Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:
Christel schreef:Vind ik ook. Hij komt heel empathisch over, zowel naar Jana als naar haar omgeving... :)
Omdat hij één keer met samengeknepen billen zijn middagmaal 60 minuten uitstelt zou ik hem nog niet zo direct als "heel empatisch" afschilderen. :denk: Goe bezig, Bob, dàt natuurlijk wel.
Dat middagmaal vind ik ook niet zo spectaculair, hoor, maar ik focus dan ook niet zo op zijn precisie. Dat is gewoon een apart trekje van Bob dat we nu wel kennen... :razz:
Wel valt op dat hij eigenlijk altijd vriendelijk en bedachtzaam reageert op mensen. En dat hij gisteren Luc opmerkte en direct door had dat Jana zich niet goed voelde bij de situatie, bijvoorbeeld, en haar ook meteen de ruimte gaf om te zeggen wat er was zonder aan te dringen.
Ik vind Bob een erg vriendelijk en rustig karakter hebben en mag hem eigenlijk al vanaf het moment dat hij Jana op haar plaats zette vanwege haar oppervlakkige reactie op zijn uiterlijk.
Hopelijk blijft dat zo :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zouden we eindelijk iemand zonder zwarte kantjes krijgen ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Christel schreef:Vind ik ook. Hij komt heel empathisch over, zowel naar Jana als naar haar omgeving... :)
Omdat hij één keer met samengeknepen billen zijn middagmaal 60 minuten uitstelt zou ik hem nog niet zo direct als "heel empatisch" afschilderen. :denk: Goe bezig, Bob, dàt natuurlijk wel.
Dat middagmaal vind ik ook niet zo spectaculair, hoor, maar ik focus dan ook niet zo op zijn precisie. Dat is gewoon een apart trekje van Bob dat we nu wel kennen... :razz:
Wel valt op dat hij eigenlijk altijd vriendelijk en bedachtzaam reageert op mensen. En dat hij gisteren Luc opmerkte en direct door had dat Jana zich niet goed voelde bij de situatie, bijvoorbeeld, en haar ook meteen de ruimte gaf om te zeggen wat er was zonder aan te dringen.
Ik vind Bob een erg vriendelijk en rustig karakter hebben en mag hem eigenlijk al vanaf het moment dat hij Jana op haar plaats zette vanwege haar oppervlakkige reactie op zijn uiterlijk.
Ge zoudt dat gedrag van Bob ook gewoon als "beleefd" kunnen omschrijven, niet? :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond zijn reactie naar Jana toe meer dan alleen "beleefd".
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Ge zoudt dat gedrag van Bob ook gewoon als "beleefd" kunnen omschrijven, niet? :whistle:
In het geval van Bob, is dat niet gewoon "beleefd". Hij doet duidelijk moeite om empathie te tonen.
en dat is niet gespeeld(toch niet door het personage) :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Akkoord met hierboven. Het was zeker meer dan gewoon maar beleefd. Hij maakt zich echt zorgen om Jana en dat was te zien. Van de andere kant wil hij ze niet forceren om zomaar een dramatische episode uit haar leven te vertellen. Ik vond het gewoon gevoelig in Bob's termen dan.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Bob weet niets over Lucs betrokkenheid bij het drama met Jana denk ik ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

flodderke schreef:Bob weet niets over Lucs betrokkenheid bij het drama met Jana denk ik ?
Als dat zo is zou het betekenen dat de gesprekken met Jana al in een vergevorderd stadium van serieuze relatie zitten. Het zou alleszins de kentering in zijn gedrag verklaren, natuurlijk.
Vermits dit zich echter afspeelt in een soap, dringt de vraag zich op: kan een relatie in Thuis "gewoon" normaal verder verlopen? :whistle:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:
flodderke schreef:Bob weet niets over Lucs betrokkenheid bij het drama met Jana denk ik ?
Als dat zo is zou het betekenen dat de gesprekken met Jana al in een vergevorderd stadium van serieuze relatie zitten. Het zou alleszins de kentering in zijn gedrag verklaren, natuurlijk.
Vermits dit zich echter afspeelt in een soap, dringt de vraag zich op: kan een relatie in Thuis "gewoon" normaal verder verlopen? :whistle:
Bob had toch al snel door dat Jana problemen had bij het zien van Luc? Ze kon niet snel genoeg buiten zijn en wou gewoon wandelen. Hij vroeg haar nog wat er scheelde, maar ze vroeg hem meer tijd omdat ze nog geen zin had om het al te vertellen. Idd, mooie eigenschap van Bob, dat hij niet aandrong. :yup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Vermits dit zich echter afspeelt in een soap, dringt de vraag zich op: kan een relatie in Thuis "gewoon" normaal verder verlopen? :whistle:
Dat is zo een diepzinnige en essentiële vraag dat ze mij tot langdurig nadenken zal stemmen. :whistle:
"Normaal" is natuurlijk een relatief begrip. Welke relaties kun je normaal noemen in Thuis?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Niet kleineren Captain Cuckoo, dit is voor die jongen een hele stap. :razz: Een heel uur, dat is echt niet mis. :smile:
Laatst gewijzigd door jessie V. op vr 05 feb 2016, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

jessie V. schreef:Niet kleineren Captain Cuckoo, dit is voor die jongen een hele stap. :razz: Een heel uur, dat is echt niet mis. :razz:
Ik bedoelde eigenlijk:
Een grote stap voor Bob, en kleine stap voor de mensheid :eusa-pray:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bob moet het wel héél fel te pakken hebben voor Jana als hij zich op dergelijke manier laat belachelijk maken door Olijf en Lowie. :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind Bob gewoon heeeeerlijk! Hij zou meer in de picture moeten komen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Ik vind Bob gewoon heeeeerlijk! Hij zou meer in de picture moeten komen.
Qué? :eh: Zijn bovenste hemdknoopje stond wagenwijd open. Het was vandaag dus wulpse Bob.
0 x
Gesloten