Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Arciat
Nog geen rang

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door Arciat »

Geen goede reclamezet voor Thuissponsor ERA en zeker niet voor makelaar Toye die wel echt bestaat:

https://www.era.be/fr/immotoye

In mijn buurt staan nl 2 huizen te koop met een bord ERA Immo Toye. En neen, ik woon niet in Thuisdorp.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Maar die makelaar was Ann toch al komen verwittigen dat hij de woensdag zou komen?
We zagen dat ze probeerde te onderhandelen om een andere dag te nemen omdat woensdag de drukste dag is,
maar Marianne had het nu eenmaal zo geregeld.

Dat is natuurlijk geen enkel excuus van die makelaar om zomaar binnen te vallen, maar Ann leek dat precies
ook wat vergeten te hebben.
Ik wil maar zeggen dat ik Nancy nu niet meteen verdenk dat ze gehandeld heeft in opdracht van Marianne.
Ik denk dat ze wél in staat is om dit op eigen initiatief te doen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

En zelfs als de woensdag vastgelegd werd weet hij dat daar een dokterspraktijk is en mogelijk een patiënt op bezoek.
Dan bel je aan de voordeur en je meldt je aan of tenminste klop je op de deur van de praktijk en wacht je tot je binnegelaten wordt. Maar je loopt daan niet gewoon door als een museumgids met een rij mensen achter je wanneer je ziet dat er een patiënt op de onderzoektafel ligt.
Die makelaar kent zijn wereld niet. :boo:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Arciat schreef:En zelfs als de woensdag vastgelegd werd weet hij dat daar een dokterspraktijk is en mogelijk een patiënt op bezoek.
Dan bel je aan de voordeur en je meldt je aan of tenminste klop je op de deur van de praktijk en wacht je tot je binnegelaten wordt. Maar je loopt daan niet gewoon door als een museumgids met een rij mensen achter je wanneer je ziet dat er een patiënt op de onderzoektafel ligt.
Die makelaar kent zijn wereld niet. :boo:
Ann duidelijk ook niet. Als je weet dat er (ongewenst) bezoek kan komen, dan zorg je toch dat die niet letterlijk met de deur in huis kan vallen?!
Allez, bij mij zou dat toch nooit lukken, hoor.
2 ferme lappen voor dokter Ann! En een toemaatje: :boo:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat het sponsor makelaarsbureau en de heerToye supercontent gaan zijn met deze "reclame" die door + 1miljoen kijkers gezien is. Zouden ze sponsor blijven? Nu slechte reclame is ook reclame hé.
Een lap voor de makelaars
Een lap voor Toye
En surtout, een reuzelap voor de scenaristen! :boo:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Collectieve lap voor de bedenkers van die onzin. Na "De dubbelganger van Frank"," Marianne rijdt met haar rolstoel door het mulle zand", "Franky verandert in een vrouw", "Oeps, ik heb nog een dochter" dacht ik telkens dat het niet onnozeler kon. Toch wel! Geef toe, vindingrijk in onlogische verhaallijnen zijn de scenaristen wèl. :teasing-binkybaby:
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Het lijkt erop dat de scenari op een minimum tijd in elkaar gestoken moeten worden. Hé jongens, 5 minuutjes en we moeten een tafereeltje hebben. Leerlingen van de lagere school zouden iets beters dan dat brengen voor de eindjaaropvoering.
Ja een reuzelap voor hen + nog een tiental extra omdat ze zo vergetelijk zijn (deze wou ik allang uitdelen).
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Arciat,ik doe er bij deze nog een paar bij!
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben blij dat we allemaal nog gezellig kijken :roll:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Voor ieder keer dat zij Leo afsnauwde of kleineerde verdient verzuurde Jenny een Giant lap. De Verbeecks lijken echt constant te wedijveren met elkaar om het irritantste personage te mogen zijn. Afvoeren! :thumbdown:
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Afvoeren; met Jenny de alles wat Leo betreft hater en afblaffer. Blijft je voor zijn centees meiske? Of kan je het niet alleen meer aan na al jouw eerdere minnaarrs (ik som ze liever niet op). Leo je zou beter bij Yvettje gebleven zijn.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Eddy
die opmerking op de babyborrel was onnodig, en alleen bedoeld om Renzo op stang te jagen.
zulke dingen halen de algemene sfeer enkel naar beneden, getuigd van weinig respect naar de Sam en Tim toe.
Dus een lap voor Eddy, of nog een kwak Cava over zijn hemd :-)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Eddy om steeds alles voor iedereen te verzieken, Peter omdat hij maar niet beseft dat hij een nu wel heel gevaarlijke grens overschrijdt, Femke omdat ze steeds maar meer en meer over het paard getild is en Nancy gewoon om haar domme zelf te zijn. Ik begin medelijden met Lucas en Britney.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Duimelijntje schreef:Eddy
die opmerking op de babyborrel was onnodig, en alleen bedoeld om Renzo op stang te jagen.
zulke dingen halen de algemene sfeer enkel naar beneden, getuigd van weinig respect naar de Sam en Tim toe.
Dus een lap voor Eddy, of nog een kwak Cava over zijn hemd :-)
Zonder pardon: voor sfeer en gezelligheid voor Eddy een welgemeende :violence-smack: Na het "gezellig etentje" bij hem thuis is dit de tweede keer dat hij het nodig vindt om de sfeer grondig te verpesten door ruzie te zoeken.
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

heidiw schreef:Eddy om steeds alles voor iedereen te verzieken, Peter omdat hij maar niet beseft dat hij een nu wel heel gevaarlijke grens overschrijdt, Femke omdat ze steeds maar meer en meer over het paard getild is en Nancy gewoon om haar domme zelf te zijn. Ik begin medelijden met Lucas en Britney.
Allé, bijna gans de familie. :D
0 x
Plaats reactie