Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 2
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Het is helemaal niet pluis dat Jenny aan Rozaatje de raad geeft haar dochter aan te geven bij de politie.
Ze wou het veel te nadrukkelijk, dat klopt niet.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
wil je nu speculeren op het feit dat Jenny ( en/of Leo) iets met die sabotage te maken hebben?Linne schreef:Het is helemaal niet pluis dat Jenny aan Rozaatje de raad geeft haar dochter aan te geven bij de politie.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu is het wel een feit dat Jenny Peggy ook niet zo moest hebben, ze heeft het in de tijd gedaan meer omwille van Rosa.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het dilemma van Jenny is: moet Peggy zichzelf aangeven, of moet schatteke-Rosa dat doen. Het komt niet eens in haar domme hoofd op om Peggy rustig te laten uitspreken. Snel naar de lappen-afdeling nu !
0 x
-
- Poster rang 2
Zover zoek ik het niet, wel raar dat Jenny er op aandringt, maar ja, 't is ook geen groot licht.annekeHU schreef:wil je nu speculeren op het feit dat Jenny ( en/of Leo) iets met die sabotage te maken hebben?Linne schreef:Het is helemaal niet pluis dat Jenny aan Rozaatje de raad geeft haar dochter aan te geven bij de politie.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heeft Jenny nu naar de flikken gebeld toen Peggy zich aan het opfrissen was?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Ze is zodanig overtuigd van haar eigen gelijk... haar "medelijden" met Peggy is op zich wel lief, maar ondertussen praat ze maar door en gaat ze uit van haar schuld.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Als die nog één keer met schatteke of zoeteke afkomt ga ik brullen denk ik 

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Aie! Niet doen, Poppemieke!nounake schreef:Als die nog één keer met schatteke of zoeteke afkomt ga ik brullen denk ik

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Captain Cuckoo schreef:Aie! Niet doen, Poppemieke!nounake schreef:Als die nog één keer met schatteke of zoeteke afkomt ga ik brullen denk ik

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat vroeg ik mij ook af.Caligula schreef:Heeft Jenny nu naar de flikken gebeld toen Peggy zich aan het opfrissen was?

0 x
-
- x 435
Ik ga eens lekker tegendraads doen: ik vind het goed dat Jenny de politie belde.(aangenomen dat het idd geen toeval was dat de politie binnenkwam nadat Peggy weer boven water was gekomen)satine schreef:Dat vroeg ik mij ook af.Caligula schreef:Heeft Jenny nu naar de flikken gebeld toen Peggy zich aan het opfrissen was?
Op die manier krijgt Peggy ongewild bescherming... Niemand zal haar iets kunnen aandoen terwijl ze in hechtenis is. En ik duim dat het onderzoek goed opschiet zodat we gauw te horen en te zien krijgen dat Peggy onschuldig is.
En dan zijn we klaar voor het vervolg van deze ellenlange verhaallijn: "wie is dan wel schuldig aan de dood van Lucas?"
*ZUCHT*
Bedankt Jenny dat je Peggy behoedde voor nog meer stommiteiten!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja .... eigenlijk is dat waar want met die stomdronken en halfgekke Eddy die daar rondloopt

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Voor het moment loopt hij niet zo stevig meer, maar Peggy is mss wel voorlopig veiliger in de gevangenis.
En vermits Rosa in haar dansroes geen telefoontjes heeft gehoord gaat zus Jenny het texto mogen uitleggen aan mama snuit.
En vermits Rosa in haar dansroes geen telefoontjes heeft gehoord gaat zus Jenny het texto mogen uitleggen aan mama snuit.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Nochtans denk ik niet dat ze in de gevangenis zo vriendelijk zijn tegen "kindermoordenaars" ...
0 x