wel onder controle dacht ik.
0 x
Potentia Principatum
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Denk dat dat vooral van de moetes is vanwege Britney.Caligula schreef:Ja,dat is waar maar de laatste jaren heeft Nancy haar drankprobleem wel onder controle dacht ik.
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Zou deze situatie met Eddy nu ook het einde betekenen van het komische koppel Eddy en Nancy?
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Wat er volgende week gebeurt, zijn spoilers.
Gelieve die hier NIET te plaatsen!
Gelieve die hier NIET te plaatsen!
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ik denk alleszins dat er de eerstvolgende dagen weinig komisch aan zal zijn.
Dit is eigenlijk echt een ramp voor Nancy en Britney.
Dit is eigenlijk echt een ramp voor Nancy en Britney.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Allez, Nancy, dat arme schaap zit er voor niks tussen, en toch krijgt zij ondanks haar verdriet andermaal de bagger over zich heen. Toch neemt zij de tijd om rustig een uitleg van de nieuwe situatie te geven aan Britney.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,Nancy krijgt het hard te verduren. Hare onnozele vent kwijt en dan ook nog haar dochter en haar kleinzoon. Dat is niet niks.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Ik heb echt met Nancy te doen. Ze staat er voor de zoveelste keer helemaal alleen voor... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ja, heb ook wel medelijden met haar.
Maar.... Ik denk dat ze het hem later toch gaat vergeven,
niet meteen, maar zogenaamd na enkele jaren.
Waarmee ik bedoel voor de kijkers zit hij dan weken of maanden in de cel,
en als hij er uit komt zijn er ineens jaren voorbij.
Maar.... Ik denk dat ze het hem later toch gaat vergeven,
niet meteen, maar zogenaamd na enkele jaren.
Waarmee ik bedoel voor de kijkers zit hij dan weken of maanden in de cel,
en als hij er uit komt zijn er ineens jaren voorbij.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 583
En ze heeft "madam" marianne niet meer om haar te troosten of om bij haar uit te huilen.Christel schreef:Inderdaad... Ik heb echt met Nancy te doen. Ze staat er voor de zoveelste keer helemaal alleen voor...
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik geloof dat ik mijn mening moet gaan herzien, want het lijkt erop dat Nancy hare Eddy nu geen krediet meer wil en kan geven, niet dat ik dat had verwacht, maar het is omdat ik hier eerder schreef dat ik verwachte dat ze hem na enkele jaren zou vergeven, al kan dat natuurlijk nog steeds, maar ik begin daar nu toch serieus aan te twijfelen. Hij (Eddy) heeft zich een tijdje goed gedragen, naar mijn gevoel mede door invloed van Peter, maar jammer genoeg nu mede onder invloed van diezelfde Peter weer een stommiteit begaan, en dit keer een super grote, die misschien door niemand van de personages, inclusief Nancy kan worden vergeven. Heb wel medelijden met Nancy want in C is ze een goede ziel, ze is alleen jaren op de verkeerde vent gevallen, al is Eddy in C ook niet slecht maar gewoon te impulsief waardoor hij stomme stoten uithaalt de ene groter dan de andere, de ene minder erg dan de andere.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Britney is van Eddy en Femke van Mike, dit zijn twee broers dacht ik toch.
Renzo Fierens ken ik niet van vroeger, was zijn vader gehuwd met Nancy ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zijn vader is idd dé Fierens. Toen die in de bak zat heeft Mike Nancy zwanger gemaakt van Femke.Linne schreef:Britney is van Eddy en Femke van Mike, dit zijn twee broers dacht ik toch.
Nancy haar drie kinderen hebben dus idd elk een andere vader.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Jules
- Poster rang 1

Femke haar redenering is nu dat ze jaren, jarenlang geprobeerd heeft om haar moeder te doen inzien dat Eddy crapuul was en geen goede vent om bij te blijven. Maar Nancy is altijd smoorverliefd op Eddy gebleven, hoe vaak hij ook gewelddadig werd tegenover haar, en hoe vaak hij ook de bak indraaide voor (kleinere) stommiteiten zoals diefstallen en zwendel.Captain Cuckoo schreef:Allez, Nancy, dat arme schaap zit er voor niks tussen, en toch krijgt zij ondanks haar verdriet andermaal de bagger over zich heen. Toch neemt zij de tijd om rustig een uitleg van de nieuwe situatie te geven aan Britney.
Femke redeneert nu: als mijn moeder jaren geleden had geluisterd en haar verstand had gebruikt, was Eddy allang geen factor meer in ons leven en was dit niet gebeurd.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
In de toestand waar Femke zich nu bevindt is die reactie normaal denk ik . Mensen die hun kind op zo'n manier verliezen hebben alle recht in hun reacties ( Ik denk aan de drama's van 1995 met Julie et Melissa ....Die ouders kregen soms ook kritiek op de manier waarop ze reageerden en dat was toch zoooooooo onbegrijpelijk)
0 x