Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
Vanavond de tweede keer dat het telefoontje van Peggy met de kerel op het cruiseschip ter sprake komt. Als ze niet snel op een cruiseschip springt om aan de beschuldigingen te ontsnappen
, dan zal het minstens een aanvaardbaar mistgordijn maken tot de dag dat wij ooit nog eens iets over Peggy vernemen.

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ik dacht plots stel dat...
Peggy zelfmoord pleegt in de cel en daardoor komt de identiteit van de echte dader nooit naar boven, en wordt er niemand gestraft, en de echte dader blijft met een nog groter schuldgevoel achter.
Peggy zelfmoord pleegt in de cel en daardoor komt de identiteit van de echte dader nooit naar boven, en wordt er niemand gestraft, en de echte dader blijft met een nog groter schuldgevoel achter.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Het zou natuurlijk kunnen, maar 2x zelfmoord in de cel binnen 1 seizoen,(Danny heeft in november/december ook zelfmoord gepleegd) zou niet getuigen van veel creativiteit bij de scenaristen !Fllower-Power schreef:Ik dacht plots stel dat...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Creativiteit zoals alle zaken heeft zijn limieten zelfs bij de Thuisschrijvers.
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Dank u.
Dank u.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Creativiteit en Thuisschrijvers zijn zelfs volstrekt tegenstrijdige begrippen.Caligula schreef:Creativiteit zoals alle zaken heeft zijn limieten zelfs bij de Thuisschrijvers. Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Dank u.

Moderator bericht:
Dit is niet het juiste topic om dit te posten.
Je kan hiervoor terecht in *dit hoekje*
Je kan hiervoor terecht in *dit hoekje*
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Omdat ik nu pas besef dat ik elders mogelijk ongewild gespeculeerd kan hebben (
): Eddy is er zo erg aan toe na zijn overdadig gezuip dat hij zich totaal niks meer herinnert van de camionette. Peggy blijft tegen beter weten in de gevangenis tot nader order.

0 x
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Of hij komt langzaamaan bij en in zijn verwarring begint hij dingen te mompelen die hem verraden?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Daar zit ik eigelijk op te wachten.satine schreef:Of hij komt langzaamaan bij en in zijn verwarring begint hij dingen te mompelen die hem verraden?
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vrees al een beetje dat ze de waarheid zullen rekken tot de seizoensfinale...
(Al hoop ik natuurlijk van niet.)

0 x
-
- x 435
Ik denk nu niet dat ze dit tot einde juni gaan rekken. Haarmaal gezien worden de verhaal(l)ijn(en) die tot hun climax komen in de seizoensfinale midden april-begin mei ingezet.Lazylady schreef:Ik vrees al een beetje dat ze de waarheid zullen rekken tot de seizoensfinale...(Al hoop ik natuurlijk van niet.)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ha,dit seizoen loopt dus weer tot eind juni?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Toon en Waldek gaan de uitdaging aan van de meest attractieve man blijkbaar. Dus ik zie het nog gebeuren dat ze gaan vechten om Kaat. Kaat en Waldek samen zie ik wel zitten..
0 x
-
- x 435
Ik zou qua leeftijdsverschil Kaat liever met Toon zien, maar we mogen niet vergeten dat men waarschijnlijk snel genoeg achter haar geheim zal komen. Ik denk ook dat de kans met Toon groter is, omdat die momenteel niemand meer heeft.
0 x
-
- Poster rang 2
Qua leeftijd past Toon wel, maar Waldek heeft Kaat al gezien op foto en vond ze heel schoon; plus dat de situatie met Julia onduidelijk is. Maar iedereen zal Kaat wel schoon vinden, dus alle opties staan open.
0 x