Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Linne »

Ik denk dat eender wie daar alleen liep hetzelfde lot beschoren was behalve als het iemand is waarvan ze vrezen er niet tegenop te kunnen. Cigaretten of antwoorden doen er weinig toe. Neem er ene apart, die is meestal zo bang als een wezel. Samen kunnen die lafaards hun frustraties kwijt.
Moderator bericht:
Wij herhalen:

Even een kleine reminder:
Dit is het topic van Lowie Bomans.

Als iemand graag nog verder over het onderwerp 'hangjongeren' verder praat, gelieve dan een apart topic te openen in het Offtopic-forum of bij de Actualiteits-topics.
Dan kunnen we hier ontopic blijven, dat is wel net zo prettig. :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Allé, conclusie: Hang 'em high!
Ik hoop alleen maar dat ons Lowieke hier redelijk goed vanaf komt want die hospitaalepisodes ben ik wel een beetje beu omdat het altijd zo scheef zit.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het was eigenlijk te verwachten: Lowieke draagt zijn kwetsuurtjes als trofee om de bezorgdheid van Olijf te kunnen afwijzen, en natuurlijk ook als excuus om om het kasteelbier royaal in beeld te laten komen. :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch zou hij beter eens een checkup laten doen. Ik heb echt wel te doen met Olijfke.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:en natuurlijk ook als excuus om om het kasteelbier royaal in beeld te laten komen. :thumbdown:
Ah, ik was de enige niet bij wie het pijn in de ogen deed. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

En Lowieke heeft eens een nacht kunnen doorslapen zonder wakker te worden van het geween van Hannah.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Maar eens sorry zeggen tegen Olivia kon niet. (Het zou mijn lief niet meer zijn, ik zou mij niet als een stuk vuil laten behandelen.)
Ik had dat nu toch echt verwacht nadat zij haar excuses aan hem had aangeboden, maar blijkbaar kan Mijnheer Temperament eens niet in de spiegel kijken. Willen studeren ja, maar is het dan nodig om zijn lief zó te behandelen?!
0 x
Tini
Nog geen rang

Bericht door Tini »

Ik zou echt zot worden met een lief zoals Olijf. Dat constante bepamper, bemoeder, bemoei. Laat iemand eens wat ademruimte zeg. :D
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze bedoelt het toch zo goed maar 't werkt inderdaad op de zenuwen die bij Louis al overspannen zijn ...
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tini schreef:Ik zou echt zot worden met een lief zoals Olijf. Dat constante bepamper, bemoeder, bemoei. Laat iemand eens wat ademruimte zeg. :D
De manier waarop is een beetje overdreven. Maar aan de andere kant heeft ze wel gelijk. Ik bedacht het me eigenlijk al eerder, maar gisteren was het ook aan bod;
Lowie wil studeren op de slaapkamer en dan moet zij maar tevreden zijn dat er daar nog licht brandt (ook al is het maar zo'n bureaulampje) Ik vind het ook niet eerlijk ten opzichte van haar.
Akkoord dat hij moet studeren. Maar kan hij dan niet opstaan en in huis gaan studeren? Ik vermoed dat de rest al is gaan slapen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tini schreef:Ik zou echt zot worden met een lief zoals Olijf. Dat constante bepamper, bemoeder, bemoei. Laat iemand eens wat ademruimte zeg. :D
De manier waarop is een beetje overdreven. Maar aan de andere kant heeft ze wel gelijk. Ik bedacht het me eigenlijk al eerder, maar gisteren was het ook aan bod;
Lowie wil studeren op de slaapkamer en dan moet zij maar tevreden zijn dat er daar nog licht brandt (ook al is het maar zo'n bureaulampje) Ik vind het ook niet eerlijk ten opzichte van haar.
Akkoord dat hij moet studeren. Maar kan hij dan niet opstaan en in huis gaan studeren? Ik vermoed dat de rest al is gaan slapen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Dat ze dat gemeenschapshuis dan eens onder handen nemen hé. Dat is geen manier van leven, niet met een pasgeboren kind, niet voor een student die wil slagen... daar dan nog een revaliderende Toon tussen en een Olijf in overdrive, dat is om miserie vragen. Het is Lowie zijn huis, hij moet maar grote kuis houden als het niet gaat.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat huis is van Louis EN Sam dacht ik toch ...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Dat huis is van Louis EN Sam dacht ik toch ...
Dat dacht ik ook. Daarom is het logisch dat zij allebei exact evenveel bijdragen aan het onderhoud: niets.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik kan me vergissen, maar ik denk dat bij de verbouwingen toen, er extra gelet was op de isolatie tussen het deel van Sam en dat van Lowie. Ik meen dat er zelfs gestoeft was over hoe goed de isolatie wel niet was. Maar dat is al zo lang geleden, dat ik niet weet of het mijn fantasie is die mij parten speelt.
0 x
Gesloten