Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Als Marianne een plan heeft, speelt ze haar rol met brio, als ze er geen heeft is ze een vijs kwijt.
Deze verhaallijn heeft rare kronkels. Teveel eigenlijk zoals scenes met William met een geweer,
een revolver en dat vlees snijden enz...
Deze verhaallijn heeft rare kronkels. Teveel eigenlijk zoals scenes met William met een geweer,
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Die scènes met het geweer, het pistool, bloederig vlees snijden, kaderen volledig in de "nieuwe" spoilers van één. Beelden worden volledig uit hun context gerukt en zodanig samen gekletst met enige bedoeling de kijker op het verkeerde been te zetten. Is zoiets eigenlijk nog wel "spoiler" te noemen?Linne schreef:Als Marianne een plan heeft, speelt ze haar rol met brio, als ze er geen heeft is ze een vijs kwijt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat past idd niet bij de Marianne die wij kennen. Nu gedraagt ze zich als een overtijdse puber maar is dat al eens niet zo geweest? (David) Het probleem is haar blijkbaar blinde vertrouwen in die William die zacht gezegd (heel zacht) toch al blijk gegeven heeft een zeer manupulatieve man te zijn.xJxLxTx schreef:Ik vind dit niet passen bij Marianne..
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Marianne had dan toch niet helemaal ongelijk toen ze zei dat het vooral om de erfenis ging. Blijkbaar kent ze haar dochter toch wel heel goed...
Jammer alleen dat ze haar beide kinderen inmiddels over een kam scheert op dat gebied, en ook dat ze daardoor volledig op de schouders van William lijkt te rusten, die inderdaad duidelijk niet te vertrouwen is. Ik kan maar niet vatten dat Marianne blijkbaar zo bang is om alleen te zijn...
Jammer alleen dat ze haar beide kinderen inmiddels over een kam scheert op dat gebied, en ook dat ze daardoor volledig op de schouders van William lijkt te rusten, die inderdaad duidelijk niet te vertrouwen is. Ik kan maar niet vatten dat Marianne blijkbaar zo bang is om alleen te zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Niet veel mensen hier zullen het met me eens zijn, maar ik hoop nu van harte dat Marianne grandioos in de val gaat lopen die William voor haar opzet (als dat zo is natuurlijk). Hoe ze daar bij Peter weer bezig was en dan haar houding tegenover Tom.De aanpak van Tom is vanaf het begin niet al te slim geweest maar het was toch goed bedoeld. Waarom moet ze dat weer zo opvatten? Wat heeft hij haar eigenlijk misdaan? Ze was beter in Toscane gebleven. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne is echt niet meer te vatten hoor. En dan nog die slijmerige William die keer op keer tegen Marianne zegt: Zou je dat wel doen? Ja,zeg! 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Marianne is een roes van verliefdheid op William, en tegelijk verblind door (onterechte) wraakgevoelens op haar kinderen door William alles na te laten. Zou zij er aan gedacht hebben dat er geen weg meer terug is?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,hoe hoger je stijgt,hoe dieper je kan vallen hé.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Alleen beseft Marianne nog niet dat William stijgt en zij op het punt staat erg diep te vallen.Caligula schreef:Wel,hoe hoger je stijgt,hoe dieper je kan vallen hé.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik ben het wel met je eens hoor.jessie V. schreef:Niet veel mensen hier zullen het met me eens zijn, maar ik hoop nu van harte dat Marianne grandioos in de val gaat lopen die William voor haar opzet (als dat zo is natuurlijk). Hoe ze daar bij Peter weer bezig was en dan haar houding tegenover Tom.De aanpak van Tom is vanaf het begin niet al te slim geweest maar het was toch goed bedoeld. Waarom moet ze dat weer zo opvatten? Wat heeft hij haar eigenlijk misdaan? Ze was beter in Toscane gebleven.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Weer typisch Thuis. Als een verhaallijn gerokken wordt tot de kijker denkt dat hij alles gehad heeft kan het altijd nog erger, noem het gekker. Nu is Marianne weer
aan de beurt, ze is knetter ofwel dwingt William haar het zo te spelen.
aan de beurt, ze is knetter ofwel dwingt William haar het zo te spelen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij heeft haar niks misdaan, maar Ann wel, en aangezien hij dat contract samen met zijn zus onder Marianne's neus duwde, vind ik het niet zo vreemd dat zij er deze compleet verkeerde conclusie aan hangt. Als zelfs Peter al direct de opmerking maakt dat het contract duidelijk op 2 manieren gelezen kan worden...jessie V. schreef:De aanpak van Tom is vanaf het begin niet al te slim geweest maar het was toch goed bedoeld. Waarom moet ze dat weer zo opvatten? Wat heeft hij haar eigenlijk misdaan?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
zarsas
- Nog geen rang
Ze kan haar fortuin ook nog altijd aan iemand anders schenken, ik denk bv aan Sandrine
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Tom is haar op komen zoeken in de gevangenis en heeft haar toen gesteund, vrijwel als enige. Tom is naar Toscane gereden omdat hij zich ongerust maakte over haar. En dat zou allemaal zijn omdat hij vreesde voor zijn erfenis? Nou, lager kun je dan toch niet vallen, hoor als je dat zo opvat.
0 x
-
ikke
- x 435
jessie V. schreef:Tom is haar op komen zoeken in de gevangenis en heeft haar toen gesteund, vrijwel als enige. Tom is naar Toscane gereden omdat hij zich ongerust maakte over haar. En dat zou allemaal zijn omdat hij vreesde voor zijn erfenis? Nou, lager kun je dan toch niet vallen, hoor als je dat zo opvat.
0 x