Inderdaad... Hoewel het niet vreemd is dat een hoogzwangere vrouw wat vaker naar het toilet moet, en hij dat waarschijnlijk ook wel weet, had ik niet verwacht dat hem dat iets zou kunnen schelen, laat staan dat hij haar armen daarvoor los zou maken... Daarvoor krijgt Danny van mij dus ook een lap (al verdient hij naar mijn mening wel wat ergers dan dat voor al zijn andere dadenlord F. schreef:Danny! Zo naïef ingaan op de vraag van Sam die zogezegd moet gaan plassen.
Alsof dat niet voorspelbaar was wat ze van plan was.

Ook wil ik er eentje uitdelen aan Sam! Er dreigde geen onmiddellijk gevaar vanuit Danny, omdat hij duidelijk op Tim wachtte, dus ik begrijp totaal niet waarom ze meerdere keren het leven van hun ongeboren kind op het spel zette door dwarse opmerkingen te plaatsen (die bovendien totaal geen doel dienden), laat staan dat ik begrijp dat ze zo idioot zou zijn om wat te proberen, terwijl ze weet dat Toon in de buurt is. Ze heeft op eigen houtje steeds alle risico's genomen, terwijl er voldoende andere mensen in de buurt waren om de situatie te ontmijnen...