OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Suske
Poster rang 2
Poster rang 2
x 238
x 187

Re: OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....

Bericht door Suske »

Dit is - wederom - niet de bedoeling van dit topic.

Graag terug
(ontopic)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Het zal eerder omgekeerd zijn. ;)
Denk ik ook. Steeds maar hoger en hoger tot het...ontploft,maar daar denken ze niet aan.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Het zal eerder omgekeerd zijn. ;)
Denk ik ook. Steeds maar hoger en hoger tot het...ontploft,maar daar denken ze niet aan.
Gisteren bij Lieven Van Gils vernomen van Mijnheer de opperschrijver van Thuis, dat het idee "Lucas sterft in een ongeval" door niemand behalve door hemzelf (!) aanvaardbaar voor de verhaallijn werd bevonden.
Méér hoeft daar niet over gezegd worden zeker? :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

(ontopic) :text-thankyouyellow:
Laatst gewijzigd door ikke op vr 26 feb 2016, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:
annekeHU schreef:Ik ben eigenlijk eens benieuwd of het ongenoegen van een aantal kijkers naar voor komt in de kijkcijfers... aan de reacties overal te zien, zouden de kijkcijfers van de eerste helft van februari dus hoger moeten liggen dan die van de 2de helft!
Het zal eerder omgekeerd zijn. ;)
Dat denk ik ook. En hoeveel zijn er niet van die fans die ZOGEZEGD niet meer willen kijken, maar ze weten nog steeds wat er allemaal is gebeurd. :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
lord F. schreef:
annekeHU schreef:Ik ben eigenlijk eens benieuwd of het ongenoegen van een aantal kijkers naar voor komt in de kijkcijfers... aan de reacties overal te zien, zouden de kijkcijfers van de eerste helft van februari dus hoger moeten liggen dan die van de 2de helft!
Dat denk ik ook. En hoeveel zijn er niet van die fans die ZOGEZEGD niet meer willen kijken, maar ze weten nog steeds wat er allemaal is gebeurd. :naughty:
hannanaske schreef:
lord F. schreef:

En hoeveel van dergelijke offtopic berichten zullen dit topic nog komen verprutsen?
:naughty: :naughty: :naughty: (ontopic)

Ter herinnering:" OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen...."
0 x
Suske
Poster rang 2
Poster rang 2
x 238
x 187

Bericht door Suske »

Even ter herinnering: dit topic is er om (eventueel op een ludieke manier) via een open brief je complimenten of grieven te laten weten aan de scenaristen van Thuis. En dan ook echt alsof je dat bericht aan hen richt, en dus niet via een discussie met elkaar.

Om dit topic een beetje leuk en overzichtelijk te houden, zullen verdere offtopic berichten verwijderd worden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Heren/dames scenaristen,

Het verhaal rond Peggy en de bestelwagen en Lucas zit behoorlijk slordig in elkaar. Peggy daar rond laten scharrelen, onder de auto, om een CD op te rapen die in 't midden onder de camionette terechtkwam(hoe is dat mogelijk???) 't Ligt zo voor de hand dat iedereen daardoor Peggy gaat verdenken. Terwijl, als zij aan die auto geknoeid zou hebben, dat nooit gedaan zou hebben om Lucas iets aan te doen. Ze kon niet weten dat en wanneer Femke met die auto zou gaan rijden.Dat is zo logisch en het wordt af en toe wel even genoemd als volkomen bijzaak, maar het is het belangrijkste in de hele zaak.

Konden jullie echt niets beters verzinnen? :thumbdown:
Doe vooral niet op die manier verder anders zal ik er toch wel in slagen om mijn "belofte van niet meer te kijken" waar te maken.
Nogmaals hopende op leukere Thuistijden,

groet Ikke jullie vriendelijk
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Kunnen de jongeren misschien wat minder prominent aan bod komen?
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Goed voorstel, maar ik vrees ervoor. Scenaristen, vergeet aub niet dat de bevolking en dus ook het kijkerspubliek vergrijst. Die hebben geen boodschap aan giechelaars.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke, schrijf eens naar de scenaristen dat ze wel eens wat vaart mogen steken in hun verhaal rond William? Dat ze daar iets teveel in cirkeltjes blijven hangen.
(ik ben niet zo'n brievenschrijver :mrgreen: )
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik steun lord F. hierin. Allé ikke, doe eens een efforke en maak dat de William-lijn laten we zeggen volgende week is afgelopen. :angel:
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Ik steun lord F. hierin. Allé ikke, doe eens een efforke en maak dat de William-lijn laten we zeggen volgende week is afgelopen. :angel:
(ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Heren/dames scenaristen,
Ik kreeg vandaag een verzoek van een luie forummer. Zie rode tekst hieronder:
"schrijf eens naar de scenaristen dat ze wel eens wat vaart mogen steken in hun verhaal rond William? Dat ze daar iets teveel in cirkeltjes blijven hangen.(ik ben niet zo'n brievenschrijver)"
Dat ik aan dit verzoek voldoe, betekent dat ik het eigenlijk wel eens ben met die persoon.
Het duurt toch wel ergerlijk lang eer we mogen te weten komen of William nu Luc als slechterik in Thuis vervangt, dan wel of hij toch voor de charmes van Marianne is bezweken en weer het rechte pad gekozen heeft.
De verhaallijn over en met William is nogal krom. Verlos ons aub gauw uit onze onwetendheid/twijfels. Deze zever duurt nu al meer dan lang genoeg.
Tot de volgende
grt Ikke
Laatst gewijzigd door ikke op do 03 mar 2016, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Beste scenaristen,

Het is goed geweest, stop ermee. Er zijn nog enkele personages over met wie jullie verder kunnen, maar de meeste zijn aangebrand en waardeloos voor verdere verhaallijnen.

Peggy kan nooit nog terug, niemand wil die nog in huis.
Luc: idem, en al veel langer dan Peggy
Franky/Kaat: goed gevonden, konden we iedereen maar van geslacht veranderen, of desnoods van identiteit, verstand, verleden, herinneringen...
Marianne: ok, geef maar toe, het is een dubbelganger, zoals Manfred??
Femke en Peter: echte mensen komen zoiets niet snel te boven en ik wil geen jaaaaaren op hun sippe kop kijken, eruit schrijven dus
Paulien: ok dat ongeluk met jens was een ongeluk, maar dat draag je wel mee, een intermezzo in China verandert daar niet veel aan, ook op haar sippe kop wil ik geen jaren kijke, exit Paulien

Hou ermee op nu er nog enkele personages over zijn!
0 x
Plaats reactie