Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door Crackers »

Ja ik vind het ook jammer dat ze altijd zo vlug komaf maken met de slechteriken zoals Guy of Danny.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vind dat die gast lang genoeg in beeld is geweest, gisteren stond toevallig hier de middagaflevering ( seizoen 18 ) op, en toen deed hij ook al mee.. op dat moment was hij nog moeite aan het doen, om met Paulien een relatie te kunnen beginnen!
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Na de absurde scenes onlangs hoe Danny de tweede ontvoering van Emma lukte is het genoeg geweest.
De laatse scenes waren zeer spannend en de akteur speelt geweldig maar trop is trop.
:sleeping-yellow:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In principe zouden we nu nog 2 processen moeten krijgen met Danny maar dat zal wel niet gebeuren zeker. Trouwens ik geloof niet dat we ooit een proces van de Guy gezien hebben (na de gijzeling dan).
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat proces tegen Danny mag van mij wel buiten beeld plaats vinden :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:In principe zouden we nu nog 2 processen moeten krijgen met Danny maar dat zal wel niet gebeuren zeker. Trouwens ik geloof niet dat we ooit een proces van de Guy gezien hebben (na de gijzeling dan).
Een proces is geen plicht, maar een recht. De beschuldigde kan er steeds voor opteren om zijn schuld toe te geven en zijn straf gewoon te aanvaarden zonder dat er naar de rechtbank moet gegaan worden. Misschien is dat bij Guy wel gebeurd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:In principe zouden we nu nog 2 processen moeten krijgen met Danny maar dat zal wel niet gebeuren zeker. Trouwens ik geloof niet dat we ooit een proces van de Guy gezien hebben (na de gijzeling dan).
Een proces is geen plicht, maar een recht. De beschuldigde kan er steeds voor opteren om zijn schuld toe te geven en zijn straf gewoon te aanvaarden zonder dat er naar de rechtbank moet gegaan worden. Misschien is dat bij Guy wel gebeurd.
't Zal mij worst wezen, hier en nu is Dany(niet meer) in beeld.
Hij mag een proces krijgen en in een goed afgesloten camionette en onder degelijke bewaking naar de gevangenis worden gebracht en daar zijn dagen slijten, zonder ons verder nog te storen. Nah!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Een proces is geen plicht, maar een recht. De beschuldigde kan er steeds voor opteren om zijn schuld toe te geven en zijn straf gewoon te aanvaarden zonder dat er naar de rechtbank moet gegaan worden. Misschien is dat bij Guy wel gebeurd.
En wat als de tegenpartij (= het slachtoffer) wel een proces wil. Telt dat niet dan?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:Een proces is geen plicht, maar een recht. De beschuldigde kan er steeds voor opteren om zijn schuld toe te geven en zijn straf gewoon te aanvaarden zonder dat er naar de rechtbank moet gegaan worden. Misschien is dat bij Guy wel gebeurd.
En wat als de tegenpartij (= het slachtoffer) wel een proces wil. Telt dat niet dan?
Dat zijn dan "zorgen voor morgen".
Danny is nog maar net weer gevat. :twisted:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:
Als de beschuldigde schuld bekend heeft, wat wil je dan nog meer halen uit zo'n proces?
En wat heeft dit met Danny te maken?

Niks eigenlijk he - het is gewoon offtopic.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Niks eigenlijk he - het is gewoon offtopic.
Dat is niet waar. Danny's proces was al begonnen toen hij ontsnapte. Dus ga ik er vanuit dat hij toegestemd heeft met een proces (cfr tvx1) Dat proces gaat sowieso hernomen worden (al of niet in beeld).
Nu na zijn ontsnapping heeft hij opnieuw feiten gepleegd (inbraak, ontvoering,gijzeling) Daar kan ook nog een proces van komen, dus mijn vraag naar tvx1 toe was: als Danny dat allemaal bekent, is er geen proces meer nodig? Ik vond dit gewoon vreemd.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
satine schreef:Niks eigenlijk he - het is gewoon offtopic.
Dat is niet waar. Danny's proces was al begonnen toen hij ontsnapte. Dus ga ik er vanuit dat hij toegestemd heeft met een proces (cfr tvx1) Dat proces gaat sowieso hernomen worden (al of niet in beeld).
Nu na zijn ontsnapping heeft hij opnieuw feiten gepleegd (inbraak, ontvoering,gijzeling) Daar kan ook nog een proces van komen, dus mijn vraag naar tvx1 toe was: als Danny dat allemaal bekent, is er geen proces meer nodig? Ik vond dit gewoon vreemd.
Als Danny die nieuwe feiten niet ontkent (wat mij toch waarschijnlijk lijkt aangezien hij op heterdaad betrapt is en er drie slachtoffers, waarvan er al zeker twee een verklaring kunnen afleggen, en ook heel wat fysieke bewijzen zijn) en hij wil de straf, welke dat ook moge zijn, ervoor aanvaarden, hoeft er daar voor geen nieuw proces opgestart worden. Het eerste proces zal echter wss wel hernomen worden, al hoeft dat ook niet noodzakelijk. Danny kan ook steeds vragen om dat proces te stoppen en zijn schuld en straf te aanvaarden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik wil echt niet vervelend doen hoor (alhoewel anderen daar anders over denken) maar bvb de openbare aanklager kan daar toch ook zijn zeg in hebben of niet? En onze rechtspraak is natuurlijk wederrechtelijk en vraag ik me zo af als een van de partijen dat niet wil is er dan nog wel rechtspraak? Moderator bericht:
Misschien een idee om voor deze discussie naar een ander topic te gaan? In het offtopic gedeelte van dit forum is vast wel een plekje waar naar hartenlust gediscussieerd kan worden over de rechtspraak.
Dan kunnen we hier onze aandacht weer op Danny richten en on topic blijven... :thumbup:
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Danny zal wel geen proces in beeld krijgen, want niemand in het Thuisdorp heeft een goede band met hem en ik denk niet dat Tom of Peter hem zullen willen verdedigen. Of ze zouden meester Courtois weer in beeld moeten brengen. Volgens mij is het verhaal van Danny in Thuis ten einde gelopen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Gezien zijn recente "prestaties" zie ik in de toekomst geen enkele tussenkomst meer voor personage Danny.
0 x
Gesloten