Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Als Olivia wil dat hij eet, dat ze dan in stilte een bord voor zijn neus zet en hem verder gerust laat. En dat alléén tijdens de examens, daarna mag hij zijn plan weer trekken. Zo kan ze tonen dat ze wil dat hij eet, maar valt ze hem niet lastig.
Hij heeft een bepaalde manier van blokken en ze heeft zich daar niet mee te moeiten. Ze heeft zelf op dat vlak nog niks bewezen.
Hij heeft een bepaalde manier van blokken en ze heeft zich daar niet mee te moeiten. Ze heeft zelf op dat vlak nog niks bewezen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Eerlijk gezegd, ik zie Olivia nog niet voor de klas staan. De job die de personages uitvoeren, vormt toch heel vaak een onderdeel van de verhaallijnen in Thuis, en ik vraag me af , hoe ze dat praktisch gaan realiseren voor opnames ! Maar ja , de studie duurt toch minstens een jaar of 3, dus dat is iets voor seizoen 24 of zo!
0 x
-
- x 435
En zoals Olivia bezig is, is ze over 5 jaar nog aan een tweede zit bezig. Je hebt zo'n studenten hé, die op zich wel zouden kunnen, maar echt niet snappen dat ze moeten blokken.
0 x
-
- Poster rang 1
't Is te hopen dat Lowie meent wat hij zegt want Olijf verdient toch echt wel iemand die haar respecteert en naar waarde schat. Zo'n energiek vrolijk personage, ik blijf fan! (en vind dat ze hem gerust wat langer had kunnen laten zweten)
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik denk niet dat Olivia haar studie zal afmaken, de Frens is meer haar ding. Mss koop haat moeder de aandelen van Jens en schenkt ze aan Olivia...annekeHU schreef:Eerlijk gezegd, ik zie Olivia nog niet voor de klas staan. De job die de personages uitvoeren, vormt toch heel vaak een onderdeel van de verhaallijnen in Thuis, en ik vraag me af , hoe ze dat praktisch gaan realiseren voor opnames ! Maar ja , de studie duurt toch minstens een jaar of 3, dus dat is iets voor seizoen 24 of zo!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mee eens. Om in het onderwijs te overleven mist Olijf al minstens één onontbeerlijk element: een ruggegraat.Kiki_Dee schreef:Ik denk niet dat Olivia haar studie zal afmaken, de Frens is meer haar ding. Mss koop haat moeder de aandelen van Jens en schenkt ze aan Olivia...annekeHU schreef:Eerlijk gezegd, ik zie Olivia nog niet voor de klas staan. De job die de personages uitvoeren, vormt toch heel vaak een onderdeel van de verhaallijnen in Thuis, en ik vraag me af , hoe ze dat praktisch gaan realiseren voor opnames ! Maar ja , de studie duurt toch minstens een jaar of 3, dus dat is iets voor seizoen 24 of zo!
0 x
-
- Poster rang 2
Ik zie het nog gebeuren dat het lukt, die studie en de examens.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
wat is dat nou voor onzin??? 'dierebeul' - slaat als een tang op een varken; alsof hij daar iets aan doen kan 

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik moest daar juist om lachen. Ze was zo kwaad, dat ze van ellende niets wist wat ze moest zeggen. Sloeg inderdaad als een tang op een varken
0 x
-
- x 435
Ik was (ook)eerst verontwaardigd maar dacht toen ook al snel: die is zodanig ontgoocheld dat ze'r een enorme kwakkel uitspuwt!jessie V. schreef:Ik moest daar juist om lachen. Ze was zo kwaad, dat ze van ellende niets wist wat ze moest zeggen. Sloeg inderdaad als een tang op een varken
Niet mooi van haar, maar ze was zo blij met Wiske... en die zomaar weer moeten afstaan, dat is vreselijk... Arme Olivia en nog armere Wiske.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Olijf is blij. Is zij blij omdat zij goede examens afgelegd heeft? Bah neen! Is van geen belang!
Olijf is blij dat ze niet moet studeren (of iets anders nuttigs moet doen) 

0 x
-
- x 435
Olivia is blij dat ze "even" van de examens af is, los van het feit of ze geslaagd is of niet. Ik ken dat gevoel wel.Captain Cuckoo schreef:Olijf is blij. Is zij blij omdat zij goede examens afgelegd heeft? Bah neen! Is van geen belang!Olijf is blij dat ze niet moet studeren (of iets anders nuttigs moet doen)
0 x
-
- Poster rang 2
Olivia met haar schoenen op die stoffen zetels. Ik kan het niet aanzien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Idd, die 2 madeliefjes zitten daar gewoon te wachten tot een of andere meid hen een versnapering brengt! En dan mss nog wel streng vragen: alles is toch gekuist?Captain Cuckoo schreef:Olijf is blij. Is zij blij omdat zij goede examens afgelegd heeft? Bah neen! Is van geen belang!Olijf is blij dat ze niet moet studeren (of iets anders nuttigs moet doen)

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Waarom blijven jullie toch zo doordrammen over die examens? Misschien is ze er wel glansrijk doorikke schreef:Olivia is blij dat ze "even" van de examens af is, los van het feit of ze geslaagd is of niet. Ik ken dat gevoel wel.Captain Cuckoo schreef:Olijf is blij. Is zij blij omdat zij goede examens afgelegd heeft? Bah neen! Is van geen belang!Olijf is blij dat ze niet moet studeren (of iets anders nuttigs moet doen)

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.