Speculaties op de spoilers
-
Summer85
- Poster rang 1

Re: Speculaties op de spoilers
Ik had verwacht rond de feestdagen te horen dat Femke dan toch zwanger was van nr 2. Misschien binnenkort dan? Is dat hun 'goed nieuws'?
0 x
-
irissaxo
- Nog geen rang
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
zou paulien naar de gevangenis moeten? aangezien ze der een tijdje uitgaat....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik zou mij in het verlengde van die gedachte zelfs al durven af te vragen of Paulien in dezelfde cel zal zitten als Peggy.Duimelijntje schreef:zou paulien naar de gevangenis moeten? aangezien ze der een tijdje uitgaat....
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Paulien naar de gevangenis, dat zou echt erg zijn. Ze was niet in fout, niet dronken of onder andere invloed. Te snel reed ze ook niet denk ik. Het was een spijtig ongeval. Haar enorme schuldgevoel is al een straf op zich. Misschien gaat ze wel bekomen bij Katrien?
Iets anders, ik hoop dat met Hanna alles goed blijft gaan. Ik heb ergens horen waaien dat Wiske er zou gaan opliggen ofzoiets? Ik hoop héél hard dat het maar een kwakkel is. Er zijn nog zoveel mogelijke verhaallijnen met nieuwe ouders!
Iets anders, ik hoop dat met Hanna alles goed blijft gaan. Ik heb ergens horen waaien dat Wiske er zou gaan opliggen ofzoiets? Ik hoop héél hard dat het maar een kwakkel is. Er zijn nog zoveel mogelijke verhaallijnen met nieuwe ouders!
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

van dat op gaan liggen, dat heb ik ergens gespeculeerd. Maar ik denk niet dat het een spoiler is.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Ik heb een slecht voorgevoel, ik ben namelijk bang dat er iets gaat gebeuren met Hannah op het moment dat Sam en Tim op Valentijn weekend zijn. En dat Toon dan verantwoordelijk is, want hij is de oppas. Want als je de spoilers voor volgende week leest...
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Seraph
- Poster rang 1

Ach, kansen ziGroteThuisfan!!! schreef:Ik heb een slecht voorgevoel, ik ben namelijk bang dat er iets gaat gebeuren met Hannah op het moment dat Sam en Tim op Valentijn weekend zijn. En dat Toon dan verantwoordelijk is, want hij is de oppas. Want als je de spoilers voor volgende week leest...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En in de aftiteling zagen we vandaag volgens mij een glimp van "Axel", de griezel waar Peggy een paar jaar geleden door lastiggevallen werd en waarvoor ze de pepperspray aanschafte die ervoor gezorgd heeft dat Casper per ongeluk van de trap in de Noorderzon viel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mensen die zich in een soap, getooid met een gebreid mutsje achter een boom proberen te verschuilen, hebben zelden goede bedoelingen.Christel schreef:En in de aftiteling zagen we vandaag volgens mij een glimp van "Axel", de griezel waar Peggy een paar jaar geleden door lastiggevallen werd en waarvoor ze de pepperspray aanschafte die ervoor gezorgd heeft dat Casper per ongeluk van de trap in de Noorderzon viel...
Axel zal zich moeten haasten, wil hij Eddy en Peter vóór zijn...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Oei en ik dacht dat het te maken had met Charité. Peggy mocht toch van Ann Sandrientje komen halen. Ik dacht dat het de "huisbaas" was van Charitié die zich verstopte, klaar om binnen te glippen op het moment dat Peggy aanbelt. Zodoende dat Peggy ofwel gewond geraakt ofwel de heldin zal worden die de belager van Charité kan uitschakelen (een beetje een herhaling van de gijzeling door Guy in het doktershuis van enkele seizoenen terug).
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Het is nochtans wel diezelfde acteur. En de beschrijving die Peggy gaf was ook wel vaag. Zo lopen er 1000den rond. Die huisbaas kan toevallig ook een baard hebben.martha schreef:Oei en ik dacht dat het te maken had met Charité. Peggy mocht toch van Ann Sandrientje komen halen. Ik dacht dat het de "huisbaas" was van Charitié die zich verstopte, klaar om binnen te glippen op het moment dat Peggy aanbelt. Zodoende dat Peggy ofwel gewond geraakt ofwel de heldin zal worden die de belager van Charité kan uitschakelen (een beetje een herhaling van de gijzeling door Guy in het doktershuis van enkele seizoenen terug).
En Peggy had niet zoveel oogcontact met de bizarre man die ondertussen flink veranderd is, dus logisch dat ze hem niet onmiddellijk herkende.
Maar het voorspelt idd héél weinig goeds.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Djenner
- Poster rang 2

Vraag me af of we Peggy gisteren voor het laatst in beeld zagen? Toen Femke in de cel zat, hebben ze daar ook nooit gefilmd.
Een andere optie is: de waarheid ( wat die ook is) komt aan het licht en Peggy besluit opnieuw te gaan varen omdat ze zo teleurgesteld is in haar ouders, familie, Renzo,....dat ze in het thuisdorp niet meer wil blijven.
Een andere optie is: de waarheid ( wat die ook is) komt aan het licht en Peggy besluit opnieuw te gaan varen omdat ze zo teleurgesteld is in haar ouders, familie, Renzo,....dat ze in het thuisdorp niet meer wil blijven.
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Zelfmoord in de gevangenis is anders ook een thema dat in thuis nog niet is aangehaald. Zeker aangezien Belgie hier kampioen in is, kan het misschien wel zijn dat ze dat thema gaan aankaarten.
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Danny toch?Lolplayer schreef:Zelfmoord in de gevangenis is anders ook een thema dat in thuis nog niet is aangehaald. Zeker aangezien Belgie hier kampioen in is, kan het misschien wel zijn dat ze dat thema gaan aankaarten.
0 x